K mému milému překvapení, to byl Peter. ,,Iri! Díky Merlinovi, že se ti nic nestalo!" přispěchal ke mě mne obejmout, já jeho objetí přijala. ,,Nechápu proč tak jančíte, to se mi stává," zasmála jsem, všichni se najednou zatvářili nervózně ,,No, my jsme kvůli tobě nešli do Prasinek, chtěli jsme tě vidět jak se probudíš," poškrábal se na zátylku James ,,Co?!" vyjekla jsem ,,Za 10 minut odcházejí, ale nám to nevadí!" poklepala mi na rameno Lily, já se ni podívala nevěřícným pohledem a spustila jsem: ,,Slečno Pomreyová! Už máte ten lektvar?". To už se rozrazily dveře od jejího kabinetu.
,,Samozdřejmě, spěchejte, Prasinky čekají," vecpala mi lektvar a já ho do sebe nalila ,,A jde se!" vyskočila jsem z postele a zasmála se. Společně jsme vyběhli z ošetřovny, s holkama jsme se bleskově převlékly, za 3 minuty se mělo jít do Prasinek. ,,Ja sice šaty už mám, ale holky potřebujou pomoc," zasmála jsem se, objala Lily a s placla si s Emily.
,,Paní profesorko! My jdeme taky!" zařval Sirius na McGonagallovou, McGonagallová se ohlédla a z vteřiny na vteřinu měla ještě špatnější náladu. Přiběhli jsme k ní podali souhlas, ona se zatvářila ještě nevrleji. ,,Remus nejde?" zeptala Emily Pobertů ,,Nevíme, uvidíme až v Prasinkách," pokrčil rameny James. Všichni jsme se rozešli směrem k Prasinkám, po cestě se k nám přidal Dean. Po cestě jsme si povídali a smáli se, byla šťastná. ,,Jsme tu, v 17:00 máme sraz u Medového Ráje," prohlásila McGonagallová a odešla, všichni se rozešli. ,,Takže, my s holkama půjdem koupit šaty, vy obleky. Teď je dvanáct, tak v jednu sraz u tří košťat?" zeptala jsem se, všichni přikývli a my se rozešli taky.
,,Tady! Tady jsou ty nejhezčí šaty!" vykřikla Lily a začala se lepit na výlohu ,,Dobře, jdeme," přikývla jsem. Vešly jsme tam, bylo tam hrozně moc nádherných šatů, všech barev a velikostí ,,Tak jde se na to," každá jsme vyšly jiným směrem hledat šaty. Uviděla jsem smaragdově zelené šaty, ke konci byly průhlednější a měly na sobě náznaky listí, stromů a všelijaké přírody. Kousek od nich byly šaty s barvou růží, měly větší výstřich s dlouhými rukávy. K Emily se hodil, jako k největší lamačce srdcí Bradavic. Musela jsem se pousmát, byly perfektní, vystihovaly je. Najednou se mi za zády vynořily Lily a Emily ,,Na co čekáte? Berte je!" zasmála jsem se a ony je chňaply a vydaly jsme se ke kabinkám. Oblékly si je, byly nádherné, Lily zvíraznily její křivky a Emily její větší poprsí, úzký pas a souměrné boky. Byly úchvatné, Lilyiny šaty měly holá záda, Emilyiny zase průstřižek na nohu. ,,Tomu říkám šaty," zasmála jsem se, holky se převlékly a šaty jsme šly zaplatit. Když holky platily, všimla jsem si Sophie a Remuse za výlohou, líbali se, pousmala jsem se nad tím že je Remus šťastný, tak jsem to chtěla. ,,Jdeme?" pobydla nás Lily a my vyšly jsme z obchodu, Remus si mě nejspíš všiml a tak se zatvařil trochu smutně, já se na něj povzbudivě usmála. Dál už jsem si ho nevšímala, protiže mě holky zavlekly do dalšího obchodu, byl to obchod s botami. Tam jsme vybíraly déle, Lily nevěděla jakou barvu a Emily se se mnou hádala o tom jaký styl.
Konečně jsme vybrali a zbylo nám trochu času, tak jsme nakoupily pár líčidel a potřebných věcí, ale většinu líčidel už měla Emily.
Konečně jsme došly k Tří košťatům. Tam už čekali kluci, byla tam i Sophie s Remusem, Sophie se na mě nehezky podívala a já, Lily a Emily jsme jí to oplatily. ,,Konečně, mám hlad jako vlk," řekl Sirius ,,Samozdřejmě nic proti tobě Reme." zasmál se, Remus trochu znervózněl, ale nikdo se ho na nic nevyptával. Vešly jsme dovnitř, sedly si k jednomu stolu, Emily vedle Siriuse, Lily po mé levici, Dean po mé pravici, James naproti Lily, Sirius naproti mě, Emily naproti Deanovi, Remus se Sophie vedle sebe a Peter vedle Lily. Dlouho jsme si povídali, se Sophie jsem nepromluvila ani slovo a s Remusem taky ne, jakoby byli cizí.
ČTEŠ
Mezi Poberty aneb Bradavice těšte se
FanfictionIrisa se jednoho dne dozví že odjíždí z Rumunska kde doposud žila a půjde studovat do Anglie,kde studovali i její předci.Nikdy neměla rodinu a přátelé. Najednou jede vlakem do Anglie přímo na nádraží King's cross a probíhá přepážkou na nástupiště 9...