PART 7

351 11 0
                                    

Sorry k....saya tngah bored ni.....so saya buat la cikit yeeeee☆☆☆

----------------------------------------------------
Saya x dak gf.....saya still single .
.knapa awak tnya ehh?????? Awak suka saya ke????

Ouh x kan la x dk org minat kt awak .,, awak kan tinggi , pandai, bergaya plak tuh........ehhhh perasannnye.......x dak maknanya k!!!!!

Ouh x pa la ....kot la ada org tu minat kite kan????...spa tahu.........kan ????

...
Assalamulaikum class..ok harini kita ada new student baru saje balik dri overseas.....julia silakan masuk......

Ok , julia perkenalkan diri kamu .......

OK CLASS ...MY NAME KU JULIA FARHANA BINTI KU
MUHD HAFIDZ....I AM FROM SWEDEN ....I HOPE UOLLS BOLEH BERTOLAK ANSUR DENGAN I , K.....THAT'S ALL FROM ME ...THANK YOU...* dengan gaya over minah overseas*

Ok...
Julia awak boleh duduk dengan sebelah adriana.....

Ok class open text book page 103 ..... today we  learn about grammar...

Hmmm hye julia my name adriana ....u can call me riana

Ouh yeke??? X tnye pon kt awak & one more thing i don' t want to more about you..understand!!!

SKIP

Wei ain...hang nk tau x minah overseas yang bru masuk kelas kita tdi kan over nk mampus ....aqu perkenalkan diri aku kt dia ....dia boleh kata"OUH YEKE? I TANYA YOU PUN & ONE MORE THING I DON'T TO KNOW MORE ABOUT YOU.....UNDERSTAND?!?!?!
Over nk mampus .....

Yang hang galak p perkenalkan diri hang tu pasaipa.... biasalah org overseas x nk kenal pon dengan kita org dalam negara ni....harap je muka cantik perangai dia masya allah....cantik banget .......gagagaahahahahajja

Ehem!!!!gosip pasal  I KE??? X nak ajak i ke??i nk join gak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ehem!!!!gosip pasal  I KE??? X nak ajak i ke??i nk join gak....

Ouh whatever !!! Jom riana kita blah dri sini nmpak muka minah saleh trus bwak masalah....dasar minah saleh....

Wei aisyah , riana & ain mmg like that ????

X ...sejak kau muncul dia jadi lagu tu...

Ouh lantak dia lah......ehh jap siapa mamat hensem tu yang duduk dengan ain tu... he so hensem you know?!!!!...

Ouh mamat tu ehh??? Dia farhan ....

Farhan ^-^......

  AWAK SAYANG SAYE TAK?Where stories live. Discover now