Multimedya: Romeo ve Juliet(okuyunca anlarsınız)
Sabah ilk ders edebiyattı.
"Günaydın çocuklar."
"Günaydın." Dedik hep bir ağızdan.
"Bu sene ki tiyatro oyununda yer alıcak öğrencileri ben belirleyeceğim." Dediğinde herkes 'yaaa,ama'gibi isyankâr kelimelerle cevap verdi.
"Pelin,Irmak,Arda,Doruk,Nisa. Bu sene tiyatroda yer alıcaklar." Dedi. Ne yani şimdi kertenkele bacaklı bukelemun suratlı çakma sarı çiyan Dorkim ile aynı oyunda mı yer alacaklardı. Where is the adalet? Merak etmeyin canlarım böyle bir şey mümkün olmıyacak.
"Yarın sabah provalara başlayabiliriz." Dedi ve konu anlatmaya başladı. Okul bittiğinde eve Irmakla yürüyerek gittik.
"Irmak bu haksızlık değil mi?"
"Ne haksızlık?"
"Pelin ve Doruk aynı tiyatroda oynuyor ve ben yokum."
"Biri kıskandı galiba."
"Evet biri kıskançlığından kudurdu."
"Açık sözlülüğünü sevdim."
"Peki bu tiyatronun adı ne?"
"Romeo ve Juliet."
"Oha bu kadar da olmaz hayat üzerime oynuyor resmen. Ben Dorkimi sokakta bulmadım-'çünki okulda buldun' dedi Dürdaniye. 'Uf salak ya kendince espiri yapıyor seviyene inemiyeceğim Dürdaniye.' 'Seviyeme inmene gerek yok kafanı yukarı kaldırsan beni görürsün artık bununla idare et çünki seviyeme erişemezsin' dedi. Nerden öğreniyor ki böyle laf sokmayı yine kapak oldum. Kapayorum konuyu sizde beyninizi resetleyin çünki böyle bir şey olmadı okey.- Bu oyunda Pelin'e engel olmazsam adım Nehir değil." Dedim.
"Peki ne olur?"
"Ne ne olur?"
"Adın diyorum adın ne olur?"
"Emin ol bunu düşünmene hiç gerek yok çünki izin vermiyeceğim bitti say." Dediğimde evin oraya gelmiştik. İçeriye geçtim ve yarın için planlar yapmaya başladım.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Okul formamı giyip evden çıktım. Irmakla yürürken yanımıza Dorki geldi. Yüzüne bakmak için kafamı kaldırdım. Onun boyu çok uzun yoksa benimki kısa değil saçmalamayın. Tabi canım öyledir diyen Dürdaniyeye kulaklık takıp arsız bela dinlettim böylelikle östaki borusunu zedeledim yaşasın kötülük.
"Günaydın." Dedi Doruk.
"Günaydın Dorki." Dediğimde gülümseyerek o güzel belediye çukuru gamzelerini ortaya çıkardı.
"Bakıyorum da bugün fazla neşelisin bunun altından ne gibi bir oyun çıkıacak merak etmedim değil."
"Nerden anladın?"
"Mavi gözlerinin içi o kadar güzel gülüyordu ki gözlerinin içinde boğulmak istedim." Dediğinde tabikide yanaklarım kırmızının elli tonunu almadı saçmalamayın. Provalar başladı. Gizlice kostümlerin olduğu odaya ilerledim ve Pelin'in kostümüne kaşıntı tozu döktüm. Pelin juliet rolündeydi. Rolleri Irmaktan öğrendim. İşe bakın ya bir de Pelin Juliet, Doruk Romeo rolündeydi. Hani başka biri olsa tamam derdim mesela Pelinle Arda olsaydı. Ama Dorukla Pelin olmaz. Prova başladı Doruk bir şeyler söyledikten sonra sıra Pelin'e gelmişti.
"Ah... Romeo.... ben çok kaşınıyorum ya." Dediğinde herkes güldü.
"İstersen kaşıyabilirim itinayla kaşınır." Dediğimde herkes gülmekten kırılıyordu. Biliyordum buralarda harcanıyorum yaa.
"Pelin böyle olmaz kendini toparla ve odaklan." Dedi hoca. Pelin hâlâ köpek gibi kaşınmaya devam ediyordu.
"Hocam Pelin pirelenmiş." Dedim.
"Evet öyle görünüyor. Pelin'in yerinde oynayabilecek olanlar el kaldırsın." Arkama dönüp arkadakilere'el kaldırırsanız sizi tuvalete kilitlerim' bakışı attıktan sonra el kaldırdım.
"Tamam artık Juliet Nehir. Pelin sen kostümü çıkar Nehir giysin." Aha sıçtık ben giyersem kooppekk gibi kaşınırım.
"Hocam ben Pelin'in giydiğini giymem. Evde yıkayıp ertesi gün giyerim olmaz mı?"
"Tamam zaten fazla vaktimiz yok hemen provalara devam etmeliyiz." Dadadadan günün kahramanı:Nehir AKSOY. Bir alkış alabilir miyim? Kabul edin ben olmazsam Pelin dünyayı ele geçirse kimsenin haberi olmaz neyseki ben varım dünyayı ele geçirmesine izin vermem. Şuan egom ve ben aşk yaşıyoruz. Doruk bana göz kırptığında ona en güzel gülümsememden gönderdim.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Provalar bittiğinde sınıfa girdim ve herkese eğilip selam verdim. Elimi göğsüme koyup'eyvallah' der gibi selam verdim. Evet iki kişi dışında herkesi arkama almayı başarmıştım. Benim tarafımı tutuyorlardı. Mevzu olduğunda yanımda 500 kişi ile mevzuya gidebilirdim artık. Aslında daha çok teke tek dir benim tarzım. Pelin bana doğru bir adım attı ve
"Bu işin içinde sen vardın değil mi? Bunu sen yaptın değil mi?"
"Hoşt köpek uzak dur benden pirelerin bulaşıcak. Köpeklerle haşır neşir olacağına biraz insanların yanında kalsaydın belki insana benzerdin." Dedim. Yüzü kıpkırmızı oldu.
"Bunun intikamını senden fazlasıyla alıcam." Dediğinde sınıftan çıkıyordu.
"Evet evet sizin köyde inekler uçuyor." Dedim ve sınıftan çıktım. Okul çıkışında Dorki ile birlikte konuşarak eve gittim.
"Demek sabah ki neşenin altında yatan oyun buydu."
"Nasılda günü kurtardım ama değil mi?"
"Çünki sen benim ufaklığımsın."
"Evet çünki ben senin ufaklığınım."Bir bölüm daha finish. Ben yazdım siz de okuyup yorum yapın bence yıldızıma da dokunmalısın. İnşallah bölümü beğenmişsinizdir. O kadar emek verdikten sonra okunma sayısının az olması beni çok üzüyor. Yani ben dünyayı kurtarıyorum siz bir yorum yapmıyorsunuz😂 Kendinize iyi bakın sizleri seviyorum.SEVİLİYORSUNUZ...
VOTE+YORUM=İNANILMAZ MUTLULUK💘💘💘💘💘💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Allahım Kurtar Beni: Lise
Humor"Ayyy pardon canım ya bilerek oldu"dedi ağzını yaya yaya konuşarak. "yolarım lan seni.O çakma sarışın saçlarını teker teker yolarım"dememle birlikte sırtına atlamam bir oldu.Tabi onun vücudu buna dayanamayıp yere yıkıldı.Bende böylelikle daha kolay...