Daniel POV
Selepas tamat persekolahan, Daehwi ckp kat aku yg Yana sakit perut. Mesti di salah makan atau hal perempuan. Aku pun gi la klinik sekolah.
"Hi Nurse Somi, adik saye okay ke?"tanya aku risau. Ade ke abang yang tak risau kan adik. Okay aku mengaku aku kekadang je risau kan dia.
"Adik awak okay je die... hal perempuan. Faham-faham je la." kate nurse.
"Kalau ade sakit pape habis saye kene jawab dengan Sunghoon hyung."balas aku.
"Ish takde pape la , lagi pun risau kene pukul je ke. Sian Yana." sahut adik, aku buat-buat nangis.
"Alololo, nanti abg belanje darling okay."kate aku blow kiss. Dengan adik aku je aku buat macam tu, sebab adik aku ni special sikit.
"Ewwww, gross."
"Sunghoon hyung suruh kau balik dengan aku sebab die nk gi rumah kawan die, jom la"kata aku.
"Ye la."
Yana POV
Aku pun naik la kereta Daniel. Aku memang tak suke naik kereta Daniel sebab kereta die bersepah macam baru lepas kene rompak. Kereta perompak pun bersih korang tau. Daniel pun memulakan perjalanan.
"Wei aku nk tanye ko soalan boleh."saje nak borak sunyi sangat la, tak syok.
"Tanye la berape banyak darling."gelinye abng aku ni. Boleh tak sesiapa bagi aku timba.
"Jihoon dulu dia tak banyak ckp ke?"tanye aku.
"Kenape minat ke?"ish aku tanye lepas tu die tanye aku balik.
"Kan aku ckp nk tanye kan."kate aku sambil death glare Daniel
"Die memang tak banyak ckp. Dulu die kawan Daehwi je. Tapi sejak ko ade dia banyak pulak ckp tu yg pelik."
"Ohh."kata aku sambil buat mulut aku berbentuk O
"Aku rase die ade hati kat ko la. Sejak ko dtng sekolah ni. Aku perhati Jihoon asyik pandang ko je."nampak sangat budak ni stalk orang.
"Wah sayang nye Daniel kat aku."kata kau
"Ye la ko sorang je dlm adik beradik kite perempuan kan."
"Aku ingat ko perempuan."kate aku sambil tergelak.
"Sorry sikit aku ni terlalu handsome kalau nk jadi perempuan."perasan sangat la budak ni.
"Handsome la sangat"
Setelah sampai di rumah aku pun naik atas mandi, buat homework . Dh la cikgu yg garang punye homework nasib baik Daehwi tolong salin kan. Kalau tak habis aku kene lari 5 kali pandang sekolah yg besar tu. Di sebabkan abg aku Sunghoon keje full time aku kene la masak. Selepas siap semua bende aku pun tido sebab terlalu penat.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jeon_Clover: Aku dh tukar username. Semalam tak post sebab busy sorry la ye. Aku harap korang enjoy. Bye bye.
YOU ARE READING
[Malay] SCHOOL
FanficKang Yana ialah budak yg berumur 18 tahun. Ibubapa dia meninggal dunia disebabkan kemalangan semasa dia berumur 8 tahun. Dia budak yg senang move on. Dia tinggal dengan dua orang abang nya. Dia berkawan dengan seorang budak lelaki. Dan dia tak tau l...