Se face dimineata. Ma ridic in picioare si ma intind. Imi este o sete de lup. Deschid frigiderul lui Derek si ii beau o sticla de 500 de ml. Asta va ajunge deocamdata. Ii pun sticla la loc si ma sterg la gura. Ar trebui sa plec pana cand nu vine. Inainte sa plec observ testele initiale ale clasei mele. Trebuie sa arunc un ochi la testul meu, daca tot am ocazia. Imi gasesc testul si vad ca am luat 10. Pana la urma am si eu ceva in cap, inafara de prostii.
-Cred ca aici am lasat testele.spune Derek
El zboara pana aici si sta in fata mea in urmatoarea secunda. Asta nu-i bine.
-Eu tocmai plecam.
Las testele jos si ma indrept spre iesire.
-Ne vedem la ore.
-Nu asa de usor. Ma crezi nevazator?
-Nu, dar ai o varsta. Puteam sa sper. zic eu zambind.
-Ce ai patit pe piept? Ai facut cunostinta cu Seful atunci cand este suparat? Sigur ca ai facut. La ce ma gandeam. As vrea sa iti spun ti-am zis eu, dar nu ti-am spus ce se poate intampla pentru ca tu nu vrei sa vorbesti cu mine, dar uite-te unde suntem, in casuta mea din copac. Asta iti spune ceva?
Zambetul de pe fata mea dispare, deparca a fost sters cu buretele.
-Nu.
-Mai gandeste-te.
-Nu vreau. Spune-mi si mie ce te-a facut sa imi dai nota 10?
-Ai meritat nota 10. Pentru ca esti fosta mea iubita asta nu inseamna ca trebuie sa te tratez diferit fata de ceilalti elevi.
-Cum spui tu. Eu trebuie sa plec.
-Nu te las sa pleci in halul asta.
-La ce te referi? Sunt bine.
-Stiu cum ai putea sa scapi de ce ti-a facut Seful.
Suna temtant.
-Nu am nevoie de ajutotul tau.
-Faci cum vrei.
Eu sar si plec spre casa. Ajung acasa, ma schimb intr-o bluza cu guler, imi iau ghiozdanul si merg la liceu. Ma asteapta o zi plictisitoare. Ajung la liceu. Bluza asta ma incinge foarte tare. Sper ca cicatricea sa se vindece de la sine. Doar asta pot sa fac. Se termina prima ora si merg la vestiarul meu. Mai nou toate elevele sunt topite dupa Derek. Asta si daca e profesor atrage toate fetele. E un fenomen. Era un grup de fete care vorbea neincetat despre el. Nu inteleg ce e asa de special la el si pana la urma sunt singura care a fost iubita lui.
-Iti dai seama ca profu de istorie e doar cu un an mai mare decat noi?
Se inseala amarnic.
-Eu am auzit ca canta la chitara clasica si rock si ca are voce.
Are dreptate. Eu stiu cel mai bine pentru ca chiar l-am ascultat. Acum ca ma gadesc la asta, mi-ar placea sa il mai aud cantand.
-Partea cea mai rea este ca inima lui este luata. Nu ar mai trebui sa ne gandim la el. Nu avem nicio sansa.
Nu cred ca se refera la mine. I-am spus foarte clar sa treaca peste. Imi iau manualele si merg spre clasa. Nu l-am vazut azi pe Raymond. Ma intreb de ce nu a venit la scoala?
La castelul Sefului. Perspectiva Raymond
Tata are nevoie de mine si a zis ca pentru asta trebuie sa raman acasa. Imi place idea ca stau acasa si ca nu trebuie sa dau testul la mate, dar vroiam sa aud versiunea lui Rose referitoare la ce s-a intamplat ultima data cand l-a vazut pe tata. Intru in camera tronului. Incep sa cred ca tata nu iese niciodata de acolo. Oare de ce? Oricum doar da ordine toata ziua.
-Buna, tata! As vrea sa vorbesc ceva cu tine?
-Despre e este vorba?
-Rose.
-Fata aia! Incep sa regret ca nu i-am taiat samanta raului atunci cand aveam ocazia. Acum este prea mare ca sa fie distrusa si va creste din ce in ce mai mare.
-Nu crezi ca ai exagerat cu sigla? E doar o fata.
-Nu. Si nu este o muritoare, este un vampir. Daca chiar este cel mai rau vampir o sa ii faca fata durerii.
-Macar i-ai dat ceva ca pielea ei sa creasca la loc si sa nu se intample ceva mai rau?
-De ce as face asta? Trebuie sa se invete minte.
Perspectiva Rose
Ajung acasa. Simt ca o sa explodez de caldura si mai ales cea care o emana semnul ala. Nu imi vine sa cred ca nu si-a pierdut caldura. Rup bluza si imi pun cel mai subtire tricou pe care il am, inchid geamurile si merg in subsol. Acolo este ca la Polul Nord. Este mai bine cat decat. Macar este o imbunatatire.
Cioc! Cioc!
Derek coboara in subsol. Ca de obicei este imbracat intr-o jacheta neagra, un tricou alb si blugi negri. Ii mai lipseste o casca si crezi ca este motociclist. De data asta a adus o sacosa cu el. Oare ce are in ea?
-Deci asta este subsolul cu care se lauda fratele tau.
-Da. Care este ocazia acestei vizite?
-Iti vine sa crezi sau nu, dar am venit sa te ajut.
-Cu ce? Sunt bine.
-Rose, cand ma uit in ochii tai imi dau seama ca ceva nu e in regula. Nu mai incerca sa ma minti. O sa ajungi sa spui lucrurile astea incat o sa incepi sa crezi ca sunt adevarate.
-Poate da, poate nu. Ar trebui sa pleci. Mama ar trebui sa ajunga in orice moment. Nu vreau sa te urasca mai mult decat te uraste deja.
-Asta nu conteaza pentru mine. Important este sa te stiu pe tine in sanatoasa. Crede-ma ca nu imi pasa de altceva sau altcine.spune el uitandu-se fix in ochi mei. Dar daca vrei sa plec o sa plec. Nu este nicio problema.
El lasa sacosa si pleaca foarte repede. Cum am putut vreodata sa cred ca alta i-a furat inima? Asta sunt doar niste zvonuri, care se evaporeaza cand il vezi ce face pentru mine.
CITEȘTI
Vampirul din liceu
VampireRose este clasa a 10a si o eleva de nota 10. Derek este cel mai popular baiat din scoala. Toate fetele vor sa fie iubita lui. El a avut multe iubite, dar nicio relatie nu a durat mai mult de o saptamana. El este de obicei tipul dur si secretos, dar...