🌠
Olivia; dağ gibi ön yargıları olan ve bunlar yüzünden çoğu şeye burun kıvıran - ki bunlara Harry Styles da dahil - küstah ve olması gerekenden biraz daha fazla kendini beğenmiş genç bir kadın, çevirmen.
Harry; yaşadığı sahte, medyatik ilişkilerden bıkıp usanmış, yazdığı, söylediği şarkılardaki gibi gerçek bir aşk yaşamak isteyen - hiç de Olivia'nın düşündüğü gibi biri olmayan - genç bir adam, sanatçı.
Hikaye, Olivia'nın büyükannesinden yadigar kalan uğur parasını kaybetmesi ve bu gücü tahmin dahi edilemeyen şans tılsımının Harry Styles'ın ta kendisi tarafından bulunmasıyla başlar. Kaderin cilvesine bir bakın.
Aşırı romantikliği yüzünden hayal kırıklığına uğrayan Harry bir gece uğur parasını bir dilek havuzuna atıp ondan normal olmayı diler. Paranın bir başkasına ait olduğunu aklına bile getirmez, hangimiz getiririz ki?
İşte gücü hafife alınan bu bozukluk Harry'nin dileğini gerçekleştirir. Fakat kendisi Olivia'ya ait olduğunu ve bu genç adamın onu çaldığını düşündüğünden dileği çarpıtır ve Harry'e bir nevi ceza olarak berbat bir hayat bahşeder. Bu yeni yaşamında onun Harry-kim-olduğunu-bilirsin-Styles olduğunu bilen, onu tanıyan kimse yoktur artık.
O sadece Harry'dir, sadece Harry.
Parasını kaybeden Olivia'nın ise şanssızlıklar, uğursuzluklar peşini bırakmaz ve işini kaybeder. Annesi onu peşinden taa okyanusun diğer tarafına, Birleşik Krallığa sürükler. Artık yaşamak zorunda olduğu bu küçük kasaba, Holmes Chapel, Harry'nin de dilediğini dilediği yerdir.
Bu ikisi bir şekilde karşılaşırlar - hep öyle olmaz mı zaten?
Olivia, onu hatırlar.
Olivia, onu tanımaya başlar.
Olivia, onun sandığı gibi biri olmadığını anlar.
Olivia, ona aşık olur.
Bundan sonra okuyacaklarınız, Olivia Watson'ın bir adamın - özellikle bu adam Harry Styles ise - kalbini kazanabilmek için neler yaptığının abartısız anlatımıdır.
🌠
The Lucky Coin sonunda 1K oldu! Biliyorum, otuz bölümü devirmiş bir hikaye için bir başarı sayılmaz fakat ben yine de çok mutluyum.
Beni destekleyen, yorumlarını, iyi-kötü eleştirilerini benimle paylaşan herkese çok teşekkür ediyorum.
Umarım hikayemin devamı için beklentilerinizi karşılayabilirim ve bundan sonrasını da keyif alarak okursunuz!
Sizleri çok seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Lucky Coin | Styles
Fiksi PenggemarBir dilek tutmuştu. Gerçekleşecekti belki Ama olmayacak mıydı bir bedeli? Çaldıysa bir başkasının dileğini.. * © o-ophelia 2016