Capitolul 6

2.7K 128 10
                                    

      Sambata. Inceputul weekendului. Eu ma plimb prin padure. Poate gasesc casa din copac a lui Derek. Se aude niste muzica. Suna destul de bine. Urmez sunetul si gasesc casa din copac a lui Derek. Ii trebuie o scara ca sa ajung si eu la ea. Eu ma asez turceste si ascult muzica. Parca am mai auzit-o pe undeva. Jacob nu mi-a spus ca Derek stie sa cante la chitara sau ca stie sa cante.

     Dupa 30 de minute, el nu mai canta. Inseamna ca eu trebuie sa plec. Plec spre casa. Urmatoarea zi revin aici si il ascult cantand. 

  Luni ne intalnim la scoala in fata vestiarului meu. Derek era ca de obicei imbracat in negru. Trebuie sa se imbrace si el in culori mai deschise, dar nu l-as recunoaste daca s-ar imbraca asa.

-De ce nu mi-ai spus ca sti sa canti?

-Pentru ca nu sunt asa de bun.

-Pa esti. Sursa mea mi-a spus.

-Cat de buna este sursa ta?

-Infailibila. 

-Te cred.spune el zambind.

-Ce facem zi?

-Tu, teme, iar eu voi vedea.

-Tu, de ce nu faci teme?

-Pentru ca eu deja stiu lucrurile pe care le predau profesorii si am foarte mult timp liber.

-Pentru ca esti vampir.

Mergem la ore. In pauze suntem inseparabili. Toate fetele raman cu gura cascata atunci cand ma vad pe mine la bratul lui Derek. Orele se termina si merg spre casa impreuna cu Derek. Jacob a pus un semn pe usa. Scria sa nu il deranjez. Probabil a venit iubita lui, Tara  in vizita. Ei au o relatie la distanta. Nu inteleg cum pot sa faca fata. Mai bine ar cere-o de nevasta. Sunt impreuna de patru ani. Este doar o chestiune de timp.

-O sa stam in fata acestei usi la nesfarsit?intreaba Derek

-Nu, dar trebuie sa imi las ghiozdanul.

-Nicio problema.

  Derek imi ia ghiozdanul si cu super viteza lui il lasa in camera mea si se intoarce in urmatoarea secunda.

-Avem tot restul zilei liber.spune el 

-Ai idei cum ne-am putea petrece aceasta zi?

-Am putea merge la mine acasa. Surorile mele vor sa te cunoasca.

-Cate surori ai?

-Trei. Daca Jacob ar sta o zi cu ele nu s-ar mai plange atat din cauza ta.

-Asta e de bine sau de rau?

-E de bine. 

-Spune-mi despre surorile tale. 

-Ele ma enerveaza aproape in fiecare zi, dar in acelasi timp nu pot trai  fara ele. Tara este cea mai mare dintre surori. Are grija de Mary si Kyla. Ele sunt un trio. Fac multe prosti impreuna.

-Mi-as fi dorit si eu sa am surori mai mici. Nu poti vorbi despre baieti cu fratele tau mai mare si daca dai o petrecere in pijamale, el sigur va trage cu urechea.

-Il inteleg. Si eu am facut la fel.

  Ajungem in fata casei lui Derek. Casa lui era mare, avea etaj si garaj de trei masini. Intram in casa. Nu era nimeni. Am vorbit prea devreme. Cineva coboara pe scari. Vorbea la telefon. Nu imi vine sa cred. Este Tara, iubita fratelui meu.

-Derek, atunci cand mi-ai spus ca pe fata care urmeaza sa o aduci acasa o cheama Rose nu am crezut ca este sora iubitului meu.

-Eu ti-am spus. Unde sunt Mary si Kyla?

-Vin si ele imediat.

  Cele doua coboara in graba pe scari. Ele seamana ca doua picaturi de apa. Amandoua au parul brunet, ochi caprui si aceeasi inaltime. Singurul lucru care le deosebeste este faptul ca se imbraca total diferit. Una dintre ele  se imbraca feminin, iar cealalta nu. 

-Buna! Eu sunt Mary.

-Buna! Eu sunt Kyla.

-Rose. Incantata.

 Eu dau mana cu ele.

- Chiar esti o fata in carne si oase?intreaba Kyla

-Da.

-Ce fel de intrebare este asta? Este sora lui Jacob.spune Tara

-Trebuia sa spui asta.spun Mary si Kyla

-Rose, ai venit de buna voie sau fratele meu te-a rapit?intreaba Tara

-De buna voie.

-Se pare ca fratele nostru poate sa agate si el o fata pana la urma. Fetelor, aduceti camera. Nu trebuie sa nu imortalizam acest moment.spune Tara

   Kyla merge dupa camera. Ea se intoarce cu ea.

-Sti ceva. Nu am nevoie de o poza ca sa tin minte acest moment. Derek, fi dragut si fa-i fetei turul casei.spune Mary

-Nu e mama si incepi tu.spune el in timp ce is face freza.

-Cineva trebuie sa faca asta.

   Eu si Derek mergem la etaj. El imi arata camera lui. Are o biblioteca plina de carti. Sifonierul lui este intre deschis. Patul lui nici nu se vede de gramada de tricouri care il acopera. El inghite in sec.

-Se pare ca pana la urma ai tricouri colorate. Si eu cae credeam ca ai numai negre.

-Prefer negrul. Ma camuflez perfect printre umbre.

-Dar suntem in secolul 21. 

-Stiu. Sunt de moda veche. 

-Nu este nicio problema. Inseamna ca esti intelept.

-Acum urmeaza sa ma faci batran.spune el

-Nu ai cum sa fi batran la fizicul tau. 

 Derek se uita pe ceas.

-La ora asta vine mama.

-Vreo problema?

-Da. 

-Atunci du-ma acasa. 

Derek ma ia in brate si ma duce in zbor pana cand iesim din padure.

-Imi spui si mie de ce nu ma prezinti mamei tale?

-Ce?

-Stiu ca ai auzit bine.

-Un pas la timpul lui si nu esti iubita mea.

-Atunci ce sunt pentru tine?

Derek zboara si ma lasa sa vorbesc singura. Trebuie sa nu mai faca asta. Devine enervant. Eu merg spre casa.









Vampirul din liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum