School Part 17

664 44 0
                                    

Sunghoon POV

Memandangkan hari ni hari lahir Yana, aku ambik cuti keje sebab nk luangkan mase dengan keluarga. Aku pegi ke mall dan membeli satu rantai yg mungkin taste Yana.

 Aku pegi ke mall dan membeli satu rantai yg mungkin taste Yana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Ni gambar rantai yg Sunghoon tengok)

Aku pun beli la rantai tersebut. Nk kate abg sweet, tak jugak hahaha. Aku mane reti taste perempuan ni.

Yana POV

Di rumah~

Bestnye tak sabar nk dengar lagu BTS-DNA. Hari ni keluar la mv die. Seronoknye, birthday aku BTS hadiahkan mv DNA. Kau ade takde hahaha.

Ding dong~

Aku pun buke pintu dan tengok Sunghoon oppa dh balik.

"Ehh tak keje ke hari?"tanye aku kepade die.

"Takkan nk keje je sepanjang hidup, dik oi. Nk jugak luangkan mase dengan adik abg yg cute ni."jwb abg aku. Aku tengok abg aku memegang satu beg sederhana besar.

"Dalam tu ade ape? Hantu ke?"tanye aku lagi sekali.

"Hadiah untuk Yana la. Takkan video game untuk Daniel kot"kate Sunghoon sambil tergelak dan dia pun memberikan aku hadiah yg di pegangnye tadi.

Aku pun membuke hadiah tersebut dan aku tengok seutas rantai yg cantik. Aku pun memeluk abg aku sambil berkate.

"Terima kasih Sunghoon oppa. Sayang Sunghoon." kate aku.

"Same-same."

"Ala nk peluk gak."kate Daniel yg tibe-tibe muncul. Tercabut jantung aku dibuatnye. Menyemak je, baru nak sweet dengan abg long kite sorang ni.

"Alololo sini le."kate Sunghoon mengajak Daniel peluk sekali.

"Sunghoon oppa, boleh tak Yana nk keluar pegi taman jap?"

"Boleh tapi jangan balik lambat sangat kite nk gi makan kat restaurant." kate Sunghoon.

"Okay bye bye." kate aku sambil melambai tangan aku ke arah Sunghoon dan Daniel.

"Bye."sahut Sunghoon dan Daniel serentak.

Jihoon POV

"Eomma, Jihoon nk keluar jap boleh tak?"kate aku kepada ibu aku.

"Nk gi mane?"tanye ibu aku.

"Nk gi rumah Daehwi jap. Dia nk ajak keluar."balas aku sambil memakai kasut adidas aku.

"Okay bye. Jaga diri."sahut ibu aku.

"Okay."jwb aku dengan senyuman.

Sampai di rumah Daehwi~

Aku pun menekan butang loceng di luar rumah nye. Aduh susah sangat ke nak bukak pintu? Penat aku tunggu kat luar ni. Beberape minit kemudian, aku lihat Daehwi keluar dari pintu.

"Lame ke kau tunggu."kate Daehwi.

"Takla lame sangat. Jadi ke nk keluar?"kate aku.

"Aku tak boleh la wei sebab kakak aku sakit. Kalau kakak aku sakit aku kene buat semua keje yg kakak aku sepatutnye buat. Sorry la ye."

"Takpe la aku nk jalan-jalan taman. Bye."kate aku sambil melambai tangan aku kepada Daehwi.

"Bye."kate Daehwi sambil melambaikan tangannye dekat aku.

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Jeon_Clover:yeay hari ni mv DNA keluar. Tengok ye korang. Okay la bye bye.

[Malay] SCHOOL Where stories live. Discover now