School Part 13

665 42 0
                                    

Yana pov

Kate nk gi taman. Last-last gi mall apelah kawan aku ni. Jihoon senyap je dari tadi mase kite orang shopping. Malu lagi agak nye.

Habis Shopping~
Di rumah Yana~

"Aku dh balik." kate aku sambil melangkah masuk ke rumah aku.

"Ish lamenye dari pukul 4 petang tadi sampai 7 malam ko keluar."kate abg aku Daniel.

"Biarla selalunye Yana tinggal rumah sorang-sorang. Baru 3 jam belum 6 jam lagi." Tanye aku sambil death glare Daniel.

"Ko ni pun satu Daniel. Adik tu tengah penat biarlah die berehat." kate Sunghoon yg tengah duduk di sofa sambil tengok cite Gag concert kat channel KBS World

"Hahaha padan muke kene marah." kate aku dengan nada perlahan.

Daniel pun pegi ke bilik die katenye nk main video game hilang kan stress.. Ish asik-asik main game. Nk je aku masuk kan die dalam game tu. Aku pun pergi ke bilik aku nk buat keje sekolah dan mandi.

Jihoon pov

Aku berjalan ulang alik di ruang tamu memikirkan hal tadi. Malunye aku macam mane ni kalau die marah aku sebab x sengaja dekat dengan muke die macam mane. Reliks Jihoon, pikir yg positif mungkin Yana dh maaf kan.

"Ko dh kenape ulang alik. Macam orang x betul dh aku tengok."kate Jimin sambil pandang aku.

"Hyung aku nk tanye sesuatu ni."

"Apahal?"

"Kalau jantung kite berdegup laju mase kite dekat dengan seorang perempuan.. Ape maksud die?"muka aku dh merah.

"Maknenye ko suke perempuan tu la. Lagi pun ko suke sape Raeun ye."kate Jimin. Seriously la budak yang separuh monster tu.

"Buat ape aku nk suke Raeun ko nk ke adik ipar ko adik Jin."kate aku sambil merungut

"Okay ape mesti pandai masak. Kalau bukan Raeun sape?"tanye Jimin dengan perasaan ingin tau.

"Yana."muka aku merah lagi.

"Yang kite pegi rumah die hari tu ke?. Yang adik Doktor Sunghoon dengan Daniel tu?"tanye die lagi.

"Ye le sape lagi."kate aku sambil death glare Jimin.

"Ingatkan Taeyoung."banyak pulak perempuan dalan fikiran die.

"Aku dh lupekan die la."balas aku.

BTS_WannaOne97: sorry la esok mungkin x boleh hantar part 14 sebab ade hal . Mungkin aku post hari Ahad. Okay la bye.

[Malay] SCHOOL Where stories live. Discover now