S holkama jsme došly do dívčích ložnic, všechny si sedly na Lilyinu postel.
,,Kde je Angela?" rozhlédla jsem se kolem, aby jsem se ujistila že nikde není. ,,Ona dnes odjela," pověděla Emily smutným hlasem ,,stěhujou se do Francie, tak bude studovat v Krasnohůlkách." ,,Aha," usmála jsem se na holky povzbudivým úsměvem. ,,Taňo!" vykřikla Lily, když viděla Taňu jak utíká z ložnice. Proklouzla dveřmi a my se za ní rozeběhly.
"TAŇO! KE MNĚ!" povykovala jsem na schodech. Když jsme doběhly dolů, Taňa už spokojeně olyzovala Siriuse a mazlila se s ním. James si nás všiml a zasmál se mému vyjevenému výrazu. ,,Taňo," vydechla jsem ,,aspoň že ti nestrká čumák do zadku." zasmála jsem se a ostatní se mnou. ,,Posadíte se k nám?" zeptal se Peter. ,,Jasně" usmála se Emily, posadila se vedle Siriuse a začala si s ním povídat a smát. ,,Někdo se nám tu zamiloval," zašeptala jsem Lily a my se zasmály. Sedly jsme si do křel u krbu a začaly se bavit s Peterem a Jamesem, Sirius a Emily nevnímali svět.
,,Kde je vlastně Remus?" došlo mi že nikde kolem nás nesedí. ,,V ložnici, přemýšlí, asi se pohádal se Sophie," ,,aha, půjdu za ním, je to možná kvůli mě," řekla jsem smutně, stoupla z křesla, to už mě zaregistrovala Emily se Siriusem a já šla ke chlapeckým ložnicím. Zaklepala jsem ,,Reme? To jsem já Irisa," byla jsem nervózní, chvíli jsem tam stála a čekala ,,Vstupte..." ozvalo se a já sáhla na kliku a zmáčkla ji. Ozvalo se zavrzání dveří a já vstoupila do mítnosti kterou ozařoval pouze svit měsíce, zavřela jsem za sebou. ,,Reme?" rozhlížela jsem se po pokoji, najednou jsem uviděla černou postavu jak sedí ve výklanku okna, rozešla jsem se k té postavě. ,,Reme?" dotkla jsem se jeho ruky, viděla jsem jeho tvář, byla plná slz. ,,Co potřebuješ?" zachraptěl ,,N-no j-já, ty jsi se pohádal se Sophie?" zeptala jsem se opatrně ,,Ona mi řekla, že jí vadí mí kamarádi, že jste moc divní a pod mou a její úroveň," zavzlykal ,,ale já vás mám rád a ji miluju, prý její hlavní problém jsi ty, nevím proč..." tekly mu slzy po tvářích ,,Já vím proč, žárlí protože jsi můj kamarád a já jsem holka a bojí se ti jí přeberu, ale to je hloupost, nechci ti bránit ve štěstí..." objala jsem ho ,,doufám že na mě nejsi naštvaný, ahoj." zvedla jsem se a vyběhla ze dveří, seděl tam v šoku a já běžela do dívčich ložnic, skočila na postel a zachumlala se do peřin. Snažila jsem se usnout, podařilo se mi.
Mé sny byly zase vzláštní, co tam přibylo byly čtyři postavy které brečely, nad nimi proletěl zelený záblesk a ony zmizeli, bylo to hrozné a najednou tma. Probudila jsem se, celá vyděšená a spocená s mokrými tvářemi od slz. Vstala jsem z postele, šla do koupelny a tam si dala studenou sprchu na probuzení. Vyšla jsem ze sprchy, oblékla si hábit a nachystala učebnice, vyrazila jsem na snídani. Nebyl tam skoro nikdo, jen pár studentů, většina famfrpálový hráči za Havraspár. Dala jsem si pořádný šálek kávy, k tomu chleba s marmeládou. ,,Iri!" zakřičel za mnou známý hlas, otočila jsem se ,,Deane!" stoupla jsem si a objala ho, byt trochu překvapený i přes to přijal mé objetí. Najednou jsem zase chytla migrénu a spadla do bezvědomý, zase tma... Ta bolestivá tma, pořád nemůžu dostat z hlavy včerejší večer.
Probrala jsem se, neotevřela jsem oči. Jen jsem poslouchala, nic jsem neslyšela, ale najednou se otevřely dveře, slyšela jsem kroky a pár hlasů ,,Slečno Pomreyová, kdy se probudí?" hlas se rozlehl místností, poznala jsem ten hlas, byl to Sirius. ,,Za chvíli by se měla probudit, půjdu namíchat lektvar," řekla slečna Pomreyová a odešla zpět do svého kabinetu. ,,Mám o ni strach Emily," slyšela jsem Lilyin roztřesený hlas ,,Neboj Lily, bude v poho," řekl to James, určitě se pousmál, věděla jsem to. ,,Do Prasinek se stihne probudit," zazívala Emily, bylo poměrně brzo ráno a najednou jsem si vzpoměla, Prasinky a Vánoční ples. Chvíli bylo ticho, odmítala jdem otevřít oči, ale přemohla jsem se, otevřela a uviděla šťasné výrazy hrající jim na tvářích, musela jsem se usmát. ,,Ahoj, kde je Dean?" ,,Jo, ten musel jít na příkaz slečny Pomreyové, prý má být ve své koleji," vysvětloval James ,,Nás sem zavolal Brumbál," řekla ospale Emily. ,,A... Remus?" zeptala jsem se, při pomyšlení na něj se mi udělalo smutno, bodlo u srdce ,,Ten si šel promluvit se Sophie," zazněl Siriusuv hlas, který působyl znechuceně. Najednou se rozrazily dveře, všichni vzpozorněli.
ČTEŠ
Mezi Poberty aneb Bradavice těšte se
FanfictionIrisa se jednoho dne dozví že odjíždí z Rumunska kde doposud žila a půjde studovat do Anglie,kde studovali i její předci.Nikdy neměla rodinu a přátelé. Najednou jede vlakem do Anglie přímo na nádraží King's cross a probíhá přepážkou na nástupiště 9...