Capitolul 10

2.2K 105 16
                                    

   Dimineata. Ma trezesc si vad micul dejun la pat pe jumatate mancat. Asta este ciudat. 

-Ar trebui sa iti iei un sistem de alarma.spune Derek intrand prin geam.

-Parca nu avei voie sa intri in camera mea.

-Dar de data asta sti ca sunt in camera ta. Daca nu te mobilizezi nu o sa ajungem primi la scoala si nu o sa putem sa patinam pe podeaua proaspat curatata. Este distractiv. E ca patinajul, dar in sosete si nu pe gheata.

-Suna periculos.spun eu 

-Rose, tu o sa traiesti mai putin de 100 de ani. Ar trebui sa traiesti fiecare zi deparca ar fi ultima.

-Asta s-ar aplica si la tine.

-Dar eu am depasit de mult 100 de ani. E clar ca nu se mai aplica. Nu vei patii nimic. Esti cu mine. spune Derek 

-Bine. Iesi din camera mea ca sa schimb.

-Bine. 

   El sare pe geam si merge in fata casei. Tata il vede si deschide usa.

-Derek, ce cauti aici?

-Am venit sa o conduc la scoala pe fiica dumneavoastra, Rose.

-Derek, ne cunoastem de 200 de ani. 

-Dar cuntem in public si nu vreau sa  fac o impresie gresita. 

Mama vine si ea langa tata.

-Tu, ce cauti aici? Parca ne-am inteles ca nu o sa ne mai vedem niciodata.spune mama

-Lara, el este unul dintre cei mai buni prieteni ai mei. Nu uita ca datorita lui noi ne-am cunoscut.

-Ai dreptate.

  Mama pleaca.  Eu vin lăngă tata.

-Pa,tati!

-Pa,Rose!

Eu plec împreună cu Derek spre liceu. Jacob trece pe lângă noi conducând mașina lui. Nici nu ne observă. Poate vrea să chiulească. Îl cred în stare.

-Cred că vrea să chiulească.spun eu

-Atunci să chiulim și noi.spune Derek

-De ce am face asta?

-Eu știu materia.

-Dar eu nu.

-Azi oricum ai matematică. Ziceai că nu îţi place.

-Dar asta nu înseamnă că trebuie să chiulesc.

-Bine. Se pare că nu reușesc să te conving.

  Ajungem la liceu. Nu era nimeni. Holurile pline de elevi s-au transformat în deșerturi pustii.

-Nu e nimeni.

-Pentru că este ziua chiulului. Eu am inventat-o. Cred că este cel mai bun lucru pe care l-am făcut.spune Derek

-Și mie de ce nu mi-a spus nimeni?

-Eu am încercat să îţi spun, dar ai insistat să mergi la școală.

-Atunci ce facem?

-Ne distrăm.

-Unde?

-La carnaval. N-am mai fost acolo de 150 de ani. Atunci eram în floarea vârstei.

-Și acum ce ești?

-Un bătrân care vrea să își amintească de tinereţea lui.

-Nu ești bătrân.

-Faţă de tatăl tău nu sunt.

-El cât are?

-500 de ani.

-Ar trebui să luăm niște bere.

-Bine.

-Așteaptă-mă aici.spune Derek

   El se fuce la magazin și se întoarce peste un minut. El două baxuri de bere. Noi mergem spre casa din copac.  Urcăm și începem să bem.

-Acum ai vrea să fi un vampir?

-Da.spun eu

  El mă transformă în vampir și după adormim amândoi din cauza băuturii. Dimineaţa mă trezesc lângă Derek care încă dormea.

-Derek, trezește-te!

El tresare.

-Ce e?

-Am adormit aici.

-Atunci va trebui să aduc niște perne.spune Derek

-Nu asta este problema.

-Atunci care este?

-Am dormit prea mult și am întârziat la școală.

-Asta e.

-Vom avea necazuri.

-Asta e.

Eu și Derek mergem spre casa mea. Ajungem acolo și batem la ușa. Mama deschide ușa. Eu intru în casă, iar mama închide imediat ușa după ce am intrat. Derek nici nu mai apucă să spună ceva. După ce îi închide ușa în nas, el pleacă.




Vampirul din liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum