19.

229 18 0
                                    

Remus mi viděl na očích, že s ním nehodlám mluvit když je poblíž Sophie, rači se o to ani nepokoušel, ani si moc nepopovídal s ostatními. Ale mě to tolik netrápilo, vedle sebe jsem měla Deana a ten si propletl jeho prsty s mími ,,Jdu si ještě pro čokoládu, chce někdo ještě něco?" zeptala jsem ,,Čaj prosím, pro mě i Lily," mrkl na mě James, Lily se na něj vyjeveně podívala ale nic nenamítala ,,My dva čokoládu," přihlásila se Emily se Siriusem ,,Mě taky čokoládu," usmál se na mě Dean ,,Mě čokoladu a Sophie čaj, prosím." ukončil to Remus a já rozešla k baru ,,Počkej po můžu ti!" vykřikl na mě Remus a rozešel za mnou, společně jsme došli.

,,Třikrát čaj a pětkrát čokoládu, prosím," objednala jsem a se Remusem jsem čekala. ,,Ahoj" prohodil ,,Ahoj" oplatila jsem mu pozdrav ,,Jak se máš?" ,,Bylo líp, ty?" ,,Taky, Iri já-" podíval se na mě utrápeným pohledem ,,Být tebou by jsem nic neříkala, tvoje přítelkyně se dívá a už donesli ty čaje," přerušila jsem ho a podala mu čaje. On odešel s čaji a já čekala na čokolády, za chvíli Remus přišel zase, vzal tři čokolády a já vzala sobě a Deanovi. Podala jsem mu čokoládu a on začal usrkávat. Dál jsme se bavili a smáli, pokaždé když mě Dean chytl za ruku, nebo se na mě zamilovaně podíval, Sophie Remuse políbila nebo ho chytla za ruku, bylo to směšné jak vyvádí. ,,Kdo si dá?" vytáhl Sirius z tašky flaštičku ,,Sirisi! Dej mi to!" chňapla to Emily a napila se ,,Co to je?" odvážila jsem se zeptat ,,Ohnivá wisky," zašeptal a mrkl na mě Tichošlápek ,,Davai," vzala jsem si flaštičku a napila se. ,,Dvanácteráku?" nabídl mu Sirius ,,Ne děkuju," zašklebyl se ,,Fakt?" nasadil psí kukuč Sirius ,,Fajt ne, Tichošlápku," odsekl James ,,Jak myslíš," pokrčil rameny Sirius a napil se ,,Deane?" nabídl mu ,,Děkuju," přijal ji a napil se. ,,Tady to už nevydžím, máte ty brusle?" zvedla jsem se, všichni přikývli ,,Super, půjdeme? Zaplaceno máme," optala jsem se ,,Jo máme," přikývl Remus, vyšli jsme z hospůdky a zamířili na postavené kluziště. Vytáhla jsem z tašky troje brusle (taška byla očarovaná, jako Hermionina), podala jsem je holkám a společně jsme si je obuly. Kluci je už měli na nohách taky, tak jsme mohli zacít bruslit, bylo tam pár lidí, ale dalo se tam bruslit.

,,Emily!" zaječel Sirius a rychle ji chytl ji za ruku ,,U Merlina! Emily jsi v pořádku? Co se stalo?" řekla jsem mírně rozzuřeným tónem ,,Jsem v pohodě, jen mi to podklouzlo," zasmála se ,,Děkuju Siriusi," Siriusovi zčervenaly tváře ,,To nebude od mrazu," žďouchla jsem do Jamese a zasmála se. ,,Mohu vás poprosit o zabruslení?" přišel ke mě Dean a nabýdl mi rámě ,,Samozdřejmě, " zasmála jsem se, začali jsme bruslit s rukou v ruce, přidali se k nám i Emily se Siriusem a James s Lily, projistotu jsem Jamesovi přečetla myšlenky, chtěl ji vzít do náruče jako nevěstu. ,,To bych radši nedělala!" houkla jsem na Jamese a zasmála jsem se. Najednou do mě vrazila Sophie a já spadla ,,Omlouvám se," řekla posměšně ,,V pořadku," řekla jsem napruženě.

"Nádhodou" kolem mě projel Sirius a bouchl mě do zad, já se trochu uklidnila a ubránila se jí nedat facku. Chytla jsem Deana za ruku a pokračovali jsme v bruslení ,,Pottere!" zakřičela Lily ,,Co jsem udělal?!" vykřikl James, Lily zrudla jak rak ,,Nic! rychle odbruslila. ,,Jamesi? Co jsi jí řekl?" přibruslila jsem k němu ,,No, že jí to sluší když se směje -" ,,Jamesi! Šikulo!" vyjekla jsem na něj a objala ho ,,Co?" podíval se na mě nachápavě ,,Ty jsi jí složil upřímný komplimet! Začervenala se! Jsi na dobré cestě!" držela jsem ho povzbudivě za ruce ,,Aha, AHA! Jsem tak rád! Jdu za ní!" vykřikl a zmizel směrem k Lily. ,,Iri?" poklepal mi na rameno Peter ,,Copak?" usmála jsem se na něj ,,Líbí se mi Emma Grifinová, mám jí pozvat na ples?" řekl stydlivě ,,Samozdřejmě Petere," umála jsem se na něj a odjel se přezout, aby mohl za Emmou. Najednou jsem slyšela rozhovor, byl to rozhovor Emily a Siriuse. ,,Tak, už máš někoho s kým bys šel na ples?" ,,Mám hodně nabídek, ale tahle se mi líbí nejvíc," ,,Tak domluveno?" ,,Co bych pro tebe neudělal," ,,Moje tradice jsou červené šaty, pohledný kluk a zábava na celý večer, tvoje tradice?" ,,No, vyvinutá holka a zábava na celý večer, když už mluvíme o zábavě, je tato sukně na večer volná?" ,,Samozdřejmě, že není, možná příště," ,,Tak příště,". V tuto chvíli proklínám mé upírské schopnosti, toto jsem slyšet vážně nemusela. ,,Iri?" objal mě Dean kolem ramen ,,Ano?" ,,Proč jsi mi neřekla že jsi metamorfomág?" já se zarazila a podívala se na své vlasy, byly dlouhé a měly blond barvu, rychle jsem začala soustředit a zase byly krátké a černé. ,,Já zapoměla," zasmála jsem se.

Mezi Poberty aneb Bradavice těšte seKde žijí příběhy. Začni objevovat