Waaduh!! Bosan banget!!!rasa menyesal pulak minta henti date ....
Apa yang dia buat sekarang???hmmm nk call ke mesej...buat video call la.. .Ishh!!! Mna dia ni?!?!?!
Mesej la.
..Bie♡
Assalamulaikum bie..x rindu bunny ke???bunny buat video call bie x angkat???..bie ok x??? Bie buat apa tu.
..kalau bie tengah busy sekarang...sorry ganggu ....Bunny♡
Walaikummusalam...bunny sorry la ....bie tengah mandi tadi ....sorry :-)
Bie ok je...cuma demam rindu dekat bunny ....Bie♡
Bie demam!?!?!? Nak bunny pergi umah bie x???Bunny♡
Ehhh!!! Xyah la....ganggu bunny tengah study.....Bie♡
Ala study ...esok pon boleh study...yang penting bunny nk pergi jenguk bie jgak....risaau kt bie ....ni....#caringnyeeeBunny♡
Ikut suka bunny la .....jgn lupa study plak....bunny nk mai pkul berapa???Bie♡
Pkul 10 jpgi bunny sampai...Bunny♡
Ye la!!!...cepat sikit tau rindu...♡Bie♡
Tahu pon rindu x nk ngaku....Bunny♡
Hihi .....bye assalamulaikummm.Bie♡
Walaikummusalam...Ma!! Kejap lagi ain nak pergi rumah farhannn..farhan demam katanya...nak pergi jenguk..
Ya ka dia demam ..?? P la ...demam rindu la tuu....mama nak pergi masak bubur...boleh bagi dekat farhann
Ye la ma...ain nak naik atas jap nk mandi..
Hmmm yela....
Ma!! Mna bubur tu...ain nak pergi dh ni...
Bubur tu ada atas meja...pergi la ambil...
Ain mencapai bubur yang ada atas meja ....lalu mengapai kunci moto ....
Ma!! Ain pergi dulu ehh ..assalamulaikum ..salam cium tangan emaknya...
Kirim salam kt farhan & sekeluarga ...
Insya allah ma....
Lalu ain bertolak pergi rumah farhan...
Assalamulaikum!!!!
Walaikummusalamm!.cik cari siapa ya???
Saya cari tengku farhan hakimi ada x???
Saya kawan dia....dia ada kt rumah x???Ouh cari encik han ya....silakan masuk....(bibik indo)
Ehh!! Ain la...kenapa x call aunty dulu kata nak datang ..boleh aunty masak apa apa....
Salam tangan bakal mak mertuanya....eh perasannye ain ni....
Ehh x apa la aunty ni pon datang nk jenguk farhan..farhan kata dia demam....tu yang mai jenguk...boleh ain pergi jenguk farhan...
Ouh farhan ada dalam bilik dia....pergi la ke bilik dia....aunty x tahu apa yang dia tengah buat...sbb dia x bagi aunty masuk..
Ouh ya ka....x pa la aunty saya pergi jenguk farhan dulu ya...
Ain naik ke atas...lalu ke bilik farhann...ain mengetuk pintu bilik farhan lalu memulas tombol pintu bilik farhannn....
Wah!! Kemasnya bilik farhan...x macam bilik aqu.....puji ain dalam hati...
Ehh bunny!! Mai la duduk sini..
Bie , bie kata bie demam???
Hihi sebenarnya ..bie x demam pon saja saja ja kata demam supaya bie dapat jumpa bunny....
Eeeee!!! Suka sangat tipu org....tipu kan dosa...
Ala dosa kecil je punnn....
Dosa kecil ke dosa besar tetap dosa...fahamm!!!
Ye la bunny....
Ha ni mamaa bunny bagi bubur ayam ...kt bie...
Wah!!bubur la!!emmm tapi nak bunny suap...boleh x???
Ehhh!! Ngadanyeee org tuu
Em ye la...
Nganga la mulut tu....x nganga mulut nak sumbat belah mana??? Kut hidung....cepat laa..Aaaaaaa!!aaaummm sedapnyaaa bubur ni.....
Ee comotnye makan mcam
budak budak ....nak lagi???Nak!! Sedap.....
Licin mangkuk itu.....tetiba ada orf ketuk pintu...ain pergi buka pintu ....la aunty rupanya...
Ouh aunty ....kenapa aunty....
X dak apa sbb tddi aunty dengar farhan kata sedap tu yang aunty datang tengok...rupa rupanya makan bubur ....x ajak mama pon farhan nohhh... hihi sorry mama ...sedap sangat air tangan bakal mak mertua..
Blushing muka ain.....
Aaa aunty , farhan...ain balik dulu...mama kirim salam kt semua ...
Assalamulaikumm ...cium tangan bakal mak mertua.....Sorry ini je idea yang boleh diperah....kalau ada typo tu sorry ehhh
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Teen FictionHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...