Obudziło mnie głośny rozdźwięk. Przetarłam oczy ręką i zauważyłam że Milky nie ma na łóżku obok mnie. Wychyliłam się i zobaczyłam dziewczynę śmiejącą się na podłodze.
-Jezu Milky wystraszyłaś mnie. Czy zawsze musisz się to dziać moja ciamajdo? - powiedziałam śmiejąc się
Podałam jej rękę i wciągnęłam ją na łóżko.
-Przepraszam, ale po prostu za bardzo się wiercę jak śpię. - powiedziała słodko
Zaśmiałam się
-Która godzina ? - zapytałam patrząc w sufit
-Jest 19;00 ... Przydało by się coś zjeść. - powiedziała bawiąc się moimi włosami
-Tak, budźmy dziewczyny - wstałam z łóżka i wywlekłam za sobą Milky
Podeszłam do Sang a Milky do I'M i obie pociągnęliśmy je za nogi.
-Ałaaa! - wykrzyknęły
-Jesteście nie normalne ! - wykrzyczała Sang wstając z podłogi
-Moje Kości ! - syknęła
-No wstawać, wstawać idziemy na podbój Seulu - powiedziałam tańcząc
Przebrałyśmy się i wyszłyśmy na korytarz.
Sang miała na sobie jeansy, bordową bluzę i czarne buty nike. Milky zaś miała białą koszule włożoną w czarną spódniczkę, szare zakolanówki, katy i długi szary sweter.
-Czekaj, nie zamykaj! Zapomniałam Telefonu! - I'M wbiegła do pokoju. Ubrana była w czarne spodnie luźny różowy sweter i białe conversy.
-Pośpiesz się! Jestem głodna! - wykrzyczałam biegając w kółko, ja jak zawsze musiałam być ciepło ubrana ciepło. Czarne spodnie, różowa bluza, białe buty z pumy ( tak, te zaprojektowane przez BTS) i czarną kurtkę typu bomber.
-Już!Już! - wybiegła a za nią Sang zamknęła drzwi.
Plątaliśmy się po Seulskich ulicach w celu znalezienia dobrego żarcia. Wszędzie były widoczne bijące światłem bilbordy sławnych gwiazd Kpopu. To miasto nocą było naprawdę piękne. Pełno świateł wyglądały jak świetliki. Zapachy z restauracji były takie smakowite że aż chciało się jeść. Wszędzie było słuchać muzykę z klubów. Od Kpopu do Jpopu.
-Może tutaj ? Pachnie zachęcająco. - powiedziała Milky wskazując na budynek z napisem 'Oriental'
-Pachnie smakowicie wręcz ! - powiedziała Sang
-Może być nawet tu. Ja chcem po prostu zjeść coś z tutejszej kuchni koreańskiej. - odparła I'M
-Oky! - złapałam je za ręce i zawlekłam do środka.
Najedzone pomyślałyśmy że nie wracamy jeszcze do hotelu tylko odwiedzimy tutejsze kluby. Trochę zabalowaliśmy i wypiliśmy. Zmęczone wracaliśmy do pokoju. Od razu po przyjściu położyliśmy się spać.
Przez następne dni zwiedzaliśmy a wieczorami chodziliśmy do klubów. Dobrze się przy tym bawiliśmy jak zawsze.
CZYTASZ
SkyFly ~ Dream
FanfictionWeszły do pokoju i się nie spodziewały że akurat oni tam będą. Tea leżał na kolanach Kooka, Suga spał obok. Hope i Jimin grali w gry na konsoli a RM oglądali ich postępy. Dziewczyny zamarły, nie wiedziały co robić. Nagle za ich pleców wydobył się...