16. rész

2.9K 205 34
                                    

Ajánlott zene: Jungkook - 2U cover (link lent!)

Jimin az állomáson ült már vagy fél órája.
Persze, az ő hibája volt, hogy korábban kiért, mint ahogy Taehyung vonata megérkezett, így azonban elég ideje volt gondolkozni. 

Végre, végre együtt lehettek. Taehyung, Jungkook és ő. Olyan volt, mint egy álom.
Vagy mégsem? Jungkookkal nem volt minden rendben, ebben biztos volt a fiú. Jungkook régen nem volt ennyire vékony, de ezt arra is foghatta, hogy már majdnem egy fejjel magasabb volt nála. Régen nem volt ennyire meggyötört az arca - de Jimin és Tae éppen akkor költöztek el, amikor Kook anyukája meghalt. Mégis, valami annyira más volt benne. Állandóan csendes volt, csak visszafogottan nevetett. Amikor a többiek hozzáértek, alig észrevehetően, megrázkódott. Jungkook nem beszélt többé hozzá csak úgy ok nélkül. Nem beszélgettek olyan szabadon, mint annak idején. És a fiú inkább Yoongi társaságát kereste, mint az övét. Jimin egy kicsit féltékeny volt. Nem azért, mert Jungkook mással is jó viszonyban volt, hanem mert mással jobb viszonyban volt.

- Szép! Észre sem veszed, hogy megjött a vonat. Ennél azért nagyobb lelkesedést vártam.
Jimin zavarodottan felnézett, majd egy pillanattal később széles mosoly terült szét az arcán, hogy a szemei alig látszottak ki belőle.
- Tae! - állt fel gyorsan a fiú, és kinyújtotta mindkét karját.
- Chim Chim! - Taehyung elengedte a bőröndjét, és felkapta a barátját, hogy szorosan megölelje.
- Hülye, tegyél le! - nevetett Jimin, de valójában esze ágában nem volt leszállni a másikról.
Taehyung leengedte a földre az alacsonyabb fiút, de továbbra sem engedte el.
- Hiányoztál.
- Te is nekem, Tae.
- A narancssárga jobban néz ki élőben - motyogta a fiú Jimin nyakába.
- Azt akarod mondani, hogy nem tetszett képen?
- Nem, csak azt akarom mondani, hogy jobban néz ki élőben...
- Az ugyanaz... Öhm, Tae...
- Hm?
- Elkezdtek bámulni minket. Tényleg engedj el.
Taehyung felegyenesedett.
- Azért bámulnak, mert túl jóképűek vagyunk - kacsintott rá Jiminre, aki időközben megragadta a fiatalabb bőröndjét, és húzni kezdte.
- Szóval, hogy állsz a tánccal?
- Azt hiszem, még rám fér egy kis gyakorlás, mielőtt előadnám.
- Csak tudnám, miért kellett az Animalt...
- Jo Kwon is a Big Hitnél van. És az a tánc szuper!
- De ugye nem magassarkúban adod elő?
Tae elnevette magát és megrázta a fejét, aztán közelebb hajolt Jiminhez.
- De csak neked elárulom, hogy tízcentis tűsarkúban is megy - azzal továbbment. 
Jimin végre úgy érezte, hogy talán, csak talán, visszakapott egy számára nagyon fontos embert.
- Hé, Kim Taehyung! Rajtad tényleg egy Gucci dzseki van?!

***

Taehyung bejutott a Bangtanba. Ez még őt magát is meglepte. Sőt, még Jimint is. Sőt, mindenki mást is. Egyikük sem volt ugyan ott a válogatón, de Bang PD még aznap összehívta a fiúkat, azzal, hogy megvan az új csapattag, aki remélhetőleg az utolsó is volt egyben.
Jungkook ekkor már elutazott, így Taehyungnak nem volt lehetősége találkozni a régi barátjával.
- Legalább hívjuk fel - próbálkozott Jimin, de Tae lefogta a kezét.
- Legyen meglepetés. Nem tudja, hogy itt vagyok, ugye?
- Nem.
- Akkor ne is mondjuk el neki. Kíváncsi vagyok az arcára, amikor meglát a lakásban - vigyorodott el Tae.
- Szóval, ti ketten is ismeritek egymást - mondta Hoseok.
- Igen. Jungkook, Tae és én gyerekkori barátok vagyunk.
- Értem - felelte a fiú, aztán műsírban tört ki. - Tényleg én leszek az egyetlen, aki nem ismert senkit valami klassz módon!
- Nem te leszel az egyetlen. Én sem ismertem senkit - veregette meg Seokjin a vállát.
- Amikor én először beléptem a lakásba, akkor egy Mickey egeres alsógatya volt csak rajtad, ez jó lesz? - kérdezte Yoongi. - Ezt elmesélheted az interjúkon.
- De mi már találkoztunk előtte- fintorgott Hoseok.
- És erről nem kell tudnia senkinek...
- Hű, zseni vagy, Hyung!
Yoongi elvigyorogta magát a megszólítás hallatán, de nem veszített a nemtörődöm pózából.
- Üdv nálunk, Taehyung-ah veregette meg a fiú hátát Namjoon, aki a napokban lett megválasztva a csapat vezetőjének. Rajta kívül mindenki egyetértett abban, hogy ő a tökéletes ember a feladatra. Eleinte próbált ellenkezni, mondván nála három idősebb fiú is volt, és általában a legidősebb tag szokott a leader lenni, de az összes hyung elutasította az ajánlatot. Jin nem kedvelte az irányítás gondolatát, Yoongi csak dalokat akart írni és nem másokkal törődni, míg Hoseok saját bevallása szerint is túl bohókás volt ahhoz, hogy egy idol-bandát vezessen.

No more dreams    {Yoonkook}Where stories live. Discover now