Kap 11

89 1 0
                                    

Från förra kapitlet:

Nu har det gått några veckor och jag mår inte alls bra. Jag har precis börjat skära mig och kan inte sluta. Jag mår så dåligt inombords, jag skulle kunna skära sönder min kropp men det kommer aldrig göra ondare än vad mitt hjärta gör.

~~~~~~~~~

~några dagar senare~

Igår försökte jag ta en överdos på en massa mediciner för jag orkar verkligen inte leva mer. Men såklart så kommer min älskling eller mer rättare sagt ''bodyguard'' in och räddar mig genom att köra mig till sjukhuset. Fan att jag överlevde.

Visst jag har en underbar pojkvän men jag orkar inte, jag bara orkar inte bry mig om mitt liv längre.

Detta sa David till mig när han såg mina sår.

''Min underbara flickvän. Du ska inte behöva gå igenom detta. Jag säger inte att du ska sluta skära dig, jag säger att jag ska hjälpa dig gå igenom det. Du gör som du vill, det som känns bäst för dig. Men vi kommer gå igenom detta tillsammans. Jag vill att du ska tänka på att jag vill verkligen inte förlora dig. Jag skulle själv inte klara av att leva utan dig. Jag älskar dig så mycket mitt hjärta!''

Detta som han sa till mig det värmde i mitt hjärta. Jag såg en liten glöda i mitt svarta hjärta men jag kommer inte sluta skära mig på ett tag iallafall.

Jag var uppe i badrummet och tog fram ett rakblad. Jag ville så gärna bara skära sönder mig själv i bitar men jag hade ingen ork till det. Pappa vet inte om detta och imorn är det skola igen. Undrar vad folk kommer att säga om mig. Om dom ser...

Jag la tillbaka rakbladet och gick till mitt sovrum. Jag la fram min svarta tjocktröja som jag älskade så mycket, sen tog jag fram svarta mjukisar som jag skulle ha på mig imorn.

David kom fram till mig och kramade om mig. Jag stod bara i korta leopard färgade shorts jag brukar sova i och ett svart linne. Man såg tydligt mina ärr, tur så hade jag ett svart lakan och mörkgråa sängkläder så det inte direkt skulle synas om det började blöda.

Jag vände mig om och kramade David hårt. Jag fick tårar i ögonen.

-Åh mitt hjärta, kom så går vi och lägger oss. Jag ska prata med din lärare imorn och säga att jag ska vara med dig hela dagen imorn.

-Mm, okej.

Han flöde mig till sängen och la täcket över mig.

-Jag kommer snart jag ska bara borsta tänderna.

Jag nickade och David försvann i 2min. Sedan kom han med sin heta mage, jag kunde inte motstå min vilja av att ha mer av honom. Men jag hade ingen ork jag mådde så dåligt så det fick vänta.

Hans varma kropp la sig bredvid mig. Jag kände att han tog tag i mig och lyfte upp mig på hans bröstkorg så jag skulle kunna somna.

-Godnatt älskling.

-Godnatt mitt hjärta, allt kommer att bli bra igen.

Jag hörde bara det sen blev det helt svart. Jag somna jättefort, speciellt när man ligger bredvid mitt livsnadskraft.

-Hjärtat det är dax att vakna nu.

Åh vilken otrolig vacker och sexig röst. Klart som fan att man vaknar då.

Jag reste mig upp och det gjorde David också. Han gav mig en mjuk härlig puss och sen en varm go kram.

Jag gick upp satte på mig de svarta mjukisarna och min älsklings tjocktröja.

Jag gick snabbt mer och tog en frukt. Sedan satte jag upp mitt hår i en slarvig knut på huvudet. Jag har ingen tid eller ens ork till att göra mig så kallad 'fin'.

Jag hörde att David trippa ner från trappan.

-Vacker du är mitt hjärta.

-Vad är inte du då min sexbomb?

Jag vet inte vad det var med mig just nu men jag var så otroligt attraherad av denna killen. Jag kan inte sluta bara det eftersom allt är kast och jag vill bara ha honom.

~i skolan~

Folk glodde och kollade på mig hela tiden. Men jag brydde mig inte ett piss jag hade David bredvid mig. Fast det var väldigt många som försökte trösta mig för det är ju en självklarhet att jag mår så jävla kast. Amanda har försökt bygga upp våran vänskap igen men jag har bara stött bort henne efter att hon började bitchblicka mig för ingenting.

När jag kommer försenad till klassen för att jag tog fel böcker får jag ett utskällning av min lärare.

-Vartfan tar du vägen hela tiden Emelie!? Sluta lek så jävla ledsen och bry dig mer om skolan istället!

Då reste min klass sig upp och skällde ut fröken...

-HURFAN KAN DU SÄGA SÅ DIN H*R*!? DU FATTAR INTE HUR JOBBIGT HON HAR DET! ÄR DU DUM ELLER!?

Klasskamraterna skrek på min lärare. Och jag började stört gråta. Jag sprang ut därifrån och en David i hälarna efter mig. Han greppa tag om mig.

-Lugn hjärtat. Kom vi åker hem.

Jag tog tog mig i handen och ledde mig ut till hans bil.

Han öppnade dörren och jag hoppade in. Han sprang runt och satte sig ner och började köra iväg. Han släppte ena handen på ratten och torkade bort mina tårar sen smekte han mig på mitt lår. Jag tog istället tag i hans hand och kramade om den.

När vi väl har kommit hem lyfter David upp mig i hans famn och går upp till mitt rum. Han lägger mig på sängen och stoppade om mig.

-Nu ska jag bara lämna dig i 5sec, jag ska gå ner och göra en latte till sig hjärtat.

Jag log bara medans mina tårar föll.

-Åh älskling gråt inte.

Han torkade mina tårar och jag försökte blunda. Jag hörde att David gick iväg och så kom Maja och hoppade upp i sängen. Hon följde mig och David överallt.

Efter en kort stund kom David upp med min varma latte. Vilken underbar kille man har, han vet inte hur mycket plats han har i mitt hjärta.

Han gav mig min latte men jag ställde undan den. Jag tog tag om Davids nacke och tryckte ner han mot mig.

-Älskling jag vill ha mer, åk iväg med mig. Vi rymmer bara försvinner.

-Hjärtat nej, du är för skadad. Jag kan inte.

-Älskling snälla jag fyller år om en vecka, snälla jag vill inte vara kvar här där alla minnen finns.

Han kollade lite fundersamt.

-Okej, jag ska åka iväg mig dig vart du vill. Men vi stannar tills du har fyllt år iallafall.

Jag nickade.

-Men jag vill forfarande ha mer av dig...

Jag rodnade.. Jag förstod att många killar inte skulle tacka ett nej till det. Men jag känner David så bra och han vet hur dåligt jag mår så jag får absolut ett nej av honom.

-Nej älskling, jag vill inte nu när du mår så dåligt. Jag kan bara inte.

Jag blev skitsur men jag förstår han forfarande. Det slutade med att jag drack upp min varma latte rätt så fort och somnade.

LivsnadskraftOnde histórias criam vida. Descubra agora