Nu stiu de ce mamei mele nu il place pe Derek. Are ea motivele ei.
-Imi spui si mie de ce te vezi cu un baiat mai mare decat tine?ma intreaba mama.
Sigur profita ca tata si Jacob nu sunt acasa. In alte circumstante nu ar fi facut asta. Mama este o persoana care nu face scene de drama, dar se aproprie de varsta la care descopera telenovelele, daca nu le-a descoperit in timpul calatoriilor de afaceri despre care spune mereu ca se plictiseste de moarte.
-Este cu trei ani mai mare decat mine.
-Ma crezi proasta? Il cunosc pe Derek de mai mult timp decat tine. El ne-a facut mie si tatalui tau cunostinta.
-Stiu asta. Mama, tu esti maritata cu un vampir de 20 de ani. Nu cred ca esti persoana potrivita sa imi vorbeasca despre a nu vedea un vampir.
-Fa cum vrei, dar sa nu vi la mine cand totul se duce de rapa.
Eu merg in camera mea. Mama e mama. Nicio vraja din lume nu o poate schimba din pacate. Nu sunt singurul copil care crede asta. Intr-o zi voi descoperi de ce mama este asa de suparata pe el. Nu inteleg de ce. El este un tip de treaba. Ma intind pe pat. Ceva nu pare in regula. Sigur s-a intamplat ceva, dar ce? Cred ca va ramane un mister. Ma uit pe geam. O caprioara paste linistita cu puiul ei. Este o imagine care merita fotografiata, dar nu stiu de ce ochii mei sunt indreptati la gatul ei. Cred ca am stat prea mult pe langa Derek sau pe langa vampiri in general. Parul meu este un dezastru. Ma uit in oglinda. Nu imi vad reflexia. Nu se poate. I-am spus lui Derek ca nu vreau sa fiul vampir. El trebuie sa imi dea o explicatie. Ar face bine sa fie una buna. Deschid geamul si sar. Niciun os rupt sau altceva. S-ar putea sa iasa si ceva bun din asta pana la urma. Caprioara si puiul ei au plecat. Merg la casa din copac. Derek sigur este acolo.
Urc pe scara. Derek statea pe jos. In cana lui era sange. De unde a facut rost de ala? Acum 15 minute era in fata casei mele. El nu m-a observat inca. Nu sunt asa de mica.
-Esti ocupat?
-Rose, cum poti sa crezi asa ceva? Nu sunt niciodata ocupat pentru tine. Eram pierdut in ganduri.
-Bine. Cum ai facut rost de sange asa de repede?
-Vampiri au superviteza si am rezerve de sange in mini frigiderul din spate. El este mereu acoperit si nimeni nu il vede.
-De ce mama nu te place?
-Daca iti spun, o sa ma forteze sa ma mut in Alaska.
-Bine.
Sigur este vorba de ceva serios daca niciunul dintre ei nu vrea sa imi spuna. Sigur tata nu o sa imi spuna. Trebuie sa tina partea sotiei lui. Va trebui sa renunt la asta.
-Ce faci aici? Ziua chiulului s-a terminat.
-Dar nici tu nu esti. Suntem in aceiasi situatie. Accepta asta. Avem inca o zi sa facem ce vrem.
-Dar nimic ilegal.
-Rose, maine este vineri si am meci. Nu pot lipsi si nu vreau sa stau in inchisoare chiar daca as putea sa traiesc la orice sentinta mi-ar da.
-Esti capitanul. Nu poti sa nu vi la meci.
-Ar trebui sa te faci majoreta.
-Derek, eu nu sunt buna la gimnastica.
-Dar daca pui la socoteala puterile de vampir, ai fi cea mai buna majoreta din istorie.
-De unde sti?
-Rose, eu stiu tot. Credeam ca sti asta.
-Acum cred ca o sa te inteleg mai mult.
-Nu iti face sperante, dar o sa porti mai multe haine negre. Asta nu se discuta.
-Dar trebuie sa beau sange si eu nu stiu cum sa fac rost de el.
-Te invat eu. Nici nu se pune problema. Altceva?
-Nu, dar poate vor fi pe parcurs.
-Daca afla mama ta, vom lua primul avion spre Italia.
-Nu va afla.
-Rose, Jacob mi-a spus cum il dadeai de gol si nu ii puteai tine secretele mai mult de o saptamana.
-Nu e vina mea ca nu pot sa am pe constiinta.
-Ar trebui sa incepem antrenamentul.
-Acum?
-Am spus ca o sa te invat si am degand sa ma tin de cuvant. Avem toata ziua. Sunt sigur ca va fi distractiv pentru mine de vazut.
-Derek.
-Doar ziceam.
Eu si Derek coboram din casa din copac si incepem antrenamentul. Sper sa fie distractiv si ca Derek sa fie un profesor bun. Mergem prin padure. Nu am vazut niciun animal pana acum. Ar putea dura o vesnicie, dar se pare ca suntem norocosi. O caprioara era in fata noastra. Derek isi pune ochelarii de soare si se aseaza comod. Ii mai lipseau niste floricele.
-Mai vrei ceva?
-Nu. Tu ar trebui sa incerci ca dupa sa iti spun ce trebuie sa faca ca sa reusesti.
-Cum pot sa fac ceva daca nu imi explici?
-Foamea este un factor foarte puternic. Foloseste-te de asta.
Puteam sa jur ca va face asta, dar nu pot sa spun ca nu are dreptate. Foamea chiar este un factor foarte puternic. Sa incepem. In stanga caprioarei este un iepure. Din cateva miscari iepurele este pranzul meu. Derek, ma vede si isi da ochelari jos.
-Rose, trebuia sa vanezi caprioara. Nu un iepure minuscul.spune el
-Este un inceput si nu imi este asa de foame.
-Faci cum vrei. Eu pot sa spun ca te-am invatat tot ce stiu.spune el
-Tu, nu ai facut nimic.
-Te inseli. Te-am privit in actiune. Am facut ceva.
Eu si el ne plimbam prin padure pana cand este timpul sa merg acasa. Ziua asta a trecut asa de usor. Intru pe geam si ma pun pe pat. Mama nu stie ca am plecat. Si nu trebuie sa afle. Mai
CITEȘTI
Vampirul din liceu
VampireRose este clasa a 10a si o eleva de nota 10. Derek este cel mai popular baiat din scoala. Toate fetele vor sa fie iubita lui. El a avut multe iubite, dar nicio relatie nu a durat mai mult de o saptamana. El este de obicei tipul dur si secretos, dar...