Yana POV
Dalam perjalanan nk gi taman. Aku singgah starbucks kejap bile air. Semase nk tunggu air siap, aku tengok mv baru BTS DNA yg baru keluar beberape minit yg lalu. Handsomenye senior-senior aku ni.
"Encik, ni air cik dh siap."kate waiter itu.
"Terima kasih ye."kate aku dan terus menbayar air yg aku.
Aku duduk di kerusi berdekatan dengan taman itu sambil mendengar lagu.
Jihoon POV
Ish aku dh la tengah boring. Lepastu Daehwi cancel camtu je . Sian aku kene palau. Aku nk duduk di kerusi yg dekat taman tu. Tapi aku tengok Yana khusyuk gile dengar musik. Rasenye lagu DNA kot. Lagu baru keluar lagi pun die kan peminat BTS same dengan @Jeon_Clover ni.
(kenape name aku keluar ni)."Hi Yana, boleh saya duduk sini?"kate aku sambil menepuk bahu kanannye.
"Boleh. Tapi kenape kau main saya awak dengan aku ni."kate dia sambil memandang aku pelik.
"Saje salah ke?"tanye aku.
"Tak salah. Kenape kau dtng sini sorang-sorang?"
"Ohh sebenarnye aku ajak Daehwi. Tapi kakak dia sakit."kate aku.
"Sakit or hal perempuan."
"S..sa..sakit kot. Dunno"muke aku tibe-tibe merah.
"Hal perempuan la tu. Kau ni pun kenape sampai muke merah macam tomato? Buat bolognese sedap ni."kate Yana sambil tergelak.
"Aku mane tau. Kan aku ade abg je."kate aku sambil cari alasan.
"Eomma kau lelaki ke. Duh itu pun tak leh fikir ke."kate Yana sambil tergelak lagi.
"Of course la perempuan. Tak kan ayah aku gay kot. Apelah kau ni?"kate aku .
"Hahahaha seronok pulak kacau winkboy ni."
"Baik kau kacau Samuel lagi lawak dengan Oh My God dia hahaha."
Aku pun berbual-bual dengan Yana sampai pukul 5.
"Wei esok kite bual lagi la. Nanti Sunghoon risau pulak aku balik lambat."kate Yana.
"Dia tak keje ke?"tanye aku.
"Dia ambik cuti untuk satu-satunye adik perempuannye yg cute ni."kate Yana sambil buat aegyo.
"Mengedik aje."kate aku tergelak.
"Okay la bye."kate yg sambil melambai tangannya.
"Bye."
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Jeon_Clover: name kite jugak yg dia ambik. Okay la korang dh tengok mv BTS DNA. Aku dh jadi macam histeria dh tengok mv tu hahahaha. Okay la make sure korang tengok mv BTS tu tau bye. Selamat membace.
YOU ARE READING
[Malay] SCHOOL
FanfictionKang Yana ialah budak yg berumur 18 tahun. Ibubapa dia meninggal dunia disebabkan kemalangan semasa dia berumur 8 tahun. Dia budak yg senang move on. Dia tinggal dengan dua orang abang nya. Dia berkawan dengan seorang budak lelaki. Dan dia tak tau l...