Ma trezesc si ma uit in oglinda. Doua avioane de hartie zboara in camera mea. Le iau in mana si observ urme de scris. Desfact avioanele si incep sa citesc continutul lor.
Uita-te pe geam.
Ma uit pe geam doar ca sa il vad pe Derek cu cel mai mare zambet posibil. Era prima oara cand il vad zambind. Trebuia sa trec in calendar acest moment istoric. Cine stie cand o sa zambeasca din nou?
-Neata!
-Neata! Ce faci aici? il intreb
-Eram in trecere si tu ai spus sa nu mai intru neinvitat in camera ta chiar daca mie imi place sa vad ce fata faci. spune el
-Serios?
-Da. Ai in plan sa cobori sau nu?
-Imediat.
Imi pun o pereche de blugi negri si un tricou alb. Cobor scarile, deschid usa si il vad pe Derek. Inchid usa in urma mea si ma uit la Derek care pare sa fie intr-o dispozitie prea buna. S-a intamplat ceva si eu nu stiu? Are sa imi spuna ceva? Aveam un intreg sir de intrebari pentru acest tip.
-Tie chiar nu iti place sa astepti. spun eu
-Parca ti-am spus ceva. spune el
-La ce te referi?
Fara sa mai apuce sa spuna nimic, ochiii lui verzi se fac galbeni. Este doar o chestiune de timp pana cand o sa isi piarda controlul, iar eu sunt prea aproape de el.
-Ce faci? intreaba Derek
Pana sa raspund eu, Jacob vine intre noi si il tine de gat.
-Am vorbit despre asta, Derek!
-Dar nu inseamna ca am si retinut. Tu, poti sa imi zici, dar asta nu inseamna ca va rezolva ceva.
-Rose, de ce stai pe langa el dupa ce s-a intamplat?
-El vine la mine .
-Atunci o sa plec. spune Derek
El pleca cat ai zice peste. Eu merg pe jos pana la liceu. Ajung acolo si imi iau cartea de istorie. Inchid vestiarul. Era Andrew, colegul si prietenul meu. El avea parul brunet si ochii albastri.
-Buna, Rose!
-Buna, Andrew!
-Ai vrea sa mergi diseara la karaoke? Vin si mai multe colege. Va fi distractiv.
-La ce ora?
-Dupa ore. Poti veni?
-Da.
-Ne vedem atunci.
Andrew se duce spre sala de clasa. Vin si eu spre sala de clasa. Ora de istorie incepe. Peste 50 de minute. Ora de istorie s-a terminat din pacate. Doamna profesoara spune lectia ca pe o poveste. As putea sta ore in sir ascultand-o. Merg spre vestiarul meu. Derek era acolo. De ce se tine atat de mult dupa mine?
-Imi spui si mie ce se petrece?intreaba el
-La ce te referi?
-Baiatul ala s-a dat la tine.
De ce il interesa pe Derek daca un tip se dadea la mine? Nu eram impreuna. Eu nu eram in o relatie. Aveam tot dreptul sa ies cu cine vreau. Nu trebuia sa ii fac pe plac domnului Derek. Andrew era doar un prieten. Atat. De ce era atat de gelos? El sigur ma vedea ca pe o gustare oricum.
-Nu-i adevarat. El m-a invitat sa merg la karaoke dupa scoala cu inca cativa colegi, dar se pare ca cineva este gelos.
-Poti sa crezi ce vrei. Nu imi pasa. spune el
El pleaca. Toate fetele care erau pe langa el s-au oprit in secunda in care l-au vazut ca sa il poata admira si sa spere ca intr-o zi o sa ajunga la bratul lui, dar ele nici nu stiu ce le asteapta. Cu Derek nu stii niciodata ce se va intampla. Nici nu cred ca ar trebui sa ma gandesc la el, dar nu ma pot abtine. Acum incep sa inteleg cum le-a furat tuturor fetelor din liceu inimile, dar nu voi pica in plasa lui. Nu o voi face sau am facut-o deja? Nici eu nu mai stiu ce să cred. Tot restul zilei trece repede.
Dupa ore merg la karaoke cu colegi. Nu stiu de ce pe drum mi s-a parut ca sunt urmarita. Ajung in club. Intru si ma intalnesc cu colegi mei. Eu si Naty suntem singurele fete de aici. Mai erau patru baieti. Nu ne deranja nici pe mine si nici pe Naty. Ma uit la usa, care era din sticla si mi se pare ca i-am vazut fata lui Derek, dar dispare in urmatoarea secunda. Asta a fost ciudat. Vine randul meu sa cant. Ma urc pe scena si cand melodia Stitches, care acum se pare ca are si o varianta feminina datorita mie. Primesc aplauze din partea publicului. Nu am crezut niciodata ca am talent la cantat. Eu cant doar la dus si Jacob imi spune sa incetez. Merg la bar ca sa stau langa aerul conditionat. M-am incins si nu stiu de ce. Andrew vine langa mine.
-Vrei ceva de baut? Fac cinste.
-Nu, multumesc.
-Esti sigura?
-Da.
Intr-o secunda Derek apare intre noi. El nu era fericit de ce avea in fata ochilor.
-Fata a spus ca nu vrea. Nu mai insista si vezi-ti de treaba ta.
-Tu, de unde ai aparut?
-Asta nu conteaza.
Eu nu stiu cum sa fac sa plec cat mai repede de acolo. Reusesc sa ma furizez fara ca cineva sa ma observe. Ies din club si merg direct spre casa. Singurul lucru pe care vreau sa il fac este sa beau un pahar de lapte rece si sa ma culc. Derek vine in fata mea.
-Imi spui si mie ce ai facut acolo? il intreb eu
-Baiatul ala se dadea la tine.
-Si? Cine ti-a spus ca ii va merge. Pot si eu sa il lovesc daca este nevoie. Nu am nevoie de o garda de corp.
-Dar asta nu inseamna ca trebuie sa risti.
-Tu, esti cel care risca atunci cand si-a folosit puterile ca sa vina intre mine si Andrew. Este clar ca tu nu esti persoana potrivita care sa imi faca mie morala.
-Dar...
-Dar ce?
-Sti ceva. Nu mai conteaza. spune el nervos
Derek pleaca, iar eu imi continui drumul spre casa. Nu il inteleg pe baiatul asta. Intr-o zi este dragut si atent, iar in alta persoana rece pe care o cunosc din totdeuna. Ajung acasa. Jacob a adormit pe canapea cu televizor aprins. Sting televizorul si merg spre camera mea. Intru in camera mea si ma schimb in pijamale. Merg in bucatarie si imi pun un pahar cu lapte rece. Dupa o zi ca asta, merge de minune un pahar cu lapte rece. Il beau si merg in camera mea. In cateva minute ajung in lumea viselor.
CITEȘTI
Vampirul din liceu
VampireRose este clasa a 10a si o eleva de nota 10. Derek este cel mai popular baiat din scoala. Toate fetele vor sa fie iubita lui. El a avut multe iubite, dar nicio relatie nu a durat mai mult de o saptamana. El este de obicei tipul dur si secretos, dar...