PART 4

432 16 0
                                    

Apa syarat dia?!?!*tetiba perasaan amarah muncul*

Syaratnye....kau kena belanja aqu minum cappucino ice...

Itu je.......boleh la...jom:p

But bukan hari je .....2minggu berturut-turut.. kau sanggup tak???.klau tak ??? Klau tak , takpa aqu x paksa.....tpi klau x nk belanja aqu 2minggu berturut-turut.....kau kena jadi aqu punya *GIRLFRIEND*...Sanggup x????

Tersentak aqu...terdengar perkata terakhir iaitu girlfriend dia ....eee knal pon x....nk jadi girlfriend dia sorry la....

Nak ke x?!?!?!

Yela !!! Aqu belanja kau 2 minggu berturut -turut ...asalkan aqu x jdi girlfriend kau!!!!
2minggu je !!! Jgn lebih...klau kau mintak lebih siap kau!!!!!!

Ok...deal....:-)

Ni kiranya dh settle la kita punya problem tdi ni....klau dh settle  ALHAMDULLILAH...

Dengan ini saya memberitahu bahawa masalah ini settle....

Alhamdullilah tq farhan.....and start today i akan blanja you...
Ok..pkul 6 nnt tunggu dkat cafe....nnt aqu smpai....

Ok...engkau jgn ngelat ehhhh klau aqu tahu kau ngelat aqu tarik blik kata kata aqu tdi ....

I promise....aqu x akan mengelat...

End FARHAN POV

Farhan memang x sabar nk keluar jp lgi...apatah lagi kalau org nk belanja....

Ain berdiri dpan wardrobe .....x tau nk pakai bju apa....bju ni terlalu labuh ....baju ni terlalu singkat.....

Emm pakai baju yang labuh sikut baru nampak  ALIM..

Bila la nk pkul 6 ni lambatnye.....

Ain membelek fonnya...ternampak farhan buat status....

FIRST TIME ADA LADIES NK BELANJA AQU MINUM....X SYABARNYE....2MINGGU BERTURUT - TURUT  PLAK TU.

Eeee!!!!dia ni....bnda ni pon nk buat status bagai.......jp lgi aqu x blanja....PADAN MUKA.....

  AWAK SAYANG SAYE TAK?Where stories live. Discover now