Dimineata. Imi fac rutina. Ma uit pe geam. Nu este nimeni. Ciudat. Jacob, mama si tata au plecat de dimineata sa faca nu stiu ce. Merg pe jos pana la liceu. Ajung acolo si imi deschid vestiarul. Imi pun cartile, iau cartea de care am nevoie si merg spre sala de clasa. In sala de clasa era Andrew. Ranile lui s-au vindecat. De fiecare data cand ma uit la el imi amintesc cat de puternic ar putea fi Derek sau si mai rau. Decand Andrew a fost batut de Derek nici nu ne mai vorbim. Naty intra in clasa. Ea se aseaza langa mine.
-Buna, Rose!
-Buna, Naty!
-Ai auzit ce s-a intamplat?
-Nu. E ceva grav?
-Asa si asa. Aseara un animal a ucis o persoana si depozitele sunt distruse.
-Ciudat. In orasul nostru nu e normal sa se intample lucru de genul asta.
-Poate e devina prietenul tau. spune Andrew
-Derek nu ar face asa ceva.
-Baiatul ala este un pericol public.
Nu apuc sa ii spun nimic pentru ca intra doamna probesoara. Ora incepe. Deschid manualul. Ora se termina. Merg la vestiarul meu si il deschid. Il inchid si il vad pe Derek.
-Buna!
-Buna! Unde ai fost?
-Am avut treaba ce nu mai putea fi amanata.
Ma uit mai atent la el si vad ca mana lui dreapta este bandajata pe jumatate. Bandajul nu a fost pus bine.
-Ce ai patit?
-Daune colaterale. Imi revin maine.
-Macar lasa-ma sa iti fac bandajul ala calumea.
-Daca crezi sa te descurci.
Derek imi intinde mana. Eu incep sa il bandajez.
-Mai usor. Ma doare.spune el
-Mai am putin.
Ii termin bandajul.
-Ar trebui sa te faci asistenta.
-Poate.
Clopotelul suna si mergem spre sala de clasa. Dupa ce se termina orele mergem impreuna spre scoala.
-Am ceva sa iti arat.spune Derek
-Ce?
-E o surpriza. Spune-mi ca nu esti o super fana a rozului.
-Nu imi place rozul.
Pe drum spre casuta trei vampiri apar in fata noastra. Imi dau seama pentru ca isi aratau colti si ochii lor erau galbeni. Eu inghit in sec. Derek imi da sa tin ghiozdanul lui si trece in fata mea.
-V-am dat o lectie.
-Acum este randul nostru sa iti dam una.spune liderul lor
El era imbracat in negru ca Derek si avea un lant de aur. Avea aceeasi inaltime ca si Derek, dar din cauza frezei tot Derek pare mai inalt. Ceilalti doi sunt imbracati la fel si sunt putin mai scunzi. Derek incepe sa rada.
-In ce univers? Sunt destul de sigur ca nu in asta?spune el razand
-In acelasi univers in care tu, o sa ai iubita.
-Touche.
Liderul lor se opreste pentru o clipa. Nu este de bine. Eu nu misc niciun muschi.
-Se pare ca ai adus o gustare cu tine.spune el in timp ce vine mai aproape.
CITEȘTI
Vampirul din liceu
VampireRose este clasa a 10a si o eleva de nota 10. Derek este cel mai popular baiat din scoala. Toate fetele vor sa fie iubita lui. El a avut multe iubite, dar nicio relatie nu a durat mai mult de o saptamana. El este de obicei tipul dur si secretos, dar...