Ajánlott zene: Rita Ora - Anywhere (link lent!)
Yoongival lenni nem különbözött sokban attól, ahogy korábban viselkedtek egymással. Továbbra is egy ágyban aludtak, miután kiengedték a rappert a kórházból, és végre hazamehettek. Továbbra is együtt töltötték az ünnepeket. Együtt ettek, együtt dolgoztak. Előtte is ölelkeztek. Most is ölelkeztek. Egyvalamiben azonban nagyon is különbözött ez a kapcsolat a régitől. A csókolózásban. Rengeteg csókolózásban. Apró kis puszikban, amit egymás szájára adtak, reggeli köszöntőcsókokban, esti búcsúcsókokban, „hiányoztál" csókokban, miközben szinte minden idejüket ugyanabban a helyiségben töltötték, "keményen dolgoztál" csókokban és lényegében minden órában találtak okot arra, hogy az ajkaikat egymásra tapasszák.
- Olyan, mintha össze lenne nőve a szájuk – fintorgott Hoseok a reggelizőasztalnál, amikor Jungkook Yoongi mellé ülve, nyilván, csókkal köszöntötte őt.
Yoongi megdobta a táncost egy babcsírával, ami a másik orrán landolt, aztán az ölébe esett. Hoseok felvette a zöldséget, és a a szájába dobta.
- Akkor is. Gondoljatok kicsit a reménytelenül szingli, hetero barátaitokra is.
- Amiből összesen egy darab van – morogta a rapper.Amióta Yoongi és Jungkook együtt voltak, azóta a többi pár is sokkal nyíltabban kezelte a saját kapcsolatát. Persze, előtte is mind tudták, hogy ki kivel van, de most már tényleg olyan volt, mintha egy család lettek volna. Taehyung nyugodtan belepuszilhatott Jimin nyakába, Jimin pedig bátran ülhetett a szerelme ölébe reggelinél, nem zavart senkit. Jin néha – na jó, naponta többször – süthetett el perverz poénokat, amiket Namjoonnak szánt, a leader pedig nyugodtan elővehette a legszexisebb nézését, amikor ezeket a vicceket hallotta. Hoseok pedig nyugodtan piszkálhatott mindenkit.
Jimin álmosan totyogott ki a hálószobából, hogy aztán Taehyung ölébe ülve, folytathassa még egy kicsit a szunyókálást. A táncos beletemette az arcát a barátja nyakába, hogy mélyen magába szívhassa az illatát.
- Nem vagy éhes?
Jimin motyogott valami kivehetetlen dolgot, és teljesen elernyedt a másik karjaiban.
- Aaahw, a mi kis Jiminie-nk de édes – puszilta meg a fiú kezét a szájához emelve Tae.
- Mindjárt hányok – tette le Yoongi a szendvicsét.
- Én is. Mindenkitől – kontrázott Hoseok.
- Mintha nyerítést hallottam volna. Van itt egy ló?
- Yoongi, én kinyírlak.
- Gyere csak...
- Fogja be mindenki! – rakta le Seokjin a tányérját olyan erővel, hogy kilöttyent a leveséből egy kevés az asztalra.
Az összes fiú elhallgatott. Nem azért, mert annyira bánták, amit tettek, hiszen egész nap egymást piszkálták, de nem volt komolyabb érzelem a mondataik mögött. Továbbra is inkább stresszlevezetésnek használták, mint valódi összeveszésre. A furcsa egyszerűen az volt, hogy Seokjin ahelyett, hogy egy jól irányzott poénnal beszállt volna a vitába, rájuk kiabált.
- Hyung, minden oké? – kérdezte Jungkook.
- Semmi sem oké – ült le a legidősebb Bangtan, és teli tömte a száját az étellel, hogy elkerülje a további kérdéseket.A többiek egy ideig figyelték a hyungot, de nem tudták kitalálni, mi baja lehet, amíg Namjoon ki nem lépett a szobából, olyan arckifejezéssel, mintha meghalt volna a kiskutyája. Vagy ha összetörték volna a kedvenc játékfiguráját.
- Zűr van a paradicsomban? – találta ki Yoongi.
A leader behúzott nyakkal ment a pulthoz, hogy csináljon magának valami reggelit.
- Hyung, hol van az olajos szardínia...? – kérdezte végül félszegen a fiú.
Seokjin hangos csörömpöléssel letette a kanalát, és a kelleténél nagyobb hévvel állt fel, mint kellett volna, hogy kikutassa a másiknak a konzervet.
- Ezt nyersen kell enni? – kérdezte a rapper, amikor a kezébe lett nyomva a hal.
- Edd, ahogy akarod, nem érdekel – felelte hidegen az énekes. Erre a hangszínre még Jimin is felemelte a fejét, hogy megnézze, mi történik.
VOCÊ ESTÁ LENDO
No more dreams {Yoonkook}
Fanfic"- Aaaah! - nyekkent Jungkook fájdalmasan, mire a másik lenézett a csuklóján lévő kék-zöld zúzódásra. Úgy tűnt, mintha valaki össze akarta volna roppantani a csontjait, és Yoongi még ujjak nyomait is felfedezte a sérülésen. Jungkook kihúzta a kezét...