Ik draai me in een ruk om en houd de doos achter me. Ik zie Farid daar staan met een glimlach. 'Hey.' Zegt hij en komt mijn kant op. 'Stop!' Zeg ik uit het niets. Hij kijkt me vragend aan. 'Wat is er?' Vraagt hij me. 'Heb je nooit gehoord van kloppen? Ik heb het even druk spreek je zo ja.' Zeg ik enkel. Zijn blik veranderd naar teleurgesteld. Het doet me pijn om hem zo te zien.
'Alsjeblieft.' Zeg ik zacht. Hij zucht diep. 'Isgoed. Omdat jij het zegt ga ik. Ik ga de deal met je collega bespreken. Ik zie je om 18:00 beneden.' Zegt hij en knipoogt naar me. Voordat ik wat kon zeggen verliet hij mijn kantoor al. Oke?
Ik draai me snel om en pak de foto met het briefje. Ik zet het in mijn tas en pak het pakketje en gooi het in de prullenbak. Ik pak mijn tas en loop mijn kantoor uit. Deze onzin moet stoppen. Ik ga de politie bellen.
Ik loop het gebouw uit en ga in een hoekje staan. Ik kijk om me heen en pak mijn telefoon. Ik toets 112 in en druk op bellen. Net dat hij overgaat voel ik een hand op mijn mond. Ik schrik en begin te slaan.
De man duwt me hard op de grond. 'Hallo, met de hulplijn kiest u Politie, Ambulance of de brandweer?' Hoor ik vanuit mijn telefoon. De man trapt mijn telefoon kapot. Mijn hart gaat te keer. De man kijkt me dreigend aan. Hij heeft een bivak muts op.
Hij loopt mijn kant op en pakt me bij mijn keel. 'Bel de politie en jij en je hele familie gaan eraan.' Zegt hij en duwt me op de grond. 'AUUW!' Kreun ik uit van de pijn. Ik voel mijn tranen omhoog komen. Mijn hart gaat te keer. Wie is dit?
Hij kijkt om zich heen en rent dan weg. Ik blijf op dezelfde positie liggen en begin te huilen. Waarom ik? Ik heb nooit iemand iets misdaan. Ik blijf een minuut of 5 zo liggen. Dan besluit ik om op te staan wat moeilijk gaat. Ik wankel naar mijn tas en telefoon. Mijn telefoon is helemaal kapot getrapt. Ik voel de tranen weer opkomen.
Ik wankel naar mijn auto tot ik daar Sharina tegenkom. Als ze me ziet schrikt ze op. 'Omg Djenna!' Schreeuwt ze bang en rent mijn kant op. Ze knuffelt me stevig. 'Wat is er gebeurd?' Vraagt ze me. Ik kijk der aan en begin tranen in mijn ogen te krijgen. 'I..ik kan het niet vertellen.' Zeg ik. 'Sstt stap je auto in ik rijd je naar huis.' Zegt ze en doet de portier voor me open. Ik stap in en ze stapt naast me in.
'Wie thefuck heeft je dit aangedaan? Als ik erachter kom hak ik zijn ballen af!' Schreeuwt ze boos en slaat op het stuur. 'Rustig Sharina. Het is niets.' Zeg ik enkel en kijk aar buiten. 'HOE BEDOEL JE NIKS? JE KOMT WANKELEND NAAR JE AUTO EN HEBT GEHUILD!' Schreeuwt ze boos. Ik kijk haar maar aan en zeg niks. Ik weet dat Sharina dit lief bedoeld. Ze jan er niet tegen als iemand haar dierbare pijn doen.
'Het spijt me Djenna. Je weet dat ik er niet tegen kan als iemand je pijn doet. Ik kon je nergens vinden en ik raakte bezorgd. Ik kon het niet stil houden en vertelde het Farid. Hij raakte in paniek. We zochten je overal en ik zag dat je auto er nog was.' Zegt ze en pakt mijn hand vast. 'Ja, maar waar is Farid nu dan?'
'Hij is je gaan kijken of je auto bij jou thuis is geparkeerd.' Zegt ze en geeft haar telefoon. 'Bel hem.' Zegt ze. Ik knik en zoek zijn nummer. Als ik hem heb gevonden bel ik. Hij neemt op na 1x overgaan. 'SHARINA! Ik kan haar nergens vinden! Ik maak me zorgen!' Zegt hij bezorgd. Mijn hart smelt. Hij is bezorgd om mij.
'Farid. Ik ben het, Djenna.' Zeg ik. 'DJENNA! Ya rabi bedankt! Waar was je!' Zegt hij bezorgd. 'Lang verhaal ik vertel het op ons afspraakje.' Zeg ik en kijk Sharina aan de me lachend aankijkt. 'Hahah isgoed schat. Zie je voor je werk ja.' Zegt hij en hangt op.
Mijn hart gaat nog steeds te keer. Echt een schatje is hij. 'Duss, Farid en jij?' Zegt Sharina. 'Hahah, nee ik leer hem kennen. Ik geef het hem een kans, want ik wil niet altijd single blijven hè.' Zeg ik en lach. 'Ja zeker.' Zegt ze en stopt dan voor haar huis.
Ik kijk Sharina vragend aan. 'Ja je moet je wel eerst opfrissen. Je ziet er niet uit en je ouders gaan bezorgd raken.' Zegt ze. Ik knik. Ik stap uit en als ik mijn beide benen op de grond leg voel ik mijn linker knie branden. 'Aauu.' Zeg ik pijnlijk. Sharina rent meteen mijn kant op en geeft me ondersteuning. 'Ik heb je vriendinnen gebeld. Ze waren erg bezorgd.' Zegt ze. 'Rania en Dalila?' Vraag ik haar. Ze knikt.
'Ik had ze ook gebeld natuurlijk om te kijken of je daar was.' Ik knik. We lopen haar huis in en ze legt me meteen op haar bank. 'Ik ga wat thee voor je maken.' Zegt ze en wilt weglopen, maar ik houd haar tegen. 'Zou ik je laptop mogen? Ik moet een nieuwe telefoon bestellen.' Zeg ik en haal mijn telefoon tevoorschijn die helemaal kapot is.
Ze knikt. Ze loopt haar kast in en haalt haar laptop eruit. Ze overhandigd hem aan mij. 'Bestel een nieuwe telefoon. Ik maak wat eten voor je. Als je hebt gegeten ga je een douche nemen en dan ga je naar je afspraakje.' Zegt ze en loopt naar de keuken. 'Love you!' Schreeuw ik. 'Love you 2 bitch!' Schreeuwt ze vanuit de keuken.
Ik ga meteen naar allemaal telefoon en bestel de Iphone 8 in het wit. Als ik dat heb gedaan komt Sharina met wat eten en beginnen we met eten. De bel gaat en meteen staat Sharina op. 'WAAR IS ZE!' Hoor ik Dalila en Rania schreeuwen. 'HIER!' Schreeuw ik vanuit de woonkamer. Ik zie meteen Rania en Dalila de woonkamer in stormen.
'Omg schat wat is er gebeurd?' Vraagt Rania me meteen en geeft me een knuffel. Daarna vervolgt Dalila. 'Het is niets. Ben gewoon gevallen.' Zeg ik maar. 'Niet liegen Djenna!' Zegt Dalila streng. Ik zucht diep. 'Ik... ik ben aangevallen door een man.' Zeg ik en begin zachtjes te huilen. 'Omg lieverd.' Zeggen ze en troosten me.
'Waarom? Ken je die man? Heeft huj je verkracht?' Vraagt Sharina. Ik schud nee. 'Hij duwde me alleen op de grond.' Zeg ik. 'We moeten de politie bellen.' Zegt Dalila meteen. 'Nee!' Zeg ik gelijk. Ze kijken me allemaal vragend aan. 'Doe maar niet.' Zeg ik en begin met eten. 'Waarom niet?' Vraagt Rania me. 'Doe maar niet wollah. Wie weet wat hij nog meer gaat doen.' Zeg ik.
Ze knikken en negeren het onderwerp. We beginnen over van alles te praten. 'Owja Rania, jij en Amir.' Zeg ik en kijk der met wiebelende wenkbrauwen aan. Ze word ineens heel erg rood. 'Ja, uhm hij vroeg me uit eten.' Zegt ze zachtjes. 'ZEG WOLLAH!' Schreeuwt Dalila. Rania knikt met een rood hoofd.
'Wanneer?' Vraag ik haar. 'Vandaag.' Zegt ze. 'Zeg wollah? K heb ook een date vandaag.' Zeg ik lachend. 'Met?' Vragen ze me. Ik vertel ze het hele verhaal over Farid. 'Ahhh je gaat dikk.' Zegt Dalila lachend.
'Hahaha en jij dan Dalila?' Vraag ik haar. 'Aahh komt goed joh. Je hebt een lekkere broer.' Zegt ze en kijkt me lachend aan. 'Wollah sorry, hij heeft al oogje op iemand..' zeg ik en kijk weg. Als ik der weer aankijk zie ik dag haar blik veranderde. Ze keek gebroken.
'Dalila?' Vroeg Sharina. Ze werd wakker uit haar trans. 'Uhm ja?' Vraagt ze. 'Gaat het?' Vraagt Rania haar. 'Ja hoor het is niks. Dacht even aan iets. Wie is de gelukkige?' Vraagt ze met een glimlach. 'Meryam.' Zeg ik met een glimlach en we kletsen eindeloos door.
Niet wetend dat ik dit moment wel opnieuw kon afspelen...Heyy babess!
Wat vinde jullie? Ik heb een iets langere deel geplaatst. Hoop dat jullie het wat vinde.
XAmina❤️
JE LEEST
Lost
ActionGelief eerst 'Vergeet mij!' Lezen. Dit is een deel 2 ervan. 'Ik word gek gemaakt. Gek gemaakt door alle leugens om me heen. Alle slangen die me keer op keer pijn doen door je te bijten met hun scherpe tanden. Vertrouwen? Nee kan ik niet meer. Liefde...