,,Jo, jasně!" otočil se James, chytl mě kolem ramen a táhl mě k východu ,,Dean za náma příjde, jak se těšíš na ples?" ,,Hrozně moc! Mám sice šaty které jsou hodně vzláštní, ale budou se vám líbit," mrkla jsem na něj a zasmála se ,,Konečně, kde je Dean?" začala teochu vyšilovat Lily ,,Za chvíli dojde," uklidnila jsem ji, zaregistrovala jsem Jamesův pohled někam kde ani jeden z nás nestál, pohlédla jsem jeho směrem, stál tam Severus Snape. Šťouchla jsem do něj ať se uklidní, zabíjel Seva pohledem a už chytal na hůlku. ,,Siriusi? Tvá velice mila sestřenka mě chce asi zabít," zasmála jsem se ,,Ach... Bellatrix, co kdyby jsme jí sli pozdravit?" zasmál se taky ,,Proč ne," vyrazila jsem ke Zmijozelské skupince, Poberti se na mě dívali jako na pošuka. Remus mě chtěl chytit za ruku, ale já mu uhla a dokráčela ke Severusovi ,,Ahoj," usmála jsem se na něj ,,A-ahoj?" díval se na mě jako na zjevení ,,Co jsis koupil?" pořád jsem dělala že nevídím Bellatrix, která sahala po hůlce ,,N-no, nic moc zajímavého," bavil se se mnou nejistě ,,Cru-" slyšela jsem šepot ,,Expelliarmus!" namířila jsem hůlku na Bellatrix, které vyletěla hůlka z ruky ,,Asi už půjdu," usmála jsem se na Seva, Zmijozelákům oplatila znechucený pohled a hodila Bellatrixinu hůlku do sněhu. Odkráčela jsem zpět ke svým kamarádům a postavila se vedle Jamese, dělala jsem jakoby se nic nestalo. McGonagallová za chvíli přišla a Dean stál vedle Siriuse.
,,Byla jsi úžasná!" poplácal mě Sirius po zádech ,,Co se stalo? Kvůli čemu jsi na ni použila Expelliarmus?" tázala se Lily ,,Chtěla na mě použít Cruciatus, ja ji slyšela-",,Jak jsi jí mohla slyšet? Vždyť Severus to taky neslyšel," přerušila mě Emily ,,Mé malé tajemství, " mrkla jsem na ni, ona se škodolibě pousmála ,,Zasloužila si to," pronesl bláhově Peter. Celou cestu do hradu jsme se zase bavili, když jsme došli do hradu, vylezli jsme do nebelvírské společenky ,,V osm je ples!" oznámil Remus natěšeně ,,Je šest, máme dost času," zašklebil se Sirius ,,My radši už půjdem, znáte to, ty holky," zasmála jsem se.
S Lily a Emily jsme došly do dívčích ložnic a posadily se na postel ,,Tak, kdo půjde první?" zeptala se Lily ,,Já jdu poslední!" zakřičela jsem a vyndala z tašek šaty, boty a další potřebné věci ,,Já jdu první!" vykřikla Emily ,,Mě to trvá nejdéle!" ,,Dobře, jdi se vysprchovat a my s Lily to nachystáme," poručila jsem jí a Emily vešla do koupelny ,,Takže Lily, musíme vymyslet jaké líčení," vzala jsem papír a začaly jsme tam psát a kreslit návrhy. Emily byla konečně hotová, nalíčily jsme jí, natočily její dlouhé hnědě vlasy a ona se oblékla do červených šatů. Pak šla na řadu Lily, udělaly jsme s Emily to stejné jako s ní, nalíčily ji a upravily vlasy. Vlasy jsme jí vyčesaly do dodrdolu, který byl do půlky hlavy, načesaly jsme jí patku a ona si oblékla šaty. Přišla řada na mě, osprchovala jsem se, holky mě jemně nalíčily, vlasy jsem měla rovné. (Jelikož mám kratší mikádo, tak mi nejde udělat drdol ani culík) Oblékla jsem si své šaty, zdály se na první pohled obyčejné, ale opak byl pravdou. Byly celé černé s výšivkami květin. ,,Je půl osmé!" vykřikla Emily natěšeně ,,Máš ten fotoaparát?" zeptala se Lily ,,Samozdřejmě," zasmála jsem se. Stouply jsme si před zrcadlo, dívaly jsme se na sebe, byly jsme nádherné, ale něco mi tam chybělo ,,Už to mám!" vykřikla jsem a holky zpozorněly ,,Anastásiye mi řekla o jednom úžasném kouzlu, přidá lesk! Šaty pak vypadají výmečněji!" zvedla jsem hůlku a namířila ji na Lily, vyslala na ni kouzlo, šaty najednou byly zářivější, to stejné jsem provedla na Emily i na mě ,,Musíme jít," podívala se Lily na hodiny ,,Lily? Kdo s tebou jde vlastně na ples?" zeptala se Emily ,,S nikým," ,,Ale s někým tancovat musíš," zamyslely jsem se s Emily, podívaly jsme se na sebe ,,Myslíš na to stejné jako já?" zeptala se Emily ,,Lily půjde s Jamesem!" vykřikly jsme s Emily zborově. Zamířily jsme ke dveřím ložnice (,,Né, prosím, já nechci!" zténala Lily)
***
Ahoj! Chci se zeptat, mám pojmenovávat kapitoly? Jinak doufám že se vám tato knížka líbí♥Neplecha ukončena
ČTEŠ
Mezi Poberty aneb Bradavice těšte se
FanfictionIrisa se jednoho dne dozví že odjíždí z Rumunska kde doposud žila a půjde studovat do Anglie,kde studovali i její předci.Nikdy neměla rodinu a přátelé. Najednou jede vlakem do Anglie přímo na nádraží King's cross a probíhá přepážkou na nástupiště 9...