School Part 12

672 44 0
                                    

Daehwi POV

Raeun kate nk ajak gi taman. Aku rase die ni nk gi tempat lain  Sebab jauh semacam je die set kan waze kat phone aku ni. Mau habis battery aku.

"Jom singgah starbuck nk. Laparla."kate Raeun.

"Wei Raeun ko baru je makan tadi."kate aku. Nampak sangat boleh muat dua lembu dalam perut dia tu.

"Pelik nye kenape orang yg duk berlakang senyap je." kate Raeun.

Tukar topik pulak dia ni. Sabor je la. Harap duit dalam dompet aku cukup.

Raeun POV

Aku menoleh ke belakang untuk melihat Jihoon dengan Yana. Aku tengok Yana sandar kat bahu Jihoon. Alololo comel nye. Nak jugak.

"Apahal ko sengih-sengih. Macam kerang busuk dah aku tengok kau ni"kate Daehwi.

"Diorang ni sweet sangat dah macam beruang pulak aku tengok."kate aku.

"Aku pun rase Jihoon tu sesuai dengan Yana."kate Daehwi. Kite orang pun sampai tempat yang di tuju.

"Kan, sweet sangat la pulak kalau nk kejut. Bagi aku kamera"

"Kejut je la. Dh sampai nk dh kot. Tak kan nk tinggalkan dia orang dua orang je."

Jihoon POV

Aku bangun dari tidur sebab Raeun dengan Daehwi bising sangat. Kenape bahu kiri aku berat ni? Aku pandang ke kiri. Aku tengok Yana tidur kat bahu aku. Ish merah pulak muke ni. Comel pulak die ni.

"Ohh Jihoon dh bangun dh,"kate Raeun dengan nada mengedik rasenye

"D.....d..dh."kate aku.

"Merah nye muke ko."kate Raeun sambil tergelak.

"Wei jangan la kacau die.. Lagi pun Yana tido lagi."kate Daehwi. Nasib baik aku tak reti gune pistol, kalau tak dah masuk kubur dah dua orang manusia ni. Tibe-tibe Yana bangun dari tido. Aku pun tengok la die. Dekatnye.

Yana pov

Bising gile sampai terbangun aku. Tibe-tibe aku tengok muke Jihoon dekat dengan aku. Jantung aku berdegup laju. Perasaan apekah ini(ceh ayat die).

"Ss...so..sorry."kate Jihoon sambil menoleh kepalanye. Nervous rasenye.

"Tak...pe."kate aku.

"Wei dh habis ke berdrama disitu. Please keluar ye king and queen."kate Daehwi.

"Kenape ko gune manglish?"kate Raeun.

"Biarla salah ke?"kate Daehwi.

"Anda dihukum sebab manglish akta 5788 iaitu pada tahun kite tak wujud lagi. Kubur dah lain-lain"

Kenape la aku rase nk tumbuk Daehwi dengan Raeun ni? Nasib baik anak orang. Kalau tak dh lame kene penumbuk aku.

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Jeon_Clover: sorry la kalau part ni boring. Sebab aku memang tengah boring.
Okay la selamat membace.

[Malay] SCHOOL Where stories live. Discover now