V2-Capitolul 9

1.1K 63 7
                                    

Perspectiva Rose

(Cred ca va lipsit parerea ei. Sa imi spuneti care perspectiva va place mai mult si personajul preferat.)

 Luni. Dupa weekeend-ul pe care l-am avut, mintea mea nu se gandeste la scoala deloc. Cine ar putea? Viata mea este asa de complicata incat uneori nici nu stiu cum mai pot zambi sau sa ma concentrez la scoala. Pana la urma nu faci nimic in viata daca nu ai carte. Merg spre scoala. Va fi o zi lunga. Am o presimtire. Ajung la liceu, merg in fata vestiarului meu si il deschid. Imi iau manualele si inchid vestiarul. 

-Cineva s-a trezit devreme. Poate prea devreme.spune un baiat din spatele meu.

Imi intorc capul si era Raymond. Dupa ce s-a intamplat credeam ca s-a transferat la alt liceu. Eu fac un pas si el isi pune bratul in calea mea.

-Imi spui si mie ce vrei sa faci? Vrei sa imi strici zenul sau ceva? La sa chestiile astea pentru weekeend.

-Parca nu erai asa de vorbareata. Acum poti sa imi spui orice. Nu este nimeni care ne-ar putea auzisi nici nu ne vedem pe camere.

Eu ma uit il lateral si nu vad pe nimeni. Are dreptate. 

-Si? Eu nu sunt obligata sa vorbesc cu tine.

Ii dau bratul la oparte si imi vad de drumul meu.

-Poti sa fugi, dar nu te poti ascunde. Pana la urma o sa te prind.

-Mai vedem.

Perspectiva Derek

Luni. Ma indrept spre liceu. Inca nu m-am obisnuit cu idea ca trebuie sa ma comportc a un adult si nici nu arat deparca as avea 20 de ani. Merg pe hol si o vad pe Rose mergand spre clasa ei si pe Raymond stand in fata vestiarului ei. Ce s-a intamplat? Merg in fata lui Raymond. 

-Ce ai facut?

-Ma intrebi in calitate de profesor sau de dusman? 

-De dusman. 

-Vorbeam cu fosta ta iubita. Nu am facut nimic si nici nu i-am atins un fir de par ca sa sti.

-Pentru binele tau. 

Ma duc la ora. Ora trece repede si ma dus in cancelarie. Sper ca aceasta zi sa se termine cat mai curand. 

Perspectiva Rose

Prima pauza. Merg la vestiar si vad cateva fete langa el. Ele zambeau pana la urechi. Cred ca si-au baut cafeaua sau nimeni nu le-a stricat zenul.

-Va pot ajuta cu ceva? le intreb eu

-Da. Ne intrebam daca ai numarul profului de istorie.

-Il am, dar nu vi-l dau. Va place de el doar pentru ca arata bine si are patratele.

-De unde sti ca are patratele? 

-Atunci cand iti place de un baiat trebuie sa ai date si in primul rand sa il placi cu adevarat,nu pentru fizicul sau. 

-Dar...

-Niciun dar. Mie mila de voi. Nici nu va pot privi in ochi.

-Ai grija ce vorbesti.

-De ce? Am spus un adevar. Oricat de greu ar fi, trebuie sa il accepti.

-Vad ce se petrece aici. Tu esti fosta lui. Acum mi-am dat seama.

-Altceva?

-Sa sti ca o sa il cuceresc.

Atunci cand am auzit asta am stat o secunda sa procesez ce a spus. Dupa ma gandesc ca nu are nicio sansa.

-Ca sa stabilim cine se poate da la el ar trebui sa stabilim printr-o lupta.

-Asa ceva nu se stabileste printr-o lupta. Credeam ca specia umana a evoluat, dar se pare ca m-am inselat.

Ma intorc cu spatele si merg spre clasa.

 -Lasa. Se vede de ce ti-a dat papucii.

Ma intorc. Stau fata in fata cu ea.

-Daca vrei o lupta vei primi una.

Fata imi da un pumn in stomac, iar eu tot unul in stomac.

Derek merge pe hol. Atunci cand ma vede luptandu-ma cu  fata vine imediat intre noi. El se uita la mine spunand intr-un fel ,,Aveam pretenti de la tine.,, . Cealalta fata se topeste la vederea lui. Atunci eu ii fac semn ca sunt cu ochii pe ea. 

-Fetelor imi spune-ti ce se intampla aici? Sunteti intr-un loc public.

-Tu,scapi cu un avertisment, iar tu, Rose vi cu mine.

Blonda ramane socata.

-De ce nu vin eu cu tine? De ce nu primim amandoua un avertisment?

-Nu cred ca ma poti contrazice tinand cont ca sunt profesorul de serviciu, care decide cine si ce pedeapsa primeste.

Eu merg cu Derek in clasa lui. El incuie usa ca sa nu ne intrerupa nimeni. Cred ca este foarte suparat pe mine. 

-Imi spui si mie ce te-a apucat? 

-O merita. 

-Pentru asta vei fi suspendata pentru tot restul saptamanii.

-De ce? A fost legitima aparare!

-Nu fac eu regurile.

-Din pacate.

Deschid usa si merg sa imi golesc vestiarul. Imi iau cartile si merg spre casa. Cum o sa ii spun mamei asta?

Vampirul din liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum