DÍJ ^-^

2.1K 72 32
                                    

Sziasztok!

Kaptam egy díjat @kofnor1997-éktől, amit nagyon köszönök! ^^
Később hátrarakom ezt a bejegyzést, hogy ne legyen zavaró a történetben.
(Szóval a díjat 2017. 08. 05-én kaptam, de hátul lesz).
(Gondoltam, mivel sok ember olvassa először ezt a sztorit, frissíteném az itt leírtakat. Már rég abbahagytam a díjak csinálását, de ezt az egyet meghagytam, úgyhogy legalább aktuális legyen, tehát frissítve.:2019.11.12.

10 tény:

1. Tíz éve írok történeteket. (Tizenhárom.)

2. Öt évesen lettem japán rajongó, 15 évesen Korea-fan. (✅)

3. Több, mint 100 koreai drámát láttam, és több, mint 450 könyvet olvastam. (120 és 600 most kb az arány. Azt azért hozzátenném, hogy emellett kb 700-800 ficet is olvastam.)

4. Beszélek angolul, de tanultam 6 évig oroszul, 1 évig latinul (de csak eü-i szaknyelvet) és fél évig koreaiul. (Egy évig németül is. De sajnos nincsen rá időm.)

5. *nagylevegő* Szeretek tanulni, csak nem sokat és rövid idő alatt. (Ezt akkor írhattam, mikor éppen kivoltam a sok tanulás miatt a Semmelweisen. Most az Eltére járok. Itt is rengeteget kell tanulni, de nem utálom kifejezetten. 😁)

6. Egyetemista vagyok... De az ilyesmi nem tesz jót az egészségnek. (Milyen igaz!)

7. Egyetlen befejezett fanartom van. Van több is, de talán ez a legjobb.

8

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

8. Habár a BTS az ubi bandám és mindenkit szeretek, régen nem kedveltem őket, mert a "régi" Kpopot szerettem, amiben kevesebb hiphop volt, meg nem mindenki fekete, furcsa cuccban tolta (ez a debütálásuk körül volt).

9. Az MBLAQ volt az első Kpop-banda, akiket hallgattam, és a mai napig imádom Joonie-t.
Ebben az évben debütált az EXO.
Később hatalmas Infinite-fan voltam, de a nagy kedvenceim még a Bigbang, az EXO, a Highlight (aka Beast), a SHINee, a CN Blue, a SuJu és a Day6.
A kedvenc lánybandám a Blackpink. (és Mamamoo) Régen a 2ne1 volt. És imádom Taeyeon hangját. (a kedvenc női előadóm meg Amber)

10. Jimin a biasom. (Meg Lay.) (Meg Jungkook)

Kérdésed:

1. Mi a kedvenc dalod? Miért?
Ha Kpop, akkor BTS - Save me. Mert olyan a hangzása, mint a szabadságnak.
(2. hely - Agust D - Agust D, 3. hely Suga - First love) (Most talán a Sea.)
Ha nem Kpop, akkor Family of the year - Hero. Mert ez a közös számunk a (ex-)legjobb barátnőmmel. Ezt hallgattuk, mikor először találkoztunk, és egy regényt találtunk ki közben. Erre tűzték fel a szalagom szalagavatón. Ezt a számot még az anyám is szereti, pedig... :D (nem hiszem, hogy van most kedvencem, de Billie Eilish bármikor jöhet)

2. Mi a véleményed az írásunkról (ha olvasod)?
Most elolvastam a szerepezések első történetét. Nagyon kis cuki volt ^-^

3. Szeretsz Wattpadon ismerkedni?
Nem. Nem tudom. Még annyira nem ismertem meg senkit. De látok benne lehetőséget. (Van egy szupi baráti társaságom akik közül nem egy embert ismertem meg itt.)

4. Szereted magadat?
Próbálkozom. (Nem. De tisztelem.)

5. Szerinted miért van olyan kevés Taegi fanfiction és shiper?
Mert talán maguk a fiúk sem állnak olyan közel egymáshoz. Ezt ők maguk mondták kábé egy hete a Bon Voyage-ban. Meg eltérő a személyiségük. De attól még szeretik egymást, csak nincs annyi közös bennük.

6.Nincs eleged ebből a tikkasztó melegből?
De.

7. Hogy telik a nyár?
Mivel a vizsgaidőszakot július 4-éig húztam, így gyorsan. Főleg moziba járok és kirándulni. El akartam menni egy Omonára is, de eddig nem volt olyan téma, ami tetszett volna. Viszont megyünk Harry Potteres szabadulószobába :)

8. Milyen magas vagy?
Nem magas, alacsony. Legalább felnézhetek Jiminre :D

9. Kakaó vs. tej?
Kávé. (Kávé, kávé, kávé)

10. Szerinted hogy viselkednél, ha egyszer eljutnál egy kedvenc énekesed koncertjére?
Voltam Simple plan koncerten, akkor ugráló-sikítózó-éneklő voltam. Ha FOB koncertre mehetnék, akkor őrült rajongó lennék. Ha kedvenc KPOP csapatom vagy One Ok Rock koncertre mehetnék, az lenne  a legszebb napom. Ha BTS-re, akkor meghalnék :D (Voltam One Ok Rock koncerten és hatalmas élmény volt!!! El sem tudom mondani,  mennyire.)

Őszintén szólva nem sok magyar ficet olvastam eddig, így egy jelöltem van, aki szerintem megérdemli, ő pedig :

HaGi-chan - Mondj le rólam :)

Az én kérdéseim:
1. Miért szeretsz írni?
2. Miért pont a BTS?
3. Mióta hallgatsz Kpopot? Kik a kedcenceid?
4. Melyik a kedvenc dalod/albumod?
5. Mi az álmod?
6. Melyik tag személyisége áll hozzád a legközelebb?
7. Angst ficek happy enddel vs. smutok, amiben van egy kevés történet is?
8. Ha választhatnál hogy soha ne ismerd meg a BTS-t, de normális maradj vagy megismerd őket de őrült Army legyél, melyik lenne?
9. Mi a véleményed az új koncepcióról?
10. Mi volt a kedvenc erad eddig?

No more dreams    {Yoonkook}Onde histórias criam vida. Descubra agora