Kap 17

71 1 0
                                    

Från förra kapitlet:

Eftersom det tar en bra stund att åka dit vi ska så kommer vi att övernatta här i 1 och en halv natt, Det är ju en lyxbåt så det är som ett megastort hotell som bara flyter på vattnet.

~~~~~~~~~

~Framme i stugan i Carribean~

-Wow vilket ställe älskling. Här skulle jag vilja bo resten av mitt liv förutom att det är ett hinder i vägen... Zenyatta och alla andra hästar..

Vi fick bo själva i en stuga som man hyrde på Carribean. Vi bodde precis vid en strand utan en granne som syntest. Stugan var byggd av träd men det såg lyxigt ut ändå. Vi hade även en altan med en inbyggd liten pool i om man inte ville bada i havet.

-Hjärtat, Vi ska bara vara här i 2 veckor sen åker vi tillbaka.

Jag gav ett leende men tänkte för mig själv att vi kanske kommer åka hem tidigare för att jag alltid ska vara så jävla känslig. Jag kommer knappt klara mig här i 2 veckor om det inte går snabbt då.

~Några timmar senare~

Nu har vi precis packat upp allt och runt lite i byn. Nu är vi hemma i vår lilla stuga och vi ska ta ett dopp i det underbara havet.

-Kan jag få lite tjejtid älskling?

-Dröj inte för länge bara hjärtat.

Det var lite sent på kvällen eller snarare sagt natten så jag tänkte inte bada med bikini på.

Jag borstade tänderna och rakade mig. Det tog sin stund men tillslut var jag färdig. Jag hade en handduk virad runt min kropp. Jag gick ut och vidare ner till stranden. Jag såg att Davids alla kläder låg mitt i en hög på stranden, jag såg längre bort att han doppade sig. Jag slängde min handduk på hans klädhög och gick vidare ut mot havet.

Vattnet var fortfarande väldigt varmt vilket var skönt. När jag kommer ut till David sjunker jag ner så vattnet gick upp till mina bröst. David ställer sig upp så man kan se hans blöta snygga mage.

Vi var inte så lång ut för det var stenar precis framför oss och där vi stod nu var det sand. Jag kollar rakt ut mot horisonten och ser att David vänder sig mot mitt håll.

-Du är så vacker.

Jag vänder mig sakta åt Davids håll och kollar han i ögonen. Han sänker sitt huvud så våra läppar möts, han gav mig en mjuk kyss. Åh vad jag älskar han, mitt allt. Det var han jag ville gifta mig med, skaffa familj med och allt.

-Jag älskar dig David.

Våran kyss gick över till hångel. Skulle jag få mer? Eller vart gick gränsen?

Våra kroppar trycktes ännu närmare varandra. Det var en härlig känsla speciellt med den man älskar mest. Jag var så beroende av Davids närvaro att jag skulle kunna stå och kyssa han i all evighet utan att ens släppa taget.

Att vara ifrån honom är det värsta som finns och jag hatar det när vi försvinner ifrån varandra i en kort stund.

David lyfter upp mig i hans famn och går in mot land. Jag får flera kyssar på vägen upp, han sätter ner mig och jag torkar min kropp och sedan gör han det samma.

När vi är torra slänger han bort sin och min handduk. Våra läppar mötes igen flera gånger om och vi kysstes helt vilt. Han tog tag och lyfte upp mig igen. Vi gick mot sängen och där låg vi och kysstes på.

~Nästa dag~

Jag vaknade upp och kände en naken kropp intill min. Solen lyste starkt in i rummet och det var alldeles varmt och gott.

LivsnadskraftWhere stories live. Discover now