Wei , ain kau kenapa?? Datang sekolah nangis kalau tengok muka si farhan tu..dia kalau tengok hang mesti dia jeling....kenapa?? Kau jangan buat aqu macam ni ...aqu kan kawan hang
..Wei , riana!!! Farhan kata aqu curang kat belakang dia...kata aqu ada keluar dengan seorang lelaki hensem , berbadan tegap , kaya pastu dia minta break dengan aqu...aqu pon break je la dengan dia....fia fitnah aqu...huhuuhhuh
Apekah?!?!?!!?! Gila ka apa mamat tu?? Dia ingat hang ni apa??? Perempuan murahan ha???
Memang dia cakap kat aqu ni perempuan murahan...
Ishhh!!! Kuang ajo!!! Kalau aqu jumpa dia aqu nak tumbuk buat sambal belacan...perhhhhhh sedap !!!!
Tak yah la...kesian kat dia
Hang reja dok bagi muka ....kesian kat sana kesian kat sini..sapa tah habaq kat dia...
Bila aqu tanya siapa yang hbaq dia kata tak perlu tahu....serabut kepala otak aqu pikiaq pasal dia...
Mak hang tau dak?
Tau...
Hmmmm....aqu nak hang sabaq la noh...buaya darat...tuihhhhh
Ehemmm!! Sedap mengata kat orang...perli farhan...
Jom riana!!! Buat semak ja!!!
Jom , buaya darat tuihhh!!!
Ain , perempuan murahan!!!!
Jom faris buat semak ja !!! Ajak farhan
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Wei , ju ! Cadangan kita berjalan weii...hahaha happy sangat...sekarang turn kau pulak pergi goda si farhan lagipun dia tengah sedih...
Emm ye la...jap gi aqu try ...
Julia berjalan ke arah farhan..duduk depan farhan...
Emm , farhan awak ok?? Awak cerita la dengan saya mana tahu saya boleh tolong...
Emm , kau nak ambik kesempatan kan??!?!
Tak..betul saya nak tolong awak..
Farhan dah masuk dalam perangkap julia dan faris..farhan cerita semua apa yang diceritakan oleh faris..
Eeeee...harap je muka cantik tapi perangai...masya allah...
Assalamulaikum , perhatian kepada pelajar tingkatan 5diamond & 5 bronze sila berkumpul di dewan tertutup sekarang...saya ulangi perhatian kepada pelajar tingkatan 5 diamond & 5 bronze sila berkumpul di dewan tertutup sekarang...
Ok kelas kamu boleh bergerak ke dewan sekrang ....
Ok , cikgu panggil kamu ini ingat tak yang fasal perkhemahan ...ok perkhemahan itu akan dijalankan pada minggu hadapan...cikgu harap kamu semua dapat sediakan barang secukupnya...cikgu tak nak nanti ada yang kata "cikgu , saya tak bawak timba "....."cikgu , saya tak bawak sabun" ... anything la ...yang cikgu tahu nanti cikgu tak nak kamu terlupa barang yang penting.. ada soalan????
Cikgu saya ada soalan???soal tajudin
Apa soalannya???
Soalan saya cikgu boleh tak cikgu bagitahu saya antara barang yang penting tu ...boleh tak???
Semua pelajar memandang belakang le arah tajudin ..
Din, awak hang tanya soalan lagu tu tak dak soalan lain ka??? Soal mukhriz kawan tajudin
Hihi saja ja ...salahka??? Soalan tu???
Ah!!whatever...
Ok bagus sangat soalan tu( soalan tu ja yang muncul dalam kepala author sekarang ni ....sorry ) kalau lelaki bawak la baju , seluar, b***r,sikat rambut, pomade x yah ba, berus gigi, ubat gigi, bawak kain pelikat ayah( kut kut la rindu ) torchlight,apa apa la...cikgu ni perempuan bukan lelaki ...kalau perempuan sama la macam lelaki tapi perempuan lebih banyak barang ...ok sebelum cikgu terlupa masa perkhemahan nanti kita akan ada satu slot iaitu 'DI MANA KEYAKINANKU' sepatutnya slot ini diadakan sebelum kamu exam SPM tapi pengetua minta tangguhkan dahulu buat lepas SPM sebab pengetua tahu kamu semua mesti tension sebab terlalu fikirkan soalan yang akan keluar...slot ini kita akan ada artis jemputan ...siapa artis jemputan biar cikgu rahsiakan dahulu..faham??? Siapa ada soalan lagi???
Tiada??? Ok kalau tiada kamu semua boleh balik kelas kamu masing masing .. untuk 5 bronze kelas kamu hanya tiga orang saja yang terpilih iaitu ku nur jannah , tajudin , izzulfahmie..mereka bertiga sahaja yang terpilih yang lain saya minta maaf ni semua atas arahan pengetua...ok kamu semua boleh bersurai...Riana , aku tak nak pergi la kem ni ...aqu rasa macam something weird happen..
Hang ni....aqu rasa nanti akan ada mulut yang akan rasa cabai tumbuk aqu...
Betul la aqu tak main main...
Ishh!! Hang ni sudah la cakap pasal benda ni tak important pon...yang penting kita pergi kem tu nak kukuhkan semangat hang & aqu...
Emmmm, thank you riana ...kaulah sahabat aqu dunia & akhirat...aqu harap kau sentiasa ada sisi aqu samada dalam susah / senang...
Ye la...aku punnn..kau tu kuatkan semangat kau jangan tunjuk dekat farhan yang kau tu lembik , lemah , tak kuat...anything la...faham???
Ye aku fahammm..thanks for your advice..
Most welcome..
__________________
Ain, ain..aku takkan lepaskan kau!!! Senangnyeee kau dapat si farhan kannn..yang aku ni ...nak sembang pon tak boleh apa tah lagi kalau couple ....marah julia
Lek , cayunkk.. plan A dah menjadi tunggu plan B pulakk.
Jap awak pergi tak kem ...
Saya tak pergi ada urusan keluarga yang perlu selesaikan di london ...as soon as possible..
Emm ok...
Hahaha author bagi double update..sebab la dah author x update...jgn lupa vote & comment...
Kalau x comment x pa....& x vote pon x pa ...asalkan ada orang baca...
Sorry for late update ....
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Novela JuvenilHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...