Doncs els records són merament això, records.
I un record es queda a la nostra ment
perquè li és important.
A l'igual que els historiadorsrecordin les grans batalles,
jo et recordo a tu.
Et recordo dolça i molt simpàtica.
Et recordo bella i molt carismàtica.
Et recordo ara i sempre com el meu amor.
Espero que aquest record
que guardo amb tanta estima al meu cor,
es quede ahi guardat i mai s'esborri.
Si s'esborrés dit record
seria la fi de dit amor.
Hauria mort
i tots els esforços,
tot el que junts lluitarem
no hauria servit per a res.
Per tant, espero que si algun dia
oblido aquest amor,
me'l recordes cada dia.
Encara que al dia següent
el torni a oblidar.
Si tant m'estimes,
tingues paciència i ajuda'm a recordar.
Doncs així el nostre amor
sempre serà recordat pels dos.
Mútuament, dia a dia fins que la mort ens separi.Les llàgrimes brotaven qual pluja d'abril al rostre de Palmon. Sabia que els records de Gorka tornarien amb eixa poesia. Però qui anava a dir que nou anys després d'escriure eixos fragments a la persona que tant va estimar per aquell 2012, li caldrien a ell per a poder saber qui és en realitat. Així que el majordom del guionista es va posar en marxa cap a l'hospital.
Un cop a l'hospital, va anar directe a l'ascensor per arribar quan abans a l'habitació 512. Prem el botó, es posa de color vermell, comença a baixar plantes. Desesperat no sap si pujar per les escales o esperar a l'ascensor. En aquell moment, Neblé s'acosta a Palmon per saber com està Gorka. Ja és tard per fugir. Espera pacientment a que l'ascensor arribe abans que la directora d'urgències. Creua els dits, pensant que servirà d'alguna manera per a que l'ascensor arribe abans. Es posa d'esquenes a ella per evitar saludar. Mira l'ascensor. Ja es aquí.
-Palmon! Espere!.
-Merda. Encara ha arribat ella abans -es dona la volta amb un somriure-. Oh! És vostè, senyoreta Neblé. Sento molt dir-li que tinc moltíssima presa i no tinc temps per parar-me a xerrar.
-Li passa alguna cosa greu a Gorka?
-No tranquil·la. Tan sols que tinc els meus mètodes i penso emprar-los, ja que vosaltres teniu els vostres i no funcionen -s'obrin les portes de l'ascensor-.
-Disculpe? Ell tampoc es que haja posat molt de la seva part.
-Fins ara. El conec de fa molts anys. Ell em va acollir quan jo estava molt sol, depressiu, alcohòlic, sense família. Tots tenim un passat senyoreta Neblé.
-Què vols dir amb això?
-Que ja li va fer mal un cop a un Casbena i penso vetllar nit i dia per a que no torni a passar -es tanquen les portes del ascensor-. El Senyor Gorka és una mica especial amb les dones. I al igual que Vincent, tendeix a enamorar-se profundament.
-Però d'això fa nou anys. Érem adolescents. Jo no veia com era Vincent. I ara que he conegut a l'altre Casbena, penso que és una nova oportunitat. Aprofitar el que no vaig aprofitar amb Vincent. I si verdaderament eren tan pareguts, em sento molt culpable d'haver triat a la persona errada en aquell moment.
-Igual que ara?
-Com?
-Ayauasca. Vaja en compte amb ell.
-Se massa bé com és Ayauasca. A més, no cal que faja el paper de pare amb mi, se cuidar-me sola.
-I no ho poso en dubte senyoreta Neblé. Però li recordo, que a qui intento protegir és al senyor Gorka. Ara si em disculpa -prem el botó del ascensor-, tinc coses a fer.
-Espere -s'obri la porta del ascensor-. Pujo amb vostè.
-D'acord. Vostè primer.
-Gràcies. A quina planta va?
-A la cinquena per favor.*******************************************************************
La menuda Amarat era a la seva habitació. Va escoltar la porta, va sortir corrent i en veure que es tractava del vell Palmon va tornar a la seva habitació. Allí es va posar a llegir de nou el diari del seu pare. Per saber com continuava la vida dels seus pares després del festival al que es varen conèixer.
CZYTASZ
Guerra per amor (Versió Valenciana)
RomansAlguna vegada t'han explicat un un conte, i després va resultar ser real? Doncs això és el que descobreix Amarat, una petita de set anys on intenta descobrir tota la veritat sobre el seu pare.