Keesokannya
Ok , class . Harini kita ada new student..aaa faris silakan masuk...
What?? Mamat ni duduk satu kelas aqu...hahah aqu ada chance la wei nak ngorat mamat tu...(jerit julia di dalam hati)
Wait!!! Tu bukan ke julia a.k.a sweetheart aqu...yeay !!! Aqu boleh la nak ngorat dia ...harap harap dudul sebelah dia...(jerit faris dalam hati )
ASSALAMULAIKUM, NAMA DIBERI TENGKU FARIS AFHAM BIN TENGKU FAIRUZ HAIRUL. ASAL DARI SELANGOR..SEKOLAH LAMA MAKTAB RENDAH SAINS MARA..DATANG SINI BALIK SEBAB ADA URUSAN KELUARGA ..KORANG SEMUA BOLEH PANGGIL FARIS / AFHAM..ADA SOALAN TAK???
AA?? YE ADA SOALAN KE???Aaa..awak single ke taken ?
Ada account instagram?
Tinggal dekat mana?
Nak no fon awak boleh?Kenapa minah ni ?? Soalan bertubi tubi...sambil garu di lehernyaa..
Ok awak semua boleh simpa soaln tu...kita smbung k pelajaran kita hari ni ....
Ok faris awak boleh duduk sebelah julia...What???aqu dok sebelah dia??? Yeay!!!! Ada chance , ada chance(bisik hatinya)
Faris berlalu ke tempat julia...lalu faris mensuakan tangannya ke julia....
Hye! Ingat saya lagi tak??? Mesti awak rindu saya kan?
Ehhh!!perasannye....tak ada maknanye k ..nak rindu awak...gile x ingat ex-boyfriend saya 2years ago...
Haha!! Ingat pon..tu yang saya makin sayang tu ... :)
Ok ,class jangan lupa ya ...assignment yang saya bagi..
Saya nak hujung bulan ni..siapa yang tak bagi markah untuk bantu kamu exam akhir tahun tiada ...faham!!! Faris..kalau kamu x faham kamu boleh tanya julia...Baik , cikgu..
Ok class ..terima kasih..
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆Ju, jom rehat sekali??
Emm , boleh la..jom
Ris??kenapa awak datang balik ehh ?? Lepas awak tinggalkan saya 2 tahun lepas..time tu saya memang tak leh lupakan awaak..
Sorry ju...time tu saya serabut gile ...sorry eh...ju saya nak tnya siapa eh ?? Perempuan yang duduk sebelah farhan tu??
Kenapa?? Awak suka dia ehhh? Ouh , nama dia tengku ain farisha...a.k.a couple farhan
Dia cantik...awak tak suke ke dekat farhan...
Gile tak suke...prince charming tu....
Emm , ju ape kate kalau kita buat plan untuk hancurkan hubungan mereka...
Emm, ok jugak idea tu...time ni kita tak perlu buat lagi plan tu....kita tngok lusa nanti..
Ok.
Anything for u..♡☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Faris !! Plan kita buat time habis exam SPM boleh???
Sure....
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ain ...bie nak ucapkan goodluck , semoga tenang jawab soalan...ingat allah...kalau tak inggat jawapan..istiqfar...ok..
Bie pon sama...ok...
Ok...
Setelah semua pelajar masuk kedalam dewan peperiksaan ....ain melihat pelbagai reaksi ..kawan kawannya yang serabut memikir jawapan soalan tersebut..
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Teen FictionHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...