Özel Bölüm

1.1K 58 14
                                    

2 YIL SONRA

Kerem beni çocuğa zar zor ikna etti. Yok Sayerlerin nesli hemen devam etmeliymiş. Yok bizim meyvelerimiz taze taze olmalıymış. Şu durumda bunları düşünüyorum .. Bağırmaktan iyidir heralde. Dayanamayacağım sanırım.

-'Kereeeem!' diye zırladım.

-'Noldu Zeynep bir şey mi oldu' dedi yanıma koştururken.

-'Geliyor çocuk geliyor Kereeeem'

-'Dur napacağız derin derin nefes al. Dur senin yerine ben alayım sen yorulma. ' dedi ve derin derin nefes almaya başladı. Çıldırıcaaaam!

-'Zeynep rahat mısın şimdi'

-'He heee çok çok rahatıım. Kerem giiiit çantayı al. Arabaaaaayı hazırla... Hastaaaaneye gidiyoruz' dedim bağırırken.

-' Tamam hemen'

...

Ve boğazım yırtılırcasına tüm yol boyunca bağırdım. Sonunda hastaneye geldik. Kerem yolda herkese haberleri verdi. Ve beni sedye ile hastaneye aldıklarında tüm sülalemi gördüm. Ve durduk yere ağlamaya başladım... Bebeğime bir şey olmaz değil mi?

...

Beni doğum yapılacak yere yatırırken Kerem benden daha stresli gözüküyordu.

Gözüksün tabi.. Onun yüzünden bu haldeyim..Neyse.. Bakalım kız mı olacak.. Erkek mi? Biz öğrenmek istemedikte. Ben meraklı buna nasıl dayandım bilemiyorum.

...

Ve doğum bitiyor. Dayanamayan göz kapaklarımı azıcık daha diretiyorum. Cinsiyetini öğrenmek için.

-'Bir Zeynep hanım daha oldu Kerem Bey' dedi gülerek doktor..

Kızım oldu.. Hayalim.

Ve dayanamayıp gözlerimi kapattım.

..

1 gün sonra Doktor eve gitmeye izin verdi.. Tabi bizim tedirgin beyfendimiz Kerem bir hemşire tuttu.

..

-'İyi değil mi?Esra hanım sanki boynu iyi durmuyor .' dedi Kerem Esraya..

-'Kerem iyi işte ' dedim yattığım yerden.

-'Nefes alıyor mu?' diye ekledi sorularına.

-'Alıyor efendim '

..

5 sene sonra

Hayal artık 5 yaşında.Ona baktıkça kendimi görüyorum. Bana o kadar benziyor ki.. Kardeşide aynı Kerem. . Hayal 3 yaşına girince bir de Uğurumuz oldu. Ona da ablasının doğum günün de kovboy kıyafetini giydirttik.

-'Anne al şu Uğuru pastaya düşecek' dedi Hayal..Kız geleceği görürmüşçesine konuşurken ben Uğuru almaya gidiyordum. Ama geç kaldım. Uğur pastaya yapıştı. Uğur'un pastaya yapıştığı an Keremin kamerasına takılmış. Ben ağzım açık koşuyorum. Uğur da pastaya uçuyor.

-'Pasta mahvoldu' derken ağzı açık çıkan Hayal.

..

Ve şimdi bu fotoğrafa kahkahalarla gülüyoruz.

Yarın da güleceğiz

Sonra ki günde ..

Allah bize sağlık verdiği sürece hep güleceğiz...

Yeni hikayemin( KUYTU KARANLIK) tanıtımı da geldi. Özel bölümü begenmissinizdir umarım. .

Bak Postacı Geliyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin