The Other Coin

386 37 4
                                    

The Lucky Coin biteli epey oldu ama bu süre içinde birileri sürekli onu okudu, oyladı, güzel yorumlarıyla beni mutlu etmeye devam etti. Okumuş olanlar tekrar tekrar gelip Olivia ve Harry'nin hikayesini onlara yeni baştan yaşattılar. Burayı hiç ıssız bırakmadınız, bu hikayenin yeni hayallerde canlandığını, canlı kaldığını bilmek içim rahat bir şekilde yazılmayı bekleyenleri ertelememi sağladı. 

Noktayı koyduğum yerden ötesini yazmak pek huyum değildir; yapıldığı zaman da pek hoşuma gitmez aslında. Yine de düşününce The Lucky Coin'de arka planda çok fazla anlatılmayan şey olduğunu fark ettim. Burada yalnızca Olivia ve Harry odaklı bir hikaye anlattım fakat aslında bu kurgunun temelinde yatan şeyler de anlatılmayı hak ediyor. Bu hikayenin oluşabilmesini sağlayan Bozukluklar'ın hikayesi, anlatılmayı hak ediyor. Kollarımı bunun için çok önceden sıvamıştım, daha TLC devam ederken. Avalon Büyücüsü isimli öyküm, Bozuklukların hikayesini anlatmak üzere kaleme alınmış bir çalışma olacaktı. Fakat gerek devam eden bir hikayemin olması, gerek yeterli tarihsel araştırmayı yapacak zamanımın ve imkanımın olmaması ve gerekse kafamda çoktan yazıp bitirdiğim bir kurguyu (Heaven in Hiding) bir an önce yazıya dökmek istemememden dolayı Avalon Büyücüsü yalnızca bir plan, bir taslak olarak kaldı. 

The Other Coin, benim nazarımda bir köprü görevi görecek. Hem sizlere, Olivia ve Harry'nin öyküsünü benim zihnimden bağımsız kılıp kendi hayallerinde yaşatanlara bir teşekkür mahiyetinde olacak, hem de Avalon Büyücüsü'ne giden yolda bir durak, bir başlangıç noktası olacak. 

Her şeye rağmen beni o nihai noktadan sonra yazmaya iten şey, hikayemi  daha en başta mümkün kılan Bozukluklar oldu. Hikayemin oluşması ve gelişmesi onlar sayesindeyken, onlara hak ettikleri bir son vermemek, yazdığım mutlu sonda dahi onları bir araç olarak kullanmak neredeyse uykularımı kaçırdı. Baş karakteri oldukları hikayeyi anlatmadan ölmek istemedim. 

The Other Coin, geriye kalan bozuklukların şimdiye kadar bir araç olarak varlıklarını sürdürdükleri kurgudan özgür kalmalarını sağlayacak bir anahtar. İlk amacım bu.

Sonra, Avalon Büyücüsü ile filmi birkaç yüzyıl geriye saracağız. 

The Other Coin, ilk bölümüyle The Lucky Coin 100K görüntülenmeye ulaştığı gün yayımda olacak.

Sevgiyle, sağlıcakla kalın.

The Lucky Coin | StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin