Chapter 1

1.6K 113 15
                                    

Diep begin ik te hijgen. Ik ben gesloopt. Mentaal en fysiek. Ik blijf naar de wasbak kijken en hijg. Mijn handen leg ik op de wasbak voor steun. Mijn hart gaat te keer. Ik voel hem kloppen in mijn keel.

Ik blijf een tijdje in dezelfde positie. Als ik ben gekalmeerd en normaal kan ademen hef ik mijn hoofd op. Ik richt mijn ogen op de groene kijkers die al helemaal rood zijn geworden. Dan richt ik ze op mijn bebloede lip. Voorzichtig leg ik mijn hand op mijn bebloede lip.

Ik voel het bloed letterlijk uit mijn lip komen. Ik haal mijn vinger weg en zie dat er veel bloed uit komt. Ik kijk naast me en zie een bakje met papier. Ik trek er snel een papiertje uit en leg het op mijn lip. Als ik eventjes zo blijf begint mijn neus weer te bloeden wat net al gebeurde.

Ik zucht diep en ik voel de tranen al opkomen. Ik wil net een papiertje pakken tot ik zie dat de deur wilt open gaan. Ik schrik op en ren naar een wc-hokje. Ik zet de deur op slot en ga staan op de pot, zodat mijn voeten niet te zien zijn.

'DJENNA!' Schreeuwt hij. Ik schrik op en houd me zo stil mogelijk. Ik leg mijn hand op mijn mond. 'Djenna! Ik weet dat je hier bent! Ik wil je geen pijn doen geloof me.' Zegt hij voorzichtig. Mijn hart voel ik weer in mijn keel. Ik probeer zo zacht mogelijk te ademen.

'Djenna! Kom eruit of ik breek al deze deuren open tot ik je vind! Ik doe je geen pijn!' Zegt hij woedend. Ik houd me nog steeds stil. Ik hoor hem diep zuchten. 'Oke dan.' Ik hoor hoe hij een deur open slaat waar ik niet in zit. 'DAT IS 1!' Zegt hij boos.

Ik knijp mijn ogen dicht. Ik voel hoe er een traan door mijn wang glijd. Ik ben bang. Bang dat hij me vind. Ik doe een klein gebedje in mijn hoofd zodat hij me niet vind. Weer hoor ik dat hij een deurtje heeft open geslagen. 'DAT IS 2!' Zegt hij boos.

Net op het moment dat hij de 3e wilde openen waar ik in zat hoorde ik opeens gegil. 'AHHH WAT DOET EEN JONGEN IN DE WC!' Schreeuwen er 2 meisjes. 'Dames nee dit is ni...' probeert hij te zeggen, maar de meisjes kraken hem af. 'Ga nu weg of ik haal beveiliging!' Zegt er 1 van de 2. Ik open mijn ogen en haal mijn hand van mijn mond vandaan.

'Dat is niet nodig.' Zegt hij dan kalm. 'Ga weg dan!' Zegt er een ander meisje. Hij zucht diep. 'GA WEG!' Schreeuwt er eentje. 'NEE ALS IK DAT NIET WIL!' Schreeuwt hij terug. 'Oke dan.' Zegt het meisje. Na een kleine 20 seconde hoor ik een man in de dames wc komen. 'En wat doe jij in de dames wc?' Zegt en man die geloof ik de beveiliger is.

'Nee het is niet wat het lijkt.' Zegt hij. 'Kom mee dan.' Zegt hij en hoor hoe ze de dames wc verlaten. 'Meisje kom eruit. Hij is al weg.' Zegt 1 van die dames. Ik schrik op en voorzichtig open ik de deur.

Ik zie 2 Nederlandse meisjes kijken in welke wc ik zit. Als ik uit het wc hokje kom schrikken ze op. 'Omg wat is er met jou gebeurd!' Zegt 1 van de dames. 'Ik kan het niet uitleggen. Ik moet gaan!' Zeg ik en wil langs ze lopen, maar ze houden mijn arm vast. 'We willen je alleen maar helpen. Ik weet wat je doorstaat. Hier.' Zegt het meisje en geeft me een sjaal om mijn gezicht te bedekken.

Ik kijk ze vragend aan. 'Waarom dit?' Vraag ik ze. 'Kom nou maar.' Zegt 1 van de meisjes. Ik wikkel snel de sjaal om me heen. Het meisje pakt mijn arm en ze trekt me mee. Het andere meisje blijft in het restaurantje en loopt naar de bewaker.

Ik wil kijken wat ze aan het doen is, maar word verstoord door het meisje die me blijft trekken. Ik voel een pijnlijke steek bij mijn been. Ik stop met rennen en kreun het uit. 'Argg.' Zeg ik kreunend. Het meisje rent terug en helpt me overeind. 'Kom op we zijn er bijna.' Zegt ze. Ik sla mijn arm om der heen en helpt me naar buiten.

We komen aan bij een zwarte mercedes. Ze opent de deur. 'Stap in.' Zegt ze en ik stap in zonder twijfels. Het meisje stapt in en rijd meteen met volle gas de snelweg weer op. Ik kijk via de spiegel en zie dat hij in zijn auto stapt. Ik begin in paniek te raken. Ik tik het meisje aan. 'Uhn hij komt achter ons aan.

Ze kijkt via de spiegel. Ze begint te glimlachen. 'Doe je gordel om. Dit word een heftig ritje.' Zegt ze eng en rijd met volle snelheid weg. Ik doe zo snel als ik kan mijn gordel om. Ze rijd alle auto's voorbij, maar toch is hij snel. Hij haalt ons gewoon bijna in.

'Hmmm dit word nog eens leuk.' Zegt ze en rijd bijna tegen een auto aan. 'WAT DOE JE WE WAREN BIJNA DOOD!' Schreeuw ik angstig. 'Wacht nou even.' Zegt ze en maakt een hele scherpe bocht naar de andere kant van de snelweg. Mijn hart zakt letterlijk naar mijn kont. 'AHHHH!' Gil ik de hele tijd.

Ze kijkt weer in de spiegel en lacht. 'Kijk eens aan die zijn we nu kwijt.' Zegt ze. Ik kijk in de spiegel en zie dat hij tegen een auto aanbotste. Opgelucht haal ik adem. 'Ik schrok.' Zeg ik en haal diep adem.

Ze rijd blijft doorrijden tot ik een bordje zie met Antwerpen. 'Wat doen we in Antwerpen?' Vraag ik haar. 'Zie je vanzelf wel.' Zegt ze kalm. Ik kijk naar buiten en blijf naar buiten staren. Het is stil en het enige wat je hoort is zachte muziek afspelen op de achtergrond.

Ik kijk even naar het meisje. 'Wie ben jij? En wat wil je ban me?' Vraag ik haar. 'Wat ik wil? Ik wil niks, maar iemand anders wel.' Zegt ze en houd haar ogen op de weg gericht. 'En wie is die persoon?' Vraag ik haar...

Ik ben Djenna. Dochter van Amine en Romaisa El Faldi. Dit is deel 1 van mijn verleden. Willen jullie weten wat er vooraf ging? Blijf lezen en zo kom je erachter.

DEEEL 1 staat erop. Dit is dus deel 2 van 'VERGEET MIJ!'.
Hoop dat jullie dit leuk gaan vinden.💎

LostWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu