5. Rész

808 39 2
                                    

Másnap... (Lili szemszöge)

Csütörtök van. Mac ma este is velem aludt. Tegnap szinte csak abban a szobában voltunk. A magyar MMerek megtudták, hogy Marcus és Martinus itt van ezért ide tömörültek. Gondolták, hogy hamar mindenkinek adnak egy autogramot és csinálnak vele selfit. Egy két lány tőlem is kért képet. Nagyon meglepődtem de bele mentem. Aztán mondták, hogy öleljem meg Marcust és úgy had csináljanak egy képet. Ez oké volt. Aztán jött, hogy csókolózunk. Ezt már nem annyira szerettem volna, mindenki előtt. De mi van ha tesztelni akarnak. Lemondtam róla végül is és elakartam indulni. Erre drága szöszi szerelmem visszarántott és megcsókolt. Persze készültek a képek ezerrel, meg volt aki ezt az egészet videóra vette. Egy kicsit mérges voltam Marcusra. Nem akartam egy bábu lenni akit a rajongóik mozgatnak. A lányok ott sikítoztak, hogy tényleg megcsókolt. Aztán jött egy lány, aki szószerint ráhajtott Macre. Marcus egy ideig élvezte, higy isteniti, de aztán rájött mire is megy ki a játék. Akkor mondta neki, hogy elég volt mára, mennünk kell. Elindultunk a Tescoba. Egy két lány követett minket, de semmi komoly. Egy idő után ők is leszakadtak rólunk, de aztán összefutottunk valakikkel. Te jó ég a csapat.
- Lányok! - pörögtem fel és a nyakukba ugtottam. Mindenki ott volt csak a legjobb barátnőm nem, mert ő veszprémi. - Mi újság? - kérdeztem.
- Moziban voltunk. Meg majd nemsokára a napokban lesz meccsünk. Tényleg te nem jössz? Ja és amúgy ő ki? - kérdezte halkabban Emi.
- A pasim. - szegény Mac amúgy nem értett semmit.
- Oooh, szóval te is pasi miatt nem jössz edzésre? - mutatott Vani tekintettével Marcusra.
- Nem, eddig Norvégiában voltunk és most is csak egy hétig vagyunk.
- Ohh. A csillagugrás amúgy áll még. - nálunk csillagugrás van ha nem szólsz, hogy nem leszel edzésen. - De várj, mi az, hogy Norvégia? - néztek rám mintha rémet láttnának.
- Ő norvég! - Kamilla szemei el kerekedtek.
- Ő Marcus? - akadtak ki. A fiúm pedig ahogy a nevét hallotta oda nézett és elmosolygott.
- Igen. - bólogattam. Gina sokkot kapott ahogy Fanni is. Én csak vigyorogtam.
- Itt a tesója is? - kérdezte Virág.
- Igen! Miért? - a válasza inkább utaló jelegű volt mint MMer. Inkább hagyjuk is. Bemutattam mindenkit mindenkinek. Még beszélgettünk aztán mi indultunk tovább. A Topjoyoknál megálltam. Imádom. Marcus nem tudta mi az, de én kunyiztam tőle. Végül magának is vett egyet. Vettünk chipset, fantát majd kifelé vett nekem fagyit. Vissza indultunk a hotelbe. Később kiderült, hogy a meccs holnap lesz. Ezért arra fondoltam elmegyek. A keretben fura módon benne voltam. De volt egy aprócska bökkenő. A cuccaim, mint mez, sípcsontvédő, stoplis cipő otthon voltak Veszprémben. Kjell belement a tervembe. Elindultunk hát. Marcus jött velem. Amikor oda értünk bementünk a szobámba. Elállt a lélegzete. De nem a szobámon hanem azon amik a falon, a szekrényen és az ajtón volt.
Egy képkeretben ez volt;

 Egy képkeretben ez volt;

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Az ajtómon :

Az ajtómon :

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Maradj még! M&M ff.•Miért pont én? - folyt.•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora