8. Rész

691 36 13
                                    

Lili szemszöge:

Abba hagytuk a játékot. Ma korán kell lefeküdnöm, mert holnap meccs. Elmentünk fürdeni. Marcussal együtt, persze fürdőruhában. Épp beszélgettünk a fürdőkádban amikor hirtelen megcsókolt. El hajolt tőlem, mire én csókoltam meg. Heves csók csatába kezdtünk és csak az zökentett ki minket amikor már szinte nem kaptunk levegőt. Öt másodperc szünet után újra arcomért nyúlt és államnál fogva felemelte fejem, majd megcsókolt. Ismét kezdődött előről. Beletúrtam a hajába, mire ő közelebb húzott félpucér testéhez. Éreztem a szíverését. Egybe olvadt az enyémmel. Egyszer csak elfordult a zuhanyrózsa. Nagyon megijedtem és véletlen belevéstem karmaim Marcus karjába. Ideje sem volt, hogy megijedjen, mert már fel is sziszent a fájdalomtól. Amikor végre leesett nekem, hogy miattam csinálja gyorsan elengedtem.
- Bocsi! - kaptam a számhoz. Megnézte a kezét. Aztán oda mutatta nekem.
- Most kérek rá puszit. - nyomta az arcomba a kezét. Én meg az összes sérülésre adtam neki puszit. Mindkét kezére. Ekkor újra magához húzott, de ezúttal vigyázott a vízzel. Imádtam a két karja között lenni. Elzárt a külvilág minden bántó és zavaró kínjától. Legalábbis ezt éreztem, biztonságot. Ilyenkor ugyanis minden megszüni láttszott körülöttünk. De egyszer mindig el kelett engenie. Utáltam azokat a pillanatokat. Olyankor tovább vágytam a szoros ölelésére aminek a hiányára csak akkor jöttem rá, amikor már nem volt az enyém. Kiszáltunk a kádból. Gyorsan áttörölte magát, majd egy még tiszta törülközővel batakart. Hátulról átkarolt, állát a vállamra helyezte. Lassan végül az ágyba is bekerültünk. Nem tudtam el aludni. Amikor Marcusnak ez feltűnt felém hajolt és egy édes mosolyal a száján megkérdezte:
- Hát te miért nem alszol?
- Nem tudok. - mondtam és meghúztam a szám.
- Elmenjünk sétálni? - kérdezte halál komolyan.
- Hát... Jó! - mondtam mire felültem az ágyon. Egy kicsit gondolkoztam amikor arra lettem figyelmes, hogy Marcus mögém csúszant. Kezeivel elkezdte a karomat simogatni, majd kicsit közelebb hajolt és beszívta az illatom.
- Imádlak érezni. - mondta Mac és szorosabban magához húzott. Mikor kiölelgette magát, elindultunk sétálni. Kézen fogva jártuk az éjszakai fényektől csak úgy ragyogó Füredet. Lementünk a kikötőhőz. Csend volt. Csak a szél játékát lehetett hallani a hullámokon, ahogy azokat a partnak vezette. A csillagok fénye vissza verődőtt a Balatonról. Mac végig a kezemet fogta és ennél már nem is lehetett volna szebb estém. A végére nagyon elfáradtam.
- Marcus? - néztem rá.
- Igen? - kérdezte.
- Felveszel? - kérleltem a boci szemekkel.
- Hogyan?
- Nem tudom. - elgondolkozott.
- A hátamon haza viszlek. - vetette fel az ötletet.
- Oké. - kezdtem örvendezni.

Marcus szemszöge:

Lilit felvettem a hátamra. Tíz perce sétálhattunk, khm... sétálhattam, amikor arra lettem figyelmes, hogy Lili elaludt a hátamon. Ezen csak mosolyogni tudtam. Amikor haza értünk bedugtam az ágyba, betakartam,majd gyorsan elmentem még WC-re, aztán én is befeküdtem mellé. Átkaroltam. Egy ideig még játszottam a hajával, majd én is bealudtam.

Másnap Lili szemszögéből:

Amikor felébredtem Marcus haja a számban volt. Nem tudom, hogy került oda, de mostmár mindegy is. Az órára nézve nagyon megijedtem. Te jó ég 1 óra múlva kezdődik a meccs. Gyorsan kibújtam Marcus karjai közül és a fürdő felé vettem az irányt. Kifésültem a hajam, felvettem a ruhám és aztán indultam a cuccomért a szobába. Marcus épp a szemét nyitogatta. Legalábbis próbálta. Leguggoltam elé.
- Marcus, - szólítottam meg. - fél óra múlva kezdődik a meccs. Eljösz? - tűrtem el kusza szöszi haját.
- Alap! - mondta még csukott szemmel.
- Akkor jösz? - kérdeztem és megcirógattam az arcán.
- Egy pillanat. - mondta és megfogta a kezem és úgy aludt tovább.
- Hadjalak aludni? - kérdeztem.
- Nem. - mondta és most már kinyitotta a szemét. Amikor rám nézett elmosolyodott.
- Mi az? - édtetlenkedtem.
- Csak olyan szép vagy és olyan édesen mosolyogsz. - mondta majd ásított egy nagyot.
- Ahj, te kis cuki. - mondtam és megöleltem. Visszaölelt. Egy ideig így voltunk aztán Marcus is elkészült, majd indultunk ki a pályára. Amikor oda értünk én bementem az öltözőbe. A lányok már ott voltak. Mindenkit megöleltem majd gyorsan átöltöztem. A sípcsontvédőm alját elég rég elhagytam, szóval a zoknimmal rögzítettem az aljsórészét. Mint mindig. Felvettem a stoplisomat is majd indultunk ki. Kint már Marcus várt.
- Jó a cipőd. - mondta.
- Köszi!
A cipőm! (Tényleg ilyenem van, csak már kicsit szét rúgtam!)

 - Köszi! A cipőm! (Tényleg ilyenem van, csak már kicsit szét rúgtam!)

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Elindultunk melegíteni a pályára

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Elindultunk melegíteni a pályára. Marcus a telefonját nyomogatta ami most nem érdekelt túlzottan. Üdvözöltük egymást meg a bírókat. Amikor elkezdődött a meccs, Marcus már figyelt szerencséjére. Az első félidőben én voltam a jobboldali hátsó védő, aztán pedig a második félidőben a középső közép pályas posztra kerültem. Rúgtam 2 gólt. Összesen 6:3 lett az állás a mi javunkra. A játék végén pacsiztunk mindenkivel. Amikor lementünk a pályáról Marcus nyakába ugrottam.
- Nyertünk. - visongtam.
- Igen, láttam nagyon ügyesek vagytok. - mondta és derekamnál fogva fel emelt a földről. Amikor újra a földön éreztem magamat Marcus megcsókolt. A lányok csak összesúgtak mögöttünk, persze jó értelemben. Bementünk az öltözőbe, átöltöztem, elköszöntem a többiektől, majd a rám kint várakozó fiú felé vettem az irányt. Amikor meglátott zsebre tette a telóját. Oda jött hozzám, átvette a táskám, megölelt újra és egy puszit adott az arcomra.
- Mehetünk? - kérdezte, majd a kezét nyújtotta. Lassan elindultunk vissza a hotelbe.

Maradj még! M&M ff.•Miért pont én? - folyt.•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang