Shah, terima kasih sebab sudi jemput kami datang ke rumah shah..
Sama sama..kami pon nak terima kasih jugak sebab sudi datang rumah kami yang tak seberapa ni...
Ala tak dak apa apa pon...biasa biasa apa ni ...cantik...♡
Hahah..farhan pakcik doakan semoga farhan dapat jadi menantu pakcik...dan good luck untuk SPM...
Ha??? Menantu???? Hihihi terima kasih pakcik..
Ye la menantu ..tak nak jadi menantu pakcik ke???
Kalau ada rezeki , insya allah pakcik...teringin la jugak...hihih
Eeeee , galaknyeeee!!!!bisik ain..
Ha ? Ain farhan dah setuju...ain setuju ke tak??
Aaaa???........ain naik atas dulu eh pakcik, makcik, farhan, papa,mama,abg ...
Hihi malu letttew..aummm(ngomel farhan)
Shah kami balik dulu ehh , assalamulaikum..
Ha ye la ...walaikummusalam ..drive elok elok..
Insya allah...
Dah balik dah kut sunyi sepi je.....
Yes !!! Dah balikkk ...buat malu aku ja...yang papa pon puji bertempat la...masuk bab menantu bagai...malu aku......
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Emm rindu julia la pulak..nak mesej le...
Ju cayunkk♡(faris afham)
Hye cayunkk !!! Apa kabar? Sihat ? X rindu caye ke??? I miss you so much ...♡♡♡
Tetiba telefon julia berbunyi menandakan mesej masuk julia terus bating atas katil lalu ambil fon buka aplikasi whatsapp
010*******
Awak sapa ehh? Salah nombor ni..sorry ..:-)
Ju cayunkkk(faris afham)
Saya faris afham...your ex-boyfriend ...lupe dah ka??x rindu saye ke???
010******
Awak?!?!?! What's your problem????
Ju cayunkkk(faris afham)
My problem is you....awak dah lupe janji kite ?? 5 years ago.....
010*******
Bende tu dah lame saya lupekan.....bende yang lama usah dikenang....saya ada life saya ..awak ada life saya ....awak memang nak jadi imam saya ???? Awak mampu???
Setakat saya suruh awak beli hadiah untuk befday saya pon x mampu .
..Ju cayunkkk(faris afham)
Awak ungkit ke???awak nak sungguh bende tu ...esok saya beli untuk awak yeahhh!!! Handbag gucci awak ....
010*******
Ye ke??? Befday saye dah lepas ...bye ...layan orang x betul macam awak sampai bile x habis....awak ingat dengan beg gucci yang awak nak beli boleh tambat hati saya .
..sorry ...awak kena hadapi pelbagaai lagi ujian yang saya akan bagi....hahhhahahahah(gelak jahat)Ju cayunkkk(faris afham)
ok anything for you....i will do it ....bye cayunkkk good night ...assalamulaikummn ♡♡
010*******
Hmmm walaikummusalam....
Hhahahaahahahahahahahah....faris ingat lagi janji kita...sweet pulak dia ni....I LOVE YOU SO MUCH , FARIS AFHAMM ♡♡♡♡
SORRY SEBAB LATE UPDATE...ABAIKAN TYPO TU & SINGKATAN PERKATAAN TU...PENDEK PULAK PART KALI INI ..MAAP SEBAB IDEA X BERAPA BANYAKKK.. :-(
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYE TAK?
Teen FictionHanya disebabkan TERLANGGAR ANTARA SATU SAMA LAIN ... TENGKU AIN FARISHA & TENGKU FARHAN HAKIMI mula muncul perasaan pertelingkahan percintaan,dll.(nmpak cliche kannnn, sinopsis je cmni.....kalau nak tahu jalan crita..macamna...meh ramai ramai baca...