Yana POV
Aku baru teringat yg Sunghoon oppa ajak makan kat luar sempena hari lahir aku. Dalam perjalanan balik. Aku terase macam ade orang hentak aku dengan bende keras. Permandangan aku pitch black.
Taeyoung POV
Aku sangat gembira. Akhirnye dpt jugak peluang aku dekat balik dengan Jihoon. Aku dh ckp Yana jangan cari pasal dengan Song Taeyoung. Tengok la, sape nk selamat kan kau(evil smile). Orang yg aku arah untuk culik Yana tu pun sampai.
"Bagus keje kau. Nah duit yang kau mintak."kate aku sambil menghulurkan surat yg berisi duit.
"Boss ade nk suruh saye pape lagi ke?"kate die sambil menerima duit yg aku hulurkan tadi.
"Aku nk kau jage budak Yana ni kat sini sampai aku dtng. Dan ikat dia, jangan bagi die terlepas."
"Okay boss."
Aku ambik phone Yana dan call Jihoon.
"Ohh Yana kau dh sampai rumah ke?"suare Jihoon pun keluar.
"Sorry darling. Ni Taeyoung."
"Kenape kau ade phone Yana? Kau buat ape dengan dia?"dia mule berckp dengan suare yg tinggi.
"Wow, slow down babe. Yana ade dengan aku. Dan aku akan buat dia sengsara di sebab kan kau, Jihoon."
"Jangan kau berani sentuh dia atau ape-ape kan dia."
"Tengok la. Jumpe aku kat sekolah malam ni. Dan jangan bawak sape-sape kalau tak kau tak kan jumpe dia lagi."aku meletakkan panggil itu.
Daniel POV
Ish mane Yana ni. Dh lambat dh ni
Ding dong~
Aku dengan ade orang bunyi kan loceng . Aku ingat kan Yana tapi Jihoon dengan muke yg cemas.
"Wei Daniel, Yana kene culik."kate Jihoon.
"APE! Sape yg culik dia!"kate aku dengan perasan sedih bercampur marah.
"Wei kenape Yana yg kene culik dia tak bersalah pun?!!" Sunghoon pun pun berase sedih mane tak nye die kan abg sulung mesti la sedih.
"Taeyoung, dia kate dia ade kat belakang sekolah."
"Biar aku pegi."
"Jangan pegi? Kalau tak, dia bunuh Yana."
"Habistu tak kan aku nk duduk diam je? Aku abg dia kot. Mane ade abg sanggup duduk diam mase adik die kene culik."kate aku sambil mengeluarkan air mate.
"Dia suruh aku yg pegi. Dan aku ade rancangan untuk gagalkan dia."
Jihoon pun menberitahu rancangan dia . Dan kami berdua pun setuju.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jeon_Clover: buat part sedih sikit. Sebab banyak sangat yg part yg happy so. "Dunia ni perlukan keganasan" by Kit. Sape yg bace buku dear killer tau la. Aku buat part ni pun sambil dengar lagu yg ade kat album Love Yourself baru download semalam. Okay la selamat membace.
YOU ARE READING
[Malay] SCHOOL
FanfictionKang Yana ialah budak yg berumur 18 tahun. Ibubapa dia meninggal dunia disebabkan kemalangan semasa dia berumur 8 tahun. Dia budak yg senang move on. Dia tinggal dengan dua orang abang nya. Dia berkawan dengan seorang budak lelaki. Dan dia tak tau l...