Ik lig in mijn bed starend naar mijn plafond te kijken. Ik lig al een hele lange tijd zo. Ik heb gewoon geen slaap na wat er allemaal is gebeurd.
Eerst krijg ik rare foto's van me moeder binnen dat ze was mishandeld. Dan krijg ik rare ano berichtjes, word ik opgesloten in de sauna en val neer. Kom ik in het ziekenhuis terecht en krijg nu een berichtje dat ik mijn beste vriendin en haar vriend (mijn neef) uit elkaar moet drijven! Wat moet ik doen!
Ik zucht diep en pak mijn telefoon erbij. Ik druk op de home knop en meteen komt het felle licht in mijn ogen. Ik leg me telefoon weg en knipper een paar keer met mijn ogen. Ik probeer het weer en zie dat het 03:30 is.
Ik bekijk insta even en snap. Ik ga naar de snap van Farid en zie een foto met van een mooie tafel met kaarsjes en 2 glazen wijn en een gebakje! Ik begin te koken. Ik ben net uit het ziekenhuis en dan denkt hij lekker uit eten te gaan! En met een meid nog.
Ik negeer het voor even en ga naar whatsapp. Ik scrol even en zie Samirs naam staan. Ik druk op onze gesprek en ga naar zijn profiel foto. 'Wauw' fluister ik zacht. Mijn hart gaat automatisch sneller kloppen. Ik word ook nog eens rood. Waarom heb ik dit alleen?
Ik aarzel of ik hem moet appen. Zou hij slapen? Ik begin te type.
Ik: 'ben je wakker?'
Schrijf ik. Zal ik het sturen? 'Nee doe maar niet. Jawel doe het!' Zegt iets anders in mijn hoofd. 'Nee je bent met Farid!' Zegt iets in mijn hoofd. 'Nee hij gaat uit eten met een ander! app Samir nu!' Zegt weer een stemmetje in mijn hoofd.
'Ugh ik word gek van mezelf!' Zeg ik en stuur het berichtje gewoon. Nadat ik het heb verstuurd heeft hij het gelijk geopend. 'Shit neee! Omygod wat heb ik gedaan?!' Zeg ik boos.
Samir: 'Ja ik ben nog op. Kan je niet slapen?'
Ik: 'Nee, het lukt me maar niet.'
Samir: 'kan je bellen?'
Ik: 'ja hoor.'Opeens begint Samir me te bellen. Ik schrik en neem meteen op.
'Hey.' Hoor ik Samir zeggen aan de andere kant van de lijn. Ik voel me meteen rood worden. 'Hey.' Zeg ik dan. 'Hoe is het?' Vraagt hij me. 'Na alles wat er gebeurde goed hamdoulila met jou?' Vraag ik hem.
'Ja gaat wel ben alleen een beetje bezorgd om jou.' Zegt hij dan. Ik voel me hart razend snel kloppen. 'Mij?' Vraag ik hem. 'Ja , jou. Wat er gebeurde maakte me parra toen ik het hoorde.' Zegt hij dan. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht.
We beginnen een heel lang gesprek te krijgen, maar opeens moest mijn knorrige maag het verpesten. Het valt opeens stil. 'Was dat jou...' zegt Samir, maar kan zijn zin niet afmaken, omdat ik hem onderbreek. 'Ja, dat is mijn maag hahaha. Ik ga denk ik wat eten.' Zeg ik. 'Ja dat mag, maar blijf aan de lijn.' Zegt hij.
'Isgoed haha.' Ik duik mijn bed uit. Ik sluip naar de keuken terwijl ik nog met Samir praat. 'Wacht even ik maak snel een broodje haha.' Zeg ik zacht. 'Yeh bolle.' Zegt hij lachend aan de andere kant van de lijn wat me aan het lachen maakt. Ik maak mijn broodje en prop het meteen ik mijn mond.
'Djenna.' Zegt hij ineens. 'Ja.' Zeg ik met mijn mond vol. 'Ik weet dat je iets dwars zit. Vertel het me alsjeblieft.' Zegt hij. 'En hoe weet jij dat?' Vraag ik hem. 'Je doet de laatste tijd raar en wat er gebeurde werd sowieso expres gedaan.' Zegt hij bezorgd.
Ik zucht diep. Zal ik het hem vertellen? Kan ik Samir vertrouwen? Tuurlijk wel! 'Oke, maar vertel het niemand.' Zeg ik. 'Oke.' Zegt hij. Ik leg hem alles uit van de ano persoon tot de foto's. Hij begint boos te worden.
'Als ik die kk homo te pakken krijg hea!' Zegt hij dan. 'Hahah rustig.' Zeg ik. 'Nikste rustig die kk flikker maak ik af!' Zegt hij dan. 'Het komt goed inshAllah Samir. Beheers je aub.' Zeg ik.
Samir en ik beginnen nog een heel lang gesprek tot ik opeens in slaap val. Ik was echt bek af. Ik sluit me ogen volledig op naar de volgende dag waar alles veranderde in mijn leven.
SORRY DAT IK ZOLANG NIET SCHREEF MAAAAAR!! Vanaf vandaag schrijf ik officieel weer. Ik probeer zoveel mogelijk te posten als ik kan❤️❤️
JE LEEST
Lost
ActionGelief eerst 'Vergeet mij!' Lezen. Dit is een deel 2 ervan. 'Ik word gek gemaakt. Gek gemaakt door alle leugens om me heen. Alle slangen die me keer op keer pijn doen door je te bijten met hun scherpe tanden. Vertrouwen? Nee kan ik niet meer. Liefde...