School Part 16

632 43 1
                                    

Yana pov

Aku tengok setiap kenangan aku dengan keluarga aku mase aku kecil. Air mate aku mengalir laju. Sedihnye rase. Aku ade mendengar bunyi pintu aku dibuka tapi aku hirau kan.

Daniel pov

Aku tak sangka dia sedih sampai camtu. Ni kali pertame aku nampak dia tak bersemagat. Aku pun mendekati Yana dan memeluknye dari belakang.

"Yana rindu eomma and appa ke?"

"Ri...rindu."die menjawab dengan perlahan.

"Aku dengan Sunghoon pun rindu eomma. Janganla nangis. Nanti aku pun nangis."

Dia hanye duduk diam. Selepas beberape minit dia tido. Ish comelnye adik aku sorang ni. Aku pun keluar dari bilik Yana dan gi tido sebab esok hari yg lahir Yana.

Yana pov

Di sekolah~(waktu rehat)

"Happy Birthday Yana. Ni aku bagi kau album love yourself bts yg terbaru."kate Daehwi.

"Thank you"kate aku

"Mane kau dpt? Setahu aku album tu belum keluar lagi."kate Jungkook.

"Ayah aku kan kawan dengan Bang Syuk PD-nim. Sunbe dh lupe ke?"kate Daehwi.

Belum sempat Jungkook jwb pertayaan Daehwi. Raeun dh menyampuk.

"Happy Birthday Yana."kate Raeun dan beri aku senyuman manis. Ni la kawan perempuan aku sorang ni, sweet aje

"Ko tak bagi hadiah ke?"kate Daehwi kepada Raeun.

"Senyuman pun hadiah gak."kedekut aku tarik balik kate-kate aku

"Happy Birthday Yana."kate Jihoon sambil memegang teddy bear yg berwarne brown.

"Ni untuk awak."Jihoon pun beri aku teddy bear itu.

"Terima kasih."jwb aku dengan gembira.

"Same-same."

"Aku bagi chocolate je la."kate Jungkook. Carburyyyyyyyyyy~

"Setahu aku valentine belum lagi."kate Daniel sambil gelak terbahak-bahak. Kill mood la budak sorang ni

"Biarlah chocolate ni manis macam orang nye."kate Jungkook. Muke aku merah macam tomato. Smooth JK! Smooth

"Jangan nk mengatal dengan adik aku ye. Jangan harap aku terima kau jadi adik ipar aku."

"Apela! Kau kene kawin dulu baru aku. Mane ade adik kawin dulu." sahut aku.

"Kalau camtu balik nanti kau suruh la Sunghoon tu kawin dulu."

"Ish gaduh pasal kawin adik beradik ni."semua orang tergelak dengan kate-kate Raeun.

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Jeon_Clover: terlebih rajin hari ni. Okay la nk tengok 2 Days 1 Night.

[Malay] SCHOOL Where stories live. Discover now