Perspectiva Rose
Nu imi vine sa cred ce tocmai am auzit. Trebuie sa recunosc ca cei doi semanau destul de mult, dar nu m-am gandit ca ar fi rude.
-Se pare ca nu te asteptai ca Derek sa fie ruda cu cineva atat de chipes.spune Drake
-Sau cu cineva atat de plin de sine.spune Derek
-M-ai lovit in inima.spune Drake dramatizand.
Este un actor foarte bun si cantaret. Poate prea plin de sine, dar nicio persoana nu este perfecta. E pur si simplu imposibil sa se intample asta.
-Nu pot sa spun ca nu ma asteptam la asta de la Derek.
El nu neaga nimic, stie ca spun adevarul si incearca sa se faca mic, dar nu reuseste.
-Se vede ca aveti lucruri de discutat. Eu ma duc acasa.
Ajung acasa si nu dupa mult timp la usa mea apare politia. Deschid usa.
-Domnisioara, trebuie sa vebiti la sectie. Este in legatura cu tatl dumneavoastra.
La auzul acestor cuvinte inima mea parca s-a oprit. Merg la sectie cu domnul politist. Ajungem la sectie. Fata mea se face alba. Intru in biroul politistului. Mama era acolo, ingropata in servetele.
-Rose,aseaza-te.
Ma asez. Pana ca politistul sa spuna ceva , aveam impresia ca se opreste timpul.
-Cu tristete va anunt ca sotul/ tatal vostru a decedat in urma unor circumstante foarte neobisnuite. Atunci cand a auzit vestea, mama a inceput sa planga fara incetare.
-Va las 5 minute.
Politistul iese din casa.
-Totul va fi bine.ii spun eu incercand sa o alin, dar asta o face sa planga si mai tare. Politistul se intoarce.
-Daca vreti sa aflati cu adevarat ce i s-a intamplat puteti sa cereti efectuarea autopsiei.
-Nu o sa imi las sotul sa fie taiat ca o bucata de carne.spune mama
-Cum doriti.
Eu si mama mergem acasa. Mama a inceput sa anunte toate rudele si sa pregateascaa inmormantarea pentru maine.
-Mama, ma duc sa iau niste ae curat.
-Bine.
Eu ies din casa si alerg spre casa si alerg spre casa din copac. Ajung acolo, ma asez pe langa copac si incep sa plang. In fata mea apare Derek transformat in lupul gigantic, care este ca un mega catelus foarte adorabil. Marele gigant se transforma in forma lui adevarata si se aseaza langa mine si ma ia in brate.
CITEȘTI
Vampirul din liceu
VampirosRose este clasa a 10a si o eleva de nota 10. Derek este cel mai popular baiat din scoala. Toate fetele vor sa fie iubita lui. El a avut multe iubite, dar nicio relatie nu a durat mai mult de o saptamana. El este de obicei tipul dur si secretos, dar...