Capitolul 7

2.3K 124 3
                                    

        Perspectiva Derek 

 Ajung acasa. Masina mamei este in garaj. Sigur ma asteapta ceva atunci cand voi intra pe acea usa. Intru in casa. Surorile mele sunt in camerele lor. Mama statea in fata mea. Ma astepta.

-Buna, Mami!

-Buna, Derek! Ai ceva sa imi spui?

-Nu, dar depinde ce ti-au spus surorile mele.

-Ai adus o fata aici si ai dus-o acasa chiar inainte sa vin eu acasa.

-Mami, in apararea mea era o ora tarzie.

-Este 19.00 . Sunt surprinsa ca tu spui asta tinand cont ca stai pana la 3 dimineata in casuta ta din copac.

-Touche. Ma duc in camera mea. Este clar ca nimeni nu este de partea mea.

-Imi spui macar cine este fata?intreaba mama 

-Rose.

-Sora lui Jacob?

-Da.

-Iti dai seama ca nu puteti fi impreuna. Ea este muritoare, iar tu vampir.

-Si parinti ei sunt la fel.

-Dar viata este imprevizibila. Gandeste-te. Tu, poti fi principalul pericol. Nu sti sa te opresti cand este vorba de baut sange.

-Dar nu m-am atins nici macar de un fir de par de al ei.

Tara coboara si se aseaza pe canapea. 

-Minti! Te-ai atins de buzele ei si inca cat.spune Tara

 Ea se intoarce in camera ei.

-Serios?

-Doar nu credeai ca o aduceam acasa daca nu era chimie intre noi.

-Derek, sa nu zici ca nu ti-am spus.

Eu ma duc in camera mea si inchid usa. Tara bate la usa.

-Derek, deschide usa! 

Eu sar pe geam si aterizez in siguranta. 

-Cu atatea fete in casa o sa innebunesc.spun eu 

Merg spre casa din copac. Ajung acolo in zbor. Toata casa este roz!! Sigur au venit surorile mele si au facut asta. Rose nu ar face niciodata asta. Ea nici macar nu poate ajunge aici. Ma apuc sa fac curatenie. Trebuie sa pun o alarma. Termin curatenia. Iau carnetul de notite si un creion cu guma. Nu pot scrie nimic. Ma dau cu capul de pereti. Trebuie sa am vreo idee. Ma uit pe pereti. Trebuie sa pun niste tablouri.

Vampirul din liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum