Ok ....terima kasih kepada semua sbb sudi meluangkan masa dngn techer. ....ok tecer rasa korng semua dah tahu apa hajat tecer sebenarnya...
Tpi x pa tecer akan bagi maklumat dengan lebih mendalam pasal camp ...ok camp ni akan dijalankan dalam masa yg terdekat...lagipun SPM around the corner right ....camp ini diadakan di sekolah kite apa minggu hadapan..... camp ini wajib , so semua pelajar perlu menyertai...kalau x nk menyertai perlu ada alasan yang kukuh......korang perlu bawa barang secukupnya... bawa barang keperluan....handphone x dibenarkan sesama sekali.....camp ni just untuk sekolah kita shaja....tiada sekokah lain yang terselit....nnt farhan & ain akan edarkan surat kebenaran kepada kamu semua...tecer harap korang pulangkan kembali surat ni pada hari khamis .....SESIAPA YANG TIDAK HANTAR SURAT KEBENARAN WARIS TIDAK DIBENARKAN UNTUK MENYERTAI CAMP INI...FAHAM!!!!....
Ok korang semua boleh beredar balik ke kelas masing masing....thank you ...Emm farhan...awak nk pergi x camp tu...takut la...
Ntah...saya pon x tau....takut apa ???
Takut kehilangan awak la......
Amboi...sejak bila pandai main pickupline ni ha??? Sapa ajar??
Siapa ajar??? X kan x tahu....TENGKU FARHAN HAKIMI LE.....
HihihihihihHahahahahahhah.......
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Mama!!!
Ye julia kenapa ...terpekik pekik nk apa ????
Julia nk pergi camp boleh x???
Mama x tahu ...pegi tanya daddy kamu....kalu daddy bagi mama bagi...klau daddy x bagi ...mama x leh backup ju ....sbb result ju menurun...
Apa apa discuss dengan your lovely daddy...klau julia berani la...mama x nk tolong nnt mama yang terlibat...fh p dduduk sana ...mama nk masak ni..jp lagi daddy balik nk makan....Mama masak apa ma??
Mama masak ikan masak cili padi , ayam goreng berempah, daging bakar , air anggur & nasi minyak ...tu je yang ma masak....
Banyaknye ma...x kan daddy makan banyak tu... .
X daddy bawak mai kawan dia....daddy kata ...daddy nk perkenalkan anak kawan daddy kt kamu...
What!?!?!? Lelaki / perempuan
Maybe lelaki...
What!! Hensem ke ??
Hensem ...kalau mama la jadi julia...sekarang mama ajak dia kawin...
Isshh mama ni..!!!
Nnt dh sudah mandi ..pkai bju yang mama letak atas katil tu....pakai bju tu....
Emm ye la Ma....
Ju naik atas dulu la....ju nk mandi nk rest nnt ju turun tolong mama apa yang patut ....Ok ...cepat sikit tau...jgn bagi cik bibah p panggil kamu....nnt gegar satu bilik kamu nnt....
Hiihihihihi ye la....bye ma assalamulaikumm
..Walaikummusalam....
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤'¤¤¤¤¤¤¤¤¤'¤♡♡♡♡'
Lama dh x update ....so ni je yg mampu...tq
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Teen FictionHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...