PART 31

132 6 0
                                    

2 TAHUN KEMUDIAN

Dell!!! Cepat la...nanti terlepas flight...

Kejap!!!..

Mama, kita nak pergi mana mama??? Tanya Tengku adreana farihah berusia 6 tahun..(ad memang petah bercakap melayu)

Kita nak pergi KUALA LUMPUR..

Kita nak pergi jumpa papa ka????

Ain tak menjawab tapi...nadell yang jawab

No darling...kita pergi rumah aunty...

TENGKU ADREANA FARIHAH

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

TENGKU ADREANA FARIHAH

(Sebenarnya selepas farhan ceraikan ain...ain ini disahkan pregnant..ain cuba untuk beritahu tentang berita ini...tapi....korang pon tahu kannnnn)

Jom..nanti kita terlepas flight...

Ain pernah meng'update' sebuah caption di insta...

Nix_xxn
Semoga dengan kehadiran dikau..menambah keserian didalam hidupku...semoga kau menjadi seorang wanita yang solehah...13/3/2033

Ain mendapat beratus komen selepas update caption tersebut...antara comment yang femes..ialah wei , ain kau dapat anak dah ke ??? Mereka  tanya soalan yang sama ...sampai naik muak.......

Harini merupakan ulang tahun perkahwinan mereka....5/1/2032...ain berasa sangat sedih ulang tahun yang ke - 4....ntah ntah si farhan dah kahwin lain ....

Setelah beberapa jam duduk dalam flight akhirnya smpai jugak di KLIA .....riana datang jemput mereka....

Ya , allah ain...kau makim cantik sekarang ....puji riana...

Kau puji ke perli...tapi terima kasih...tau ...aqu tahu aqu ni cantik....ouh lupa pulak...ni anak aqu...nama dia TENGKU ADREANA FARIHAH panggil dia AD... dan ni kawan aqu masa sekolah rendah pastu kitorang berpisah dia kena balik AUS...ni DIAN NADELL..panggil dia dell je.....

Wahh , comelnye anak kau..dia ada iras iras papa dia...muka dia macam mama , kulit macam papa , mata macam mama..

Tengok lah siapa parents dia....

Tetiba ain terdengar satu suara yang dia amat kenali....yes..itu farhan wajah yang dia rindui ....

Assalamulaikumm , TENGKU AIN FARISHA..sapa farhan...

Walaikummusalam...kau nak apa???

  AWAK SAYANG SAYE TAK?Where stories live. Discover now