El ball dels llamps en la nit són espantosos. Cauen al ritme de la plutja. Gorka corre darrere d'Alciu fins al cotxe. Està destroçat després del ocorregut a l'habitació d'Amarat. S'esvira amb el fang i cau, però ell no es rendeix i la segueix. Alciu arranca el seu Pegeout 206 blau cel, i sense mirar enrrere se'n va i embruta a Gorka de cap a peus de fang. El famòs guionista, amb el cor desfet, torna a l'hospital al costat d'Amarat. Abans d'estrar a l'habitació intenta llevar-se el màxim fang possible del damunt per a que no s'ospitara res, però era innegable evitar-ho. Moments després, Gorka entra a l'habitció amb la seva exdona.
-Qui era aquella dona? -va dir Amarat-.
-Era una cosina, ha ixit correns per que pensava que molestava i a marxat -li va respondre-.
-I el fang? Te'l ha tirat ella? La cara que ha possat no era de ser la teva cosina. Pots dir-me qui era, per fav... -Amarat va começar a sagnar pel nas i tindre combulsions. Gorka, va sortir al corredor com l'electricitat a un fil de cobre per cridar-.
-Auxili!! Auxili!! Per favor, necessite ajuda. Amarat ha començat a tenir combulsions i a sagnar molt -un auxiliar d'infermeria que estava al corredor l'aten-.
-En quina habitació està?
-Creus que importa molt ara el numeret d'on està? Vine al meu darrere i punt. D'acord? -Gorka està molt nerviós-.
-Espere aci per favor, vaig a cridar al metge -l'auxilar, va anar a avisar al doctor-.
- Tranquil·litzes senyor. Faja el favor de no entrar -li va respondre el doctor que hi estava ja al corredor-.
Gorka s'asomà per la vora de la porta i va poder observar com el monitor va començar a sonar i a sonar cada cop més intens, com si anara alguna cosa mal. De cop i volta, arriben quatre auxiliars per ajudar al doctor, ja que es mou molt. Hi ha perill que es trague la llengua o es pegue algun cop i es faja mal. Gorka, volia entrar i ajudar. Però va ser quan al seu pit començar una pressió molt gran. Va recordar el que acaba de passar amb Alciu, i veia com una vegada més es tornava a repetir. Es quedava de nou sol. El doctor, que va veure que la porta era oberta, la va tancar per a que no vegera res Gorka. Mentre, aquest s'agafava molt fort el pit fins caure a terra.
YOU ARE READING
Guerra per amor (Versió Valenciana)
RomanceAlguna vegada t'han explicat un un conte, i després va resultar ser real? Doncs això és el que descobreix Amarat, una petita de set anys on intenta descobrir tota la veritat sobre el seu pare.