Ajánlott zene: Jungkook - Lost stars cover (link lent!)
Namjoon ismét ott találta magát a válogatón, Bang PD mögött ülve, ezúttal a két táncossal együtt. Mögöttük még néhány sornyi széken további gyakornokok ültek, akiket még nem osztottak be egyetlen csapatba sem, így csak a konkurenciát nézhették. Ott voltak még a Big Hit munkatársai, a menedzserek, és Namjoon felfedezett két 2AM-tagot is a sarokban.
A válogató mégis csak nagy dolog volt.
- Kimegyek inni valamit, mielőtt kezdünk - szólt oda a Jiminnek és Hoseoknak.
- Én kólát kérek - felelte a fekete hajú fiú.
- Jimin? - kérdezte meg a fiatalabbat, akiről tudta, hogy nem merne olyan szabadon válaszolni neki, mint a másik.
- Nekem is egy kólát, Hyung.Namjoon a büféből visszafelé sétált három doboz üdítővel a kezében, amikor meglátta Yoongit. A fiú zsebre dugott kézzel állt az egyik falnak dőlve, és az alsó ajkát harapdálta. Joon már majdnem odament hozzá, mikor Yoongi felegyenesedett, és magához intett egy fiút, akit Namjoon rögtön felismert a rappárbajról.
- Komolyan munkaruhában jöttél? - kérdezte Yoongi tőle.
- Miért?
- Mert ez egy meghallgatás. Bemész oda, és énekelsz - mutatott Yoongi a teremre.
A fiú zavartan nézett körbe.
- Én?
- Ki más?
- De...
- Kooks. Nem akarsz örökké a Mekiben dolgozni ugye? - A fiú megrázta a fejét.
- Akkor vedd fel ezt, és énekelj. - Yoongi egy névtáblát és egy sorszámot nyomott a kezébe. Namjoon mosolyogva figyelte a jelenetet. Bizonyára ez a fiú volt az, aki Yoongi demóján énekelt, és Joon már alig várta, hogy élőben is hallhassa.A rapper épp a kezdésre ért vissza. Átfurakodta magát a tömegen, és leült a helyére Jimin mellé, majd a táncosok kezébe nyomta az üdítőjüket.
Az első néhány jelentkező nem kifejezetten nyerte el senki tetszését. Tehetségesek voltak, persze, de hiányzott belőlük valami. Valami, ami arra késztette volna Jimint, hogy ne Hoseok felsőjét birizgája. Ami arra késztette volna a másik táncost, hogy ne vicces fejekkel szórakoztassa a fiatalabbat. És ami arra késztette volna őt magát, hogy ne az egyetemi beadandóján gondolkozzon.Egy táncoslány felbukkanása változtatta meg a helyzetet. A lány egyszerű volt a természetes fekete, vállig érő hajával, fekete, bő melegítőnadrágjával és felsőjével. Szépen énekelt, szép arca volt, de a végére hagyta a táncot, és ebben volt igazán otthon. Saját alapot hozott a produkcióhoz. Lassan kezdett, modern táncos elemekkel, ami mosolygásra késztette Jimint.
- Jól csinálja - súgta oda Namjoonnak a fiú.
Aztán változott a zene, és a lány is gyorsabb ütemre váltott.
- Wow - suttogta Hoseok csillogó szemmel. - Gyönyörűen táncol.
Jimin és Namjoon vigyorogva összenéztek, de Hoseokot annyira lekötötte a lány produkciója, hogy nem vette észre a barátai reakcióját.
- Hogy is hívták őt? - fordult hozzájuk a fiú.
- Ryujin - felelte elnyújtott hangon Jimin.
Hoseok értetlen képet vágott.
- Mi az?
Jimin intett egyet, és tovább röhögött.
- Halkabban fiúk, ha lehet - szólt hátra nekik Bang PD. A három fiú engedelmesen bólintott, és azonnal elhallgattak.- 21-es, Jeon Jungkook - szólt ki a folyosóra az egyik dolgozó.
Namjoon érezte, hogy Jimin megdermed mellette.
A Yoongival látott fiú lépett be a terembe bizonytalanul. Namjoon végre rendesen végigmérhette őt: a fiú haja néhány centivel hosszabb volt, mint ahogy azt jóízlés megengedné. Kopott farmert és elnyűtt tornacipőt viselt, valamint egy McDonald's-os pólót, amit elöl néhány folt tett színessé.
Namjoon hallotta, ahogy néhány gyakornok összesúg mögötte. A rapper hátra akart fordulni, de inkább csak vett egy mély levegőt, hogy lenyugtassa magát. A fiúnak egyébként meglepően szép arca volt. Nem csak jóképűnek lehetett mondani, de volt valami kisfiús báj is benne, ahogy a hatalmas fekete szemeivel ártatlanul pislogott ki a haja alól. Namjoon biztos volt benne, hogy sok tinilány lenne oda ezekért a szemekért.
- Figyeljétek őt - súgta hátra a főnökük. - Ha jól sikerül a produkció, ő még Bangtan is lehet.
Namjoon nem lepődött meg ezen, de Hoseok végre magához tért a táncoslány produkciója után, és méregetni kezdte Jungkookot.
Jimin épp Hoseok ellentéte volt. Nagyra nyílt szemekkel bámult maga elé, és amióta a fiú betette a lábát a helyiségbe, ő elbújt a tánctanár mögé, és csak óvatosan lesett ki annak a háta mögül.
- Minden oké? - kérdezte Namjoon.
Jimin idegesen bólintott egyet válaszként.
- Később elmondom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
No more dreams {Yoonkook}
Fanfic"- Aaaah! - nyekkent Jungkook fájdalmasan, mire a másik lenézett a csuklóján lévő kék-zöld zúzódásra. Úgy tűnt, mintha valaki össze akarta volna roppantani a csontjait, és Yoongi még ujjak nyomait is felfedezte a sérülésen. Jungkook kihúzta a kezét...