🔞27. Rész🔞

727 39 28
                                    

Na most ez a rész durvább lesz mint az előző 18+os. A másik meg hogy nagyon sajnálom hogy vagy egy fél éve nem volt rész....😅❤

- Marcus? - fordultam felé.
- Igen? - simogatta a karom.
- Szeretném, ha kibékülnénk. De úgy igazán. - fúrtam arcom a mellkasába, már amennyire tudtam oldalról.
- Én is. És tényleg nagyon sajnálom, hogy ennyi fájdalmat okoztam. Nem akartam. - mondta fejét lehajtva. Megcirógattam az arcát, majd egy puszit nyomtam rá.
- Fogadjuk meg Martinus tanácsát.
- Mit?
- Békülős szex? - néztem rá kissé zavarba. Erre egy perverz mégis félénk mosoly húzódott arcára.
- Meg se érdemellek. - mondta.
- Te tudod. - mondtam és szemből ültem vissza rá. Szeme lejjebb vándorolt arcomról, majd ajkába harapott.
- Vagy talán mégis...
- Játsszunk! - súgtam a fülébe, majd megnyaltam azt. Erre megmarkolta a fenekemet, mire egy nagyobb sóhaj hagyta el a szám. Diadalista mosoly ült ki az arcára és bele csókolt a nyakamba. Forró csókokkal hintette be azt, miközben még mindig a fenekemet taperolta. Elkezdte egy ponton kiszívni azt és ekkor valami egy hatalmasat zörgött. Megijedtünk. De csak egy tusfürdős üveg a földre esett. Megálltunk egy pillanatra. Mikor visszapillantottam a földről Marcusra, már a tekintetem után fürkészet. Hosszasan néztünk egymás íriszeibe, majd Mac lassan a számra pillantott. Szemei ott ragadtak, majd egy kis időre újra visszanézett a szemembe, majd ajkait az enyémeknek tapasztotta. Szenvedélyesen csókolt és ajkai csak úgy perzselték az enyémet. Megnyalta alsó ajkam. Bejutásért esedezett. De nem nyitottam ki a szám. Húztam az agyát. Nedves, meleg ajkai szinte simogatták az enyémeket. Újra próbálkozott bejutni. De nem engedtem. Erre megint belemarkolt fenekembe, mire ösztönösen nyílt ki a szám. Nyelvét átdugta a számba és masszírozni kezdte az én nyelvem. Annyira jól csinálta. Nem akartam, hogy abba hagyja. Bár szerintem ő sem tervezte. Levegő hiányba váltunk el. Ekkor újra a nyakamhoz hajolt és az előbb félbe hagyott szívás helyét kezdte újra szívni. Marcus átdöntött a hátamra, így a kád szélén volt a fejem. Még mindig a nyakamat puszilgatta puha, nedves ajkaival, de már a kulcscsontjaimra is kitért. Kezét lejjebb csúsztatta a testemet közben folyamatosan simogatva. Majd a hajlatomnál kezdte simogatni, hogy húzza az agyam.
- Marcus megverlek. - mondtam, mire szája mosolyra húzódott és keze lassan lejjebb siklott nőiességemre.
- Nyugi baba. - suttogta és masszírozni kezdte. Nyakamat szüntelenül hintette be forró csókjaival. Kisebb sóhajok hagyták el a szám az izgalom hatására, melyek egyre hagosabbá váltak. Majd egy idő után már nem lehetett fokozni. Kielégültem Marcus ujjainak hatására. Ekkor egyik ujját a hüvelyembe helyezte. Lassan mozgatni kezdte ki-be.
- Ugye tetszik? - sóhajtozott direkt a fülembe. Meg se szólaltam, ő pedig megharapta a fülem alját, majd puszit adott rá. Közben folyamatosan kényeztetett belülről hosszú ujjával. Egy idő után még egy ujját belém helyezte.
- Mahrcus... - próbáltam beszélni. - Éhn... cshak... baszhki csahk rakhd máhr bhe. - mondtam ingerülten, mire ő fogta kihúzta az ujjait és lassan belém helyezte férfiasságát. Óvatosan mozogni kezdett bennem. Fölém tornyosult és megcsókolt. Egymáshoz bújva folytattuk. Rettentő közel volt, ami romantikussá tette a szexet.
- Szeretlek. - mondta és egyre gyorsabbá vált a tempó. Együtt fújtuk ki a fáradtság és az élvezetektől keletkezett felesleges levegőt. Marcus halkan nyögött, ami engem még jobban inspirált. Élvezte és ez az érzés volt a legjobb. Nyögések lepték be a fürdő párás légterét. Egyre gyorsabban kapkodtunk a levegő után, majd szinte egyszerre élveztünk el. Mac mellém dőlt. Végignézett rajtam, majd magához húzott. A hajamba puszilt.
- Baszki. - ült fel.
- Mi az? - ijedtem meg és ültem fel mellé én is.
- Elfelejtettem az óvszert. - sápadt el.
- Te jó ég. - kaptam a számhoz.
- Sajnálom. - mondta őszintén, de nem mert rám nézni.
- Akkor sajnáld, ha nem hat a fogamzásgátló és elhagysz rám hagyva a gyereket. És amúgy meg az én hibám is, mert én is elfeledkeztem róla. - mondtam mire rám pillantott én meg magamhoz húztam.
- De büntiből te veszel fogamzásgátlót és tesztet is a biztonság kedvéért.
- Jó. - ölelt ő is át erős karjaival. Ekkor felkapott és kiemelt a kádból. Kint lerakott, levette a törölközőm és rám terítette. Majd újból felemelt, bevitt a szobába, lerakott az ágyra, majd kiszaladt magának egy másik törölközőért. Ahogy belépett a szobába, mintha lassított felvételben ment volna az egész. Felső teste a vízcseppektől ragyogott, haja pedig kócos volt és vizes a párától. Rám mosolygott és bedőlt mellém az ágyba. Hozzá bújtam és mellkasába fúrtam a fejem. Közelebb húzott magához.
- Énekelj nekem. - kértem.
- Mit? - kérdezte halkan.
- Bármit. - mondtam. Egy ideig csöndben volt, majd dúdolni kezdett. Mély hangja altatóan hatott és egyik pillanatról a másikra, már aludtam is mélyen a biztonságot nyújtó, erős karjaiban.

Aki még itt van és elolvasta annak szeretnék köszönetet mondani. Még ha csak azért is jött mert a Wattpad jelezte. 🤗😍❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Maradj még! M&M ff.•Miért pont én? - folyt.•Where stories live. Discover now