'MAMAAAA NIET DOENN!' Schreeuw ik lachend terwijl mijn moeder me kittelt. Ik kan hier zo niet tegen. 'Dan luister je naar mama!' Zegt mijn moeder lachend. 'Oke oke wollah ik doe afwas!' Zeg ik lachend terwijl ze door gaat. Op het moment dat mijn moeder klaar is met kittelen komt mijn vader en gooi me over zijn schouder.
'PAPAA WAT DOE JEEE!' Schreeuw ik uit angst dat hij me laat vallen. 'Jij gaat lekker in de keuken staan schat!' Zegt hij en zet me weer neer op de grond. Ik kijk voor me en zie een berg vol vieze borden op het aanrecht staan. Ik zucht diep. Ik draai me om en zie dat mijn vader een arm over mijn moeders schouders heeft gedaan.
'Jij gaat lekker afwassen. Laat je vader en mij eventjes alleen dan krijg je wat leuks van me!' Zegt mijn moeder. Ik kijk haar met gespleten ogen aan. Ik steek mijn hand uit. 'Deal.' Zeg ik. Ze geeft haar hand en schud hem. 'Deal.' Zegt ze en we schudden elkaars hand.
Ze laat los en loopt dan met mijn vader weg. Oké ik moet afwassen, maar als ik zie dat het zo veel is leg ik alles gewoon in de vaatwasser. Als ik dat heb gedaan klop ik mijn handen af. 'Done.' Zeg ik en loop naar de woonkamer. Ik pak mijn telefoon en app Dalila en Rania.
Rania en Dalila zijn mijn beste vriendinnen. Ik ken Rania al van kleins af aan. Met Dalila zat ik op dezelfde middelbare school en Rania is de dochter van Kim en haar man Mourad. Kennen jullie Kim al? Ze is de beste vriendin van mijn moeder. Vandaar dat ik Rania ken. Trouwens Kim heeft zich bekeerd in de Islam door Mourad. Ze draagt nu een hoofddoek. Staat haar prachtig mashAllah.
Rania is half Egyptisch kwart Nederlands en kwart Portogees. (Kim is half Nederlands, Portogees en Mourad volbloed Egyptisch)
Rania is een lief en spontaan meisje, maar als je der boos maakt is het klaar met je. Ze is momenteel 21 jaar en is rond de 1.65 lang en draagt een hoofddoek. Ze heeft bruine ogen en volle lippen. Ze zit nu in haar laatste jaar HBO.Dan hebben we Dalila. Dalila is een 23 jarige meid ze is 1.68 lang. Ze heeft lang zwart haar en grote bruine ogen. Volle wimpers en normale lippen, maar knap is ze zeker. Ze werkt in een bedrijf bij haar vader.
Dan heb je mij. Djenna. Ik ben 23 jaar oud en ben 1.63 lang. Ik heb volle lippen en groene ogen. Gek genoeg ben ik de enigste in de familie met groene ogen, maar ik lijk ook niet echt op iemand van de familie. Ik heb alleen het haar van mijn moeder en volle lippen. Ik heb bruin middellang golvend haar. Ik werk als secretaresse bij een groot bedrijf.
Ik heb een broertje genaamd Damin. Hij is momenteel 22 jaar oud. Hij is lang en lijkt sprekend op onze vader. Hij heeft zijn zwarte krullen en neus. Hij heeft de ogen van onze moeder Romaisa en haar lippen.
Ik lig ver in mijn gedachtes tot ik de bel hoor gaan. Ik schrik op en loop naar de deur. Ik kijk door het gaatje en zie dat het Dalila en Rania zijn. Ik open de deur groet ze met een knuffel. 'Hey schat!' Zegt Rania terwijl ik haar knuffel. 'Hey lekkerdingetjess.' Zeg ik en knuffel ze stevig.
Ik begeleid de dames naar binnen en ze gaan meteen op de bank zitten. 'Ewa dames nog iets gebeurd?' Vraag ik ze. Ze schudden nee. 'Niks bijzonders.' Zegt Dalila als ze heeft nagedacht. 'En jou?' Vraag ik Rania. Als we haar aankijken begint ze opeens rood te worden.
Ik kijk Dalila aan met open mond. 'Wow heeft onze Rania iemand gevonden?' Zeggen Dalila en ik tegelijk. Rania knikt verlegen. 'AAAHHH EINDELIJK SOO DAT WERD TIJD!' Schreeuw ik blij. 'Vertel vertel!' Zegt Dalila nieuwsgierig. Rania zet haar hoofddoek goed en begint te vertellen.
'Hij heet Amir. Hij is 24 jaar oud. Ik ken hem van school. Hij is nieuw gekomen. Hij is echt wauw.' Zegt ze dromerig. 'Foto?' Vraag ik haar simpel. Ze denkt even na en knikt. 'Wacht even zoeken.' Zegt ze en zoekt door haar telefoon. Net op dat moment hoor ik de deur open gaan.
Ik hoor twee zware stemmen. Dat is vast Damin. En ja hoor op dat moment zie ik Damin en mijn neef binnen komen. (zoon Soumaya. Zus Romaisa).
'Ewa Djenna je hebt je ezelinnen ook meegenomen hè.' Grapt Damin. 'Ha ha zegt de grootste ezel.' Begint Dalila te zeggen en gooit een kussen naar Damin. 'Flikker.' Mompelt ze zacht.Als ik naar mijn neef Amir kijk zie ik hem staren naar Rania. Ik draai mijn hoofd naar Rania en zie dat ze al helemaal rood is geworden. 'Kennen jullie elkaar?' Vraag ik ze gelijk. Ik krijg heen antwoord. 'Halloo!' Zeg ik wat harder. Ze worden opeens allebei wakker van hun trans. 'Ja we kennen elkaar van werk.' Zeggen ze door elkaar.
'Amir loop laat deze zbels.' Zegt Damin en loopt weg met Amir. 'Damin bek houden!' Schreeuwt Dalila boos. 'Fuck you!' Schreeuwt hij er nog achteraan. 'D..dat is hem.' Zegt Rania die helemaal rood is. 'Zeg wollah!' Schreeuwen Dalila en ik tegelijk. Ze knikt langzaam. 'Omg! Je vind mijn neef leuk!' Zeg ik blij. 'Vind hij jou ook leuk?' Vraagt Dalila gelijk. 'We praten wel.' Zegt Rania en kijkt weg.
'Djenna heb je niet nog meer knappe neven als Amir!' Zegt Dalila voor de grap. 'Hahaha dikke vinger!' Zeg ik lachend. 'Zo leuk we worden familie!' Zeg ik enthousiast en spring op Rania. 'Hahah inshAllah.' Zegt ze blij. 'InshAllah.' Zeg ik blij.
Oke mensen dit is pas deel 2 ja. Een beetje geduld en ik maak het spannend. Jullie maken natuurlijk wel eerst kennis met de personages, dan komt er wat actie.
Kusjesxx❤️💎
JE LEEST
Lost
ActionGelief eerst 'Vergeet mij!' Lezen. Dit is een deel 2 ervan. 'Ik word gek gemaakt. Gek gemaakt door alle leugens om me heen. Alle slangen die me keer op keer pijn doen door je te bijten met hun scherpe tanden. Vertrouwen? Nee kan ik niet meer. Liefde...