#12

26 2 0
                                    

-Oh yeah! - Milky zaczęła biegać po całej sali - SkyFly, SkyFly... - nuciła ciągle.

Minął ponad tydzień od zbierania papierów związanych z debiutem. Wreszcie możemy zacząć działać.

Właśnie przyszliśmy na pierwszą naszą próbę w nowej sali.

-Wooh! Nadal się tym zachwycam ! AAAH ta sala jest piękna ! - okręciła się w koło Sang.

I'M zaczęła biegać i na koniec zrobiła mistrzowski piruet.

Zaczęłam się śmiać.

-Wyglądacie wspaniale ! - klasnęłam w ręce a dziewczyny się na mnie nie spodziewanie rzuciły.

Skończyło to się naszym upadkiem na podłogę.

-Wooh ! Nawet podłoga jest idealna ! - Milky zaczęła macać podłogę przyklejona policzkiem o mój brzuch.

-Blee wiesz ile tam jest bakterii??! Nie wiadomo co było na tej podłodze, ja bym jej nie dotykała! - powiedziałam z ironią.

-Wszystko co jest z nimi związane jest godne dotyku! - wrzasnęła i spiorunowała mnie spojrzeniem.

-Jakoś nie okazujesz tego przy nich - zaśmiałam się z zadziornym uśmieszkiem a dziewczyna się zawstydziła.

-Whaaa! - wrzasnęła I'M i szybko wstała z podłogi - To podchodzi pod molestowanie!

Popatrzyłam się na leżącą Sang która zrobiła usta w dzióbek i rękami sięgała do góry jakby coś macała.

Mój mózg momentalnie zaczął myśleć.

-No nie ! Sang ? Serio? Pomacaj se swoje albo Hoseoka haha.

Po moich słowach dziewczyna zaczęła dotykać swoich piersi.

-Hoseok nie ma takich zajebiaszczych, miękkich melonów ale za to ma super, mega, ekstra klate. - z jej dziubka zrobiła się zjarana mina.

-A co już dotykałaś ? - zrobiłam znudzoną minę i podniosłam jedną brew.

Dziewczyna tylko poruszyła brwiami jak prawdziwy zboczeniec.

-Mam rozumieć że to odpowiedź ?? - wytrzeszczyłam oczy.

-Ahh... Sang ! Wszystko musisz dotykać ? Nawet bez pozwolenia ! - wysapała I'M nadal broniąca rękami swojego ciała.

-Ale on sam się o to prosił ! - Sang skrzyżowała ręce i się naburmuszyła.

Nawet nie zauważyłam kiedy Milky odeszła od naszej poruszającej rozmowie o omacywaniu. Dziewczyna stała przy odtwarzaczu i podłączała kable.

Było ich tam dosyć sporo po pewnym czasie z głośników popłynęła muzyka. Dokładnie to piosenka Winner - Island.

-Musimy zacząć próbę! - Milky zeskoczyła z podestu i stanęła dumnie niczym generał.



SkyFly ~ DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz