20.

223 15 0
                                    

,,Jsi zapomínavá, ale mě to nevadí, miluju tě a o plese budu ještě víc," dal mi pusus na tvář a já zrudla jako rak, on se zasmál chytl mě za ruku a odjel se mnou se přezout. Dean mi pomohl si vyzout brusle. ,,VÁŽENÍ MUSÍME JÍT, ZA 10 MINUT MÁME SRAZ!" zakřičela jsem a Lily, James, Remus, Sophie, Sirius a Emily se také přezuli a my vyrazili k Medovému Ráji. Vešli jsme do Ráje, bylo tam hrozně moc sladkého, čokolády, bombóny, prostě sladkosti všeho druhu. ,,Vau, já se znovu zamilovala!" vykřikla jsem a rozeběhla jsem se k čokoládám, Remus se za mnou vydal taky, je stejný milovník čokolády jako já. ,,Reme, co je lepší? Tahle čokoláda nebo tahle?" ukazovala jsem na dvě čokolády ,,Vždyť jsou úplně stejný," namítl Sirius ,,Není!" zařvala jsem ,,Tahle je tmavší jak tahle!" vyhubuval mu Remus ,,Vždyť je to úplně jedno!" protestoval Sirius ,,Není!" vykřikli jsme zborově. ,,Reme? Poradíš mi?" opěsila se Sophie na Remusuv krk ,,Samozdřejmě," dal jí pusu na čelo, měl spokojený výraz.

,,Sophie?" ,,Ano?" řekla lhostejným tónem ,,Ach... Mír? Nebudeme si dělat naschvály a ani se urážet?" nabídla jsem jí ruku ,,Tak jo," potřásla si se mnou rukou ,,Paráda! Já vás už nechám osamotě," usmála jsem se a odešla za Lily. ,,Jsi tu v tu správnou chvíli! Zrovna jsem Lily chtěla říct s kým jdu na ples!" řekla natěšeně Emily ,,Ja to už vím," vzdychla jsem trochu lítostně ,,Jakto?!" vytřeštila na mě Emily oči ,,Moje malé tajemství, ma to určité výhody i nevýhody," protočila jsem panenky ,,A kdo to teda je?" naléhala Lily ,,Sirius Black," mrkla na ni ,,Bohužel," zavrčela nějaká holka, která prošla kolem Emily a stoupla jí na nohu ,,Emily! Tak co, těšíš se?" vynořil se za Emily Sirius a objal kolem zamen ,,Asi jsi kvůli tomu, že jdeš s Emily na ples, zlomil pár dívčích srdíček," kývla jsem k holkám, které si Emily přeměřovaly nehezkým pohledem, vrhla jsem na ně vražedný pohled a ihned se rozešly.

,,Už by jsme měli jít, za pět minut je sraz před Rájem," poklepala si Lily na hodinky ,,Tak jo, ja najdu Deana a vy Rema se Sophie?" navrhla jsem ,,Dobře," souhlasili, šli jsme je hledat. Chvíli jsem procházela obchod, uviděla jsem Jamesovu střapatou hlavu a vydala se k němu. ,,Jamesi? Neviděl jsi Deana?" poklepala jsem mu na rameno, James se otočil a Dean stál za ním, zrovna něco schovával do tašky. ,,Musíme jít,"

***
Druhé kulatiny! Trochu kratší kapitola, ale chtěla jsem to co nejdřív vydat😅 Moc vás miluju, tolik přečtení a hlasování!❤

Neplecha ukončena

Mezi Poberty aneb Bradavice těšte seKde žijí příběhy. Začni objevovat